Øgenavne til spillerne

Forside Fora Off-Topic Øgenavne til spillerne

Viser 14 svartråde
  • Forfatter
      fladmose
      Bruger

Inspireret af 'HYldest til AK27'-tråden.

Hvis du skulle finde på nogle øgenavne til spillerne, hvilke skulle det så være?

😀

Hatte
      Bruger

Skal det være eksisterende såsomt Mybas, Staff og Luffe? Eller nogen vi selv har fundet på og bruger om dem?

fladmose
      Bruger

Det er op til den enkelte, man kan også bare tage de navne man nu selv bedst kan lide 😀

Bergmania2
      Bruger

Hmm spild af tid 😉

Fanoe
      Bruger

syntes ak27 er fedt…. man burde næsten spørge om Kure ikke godt kan få nummer 47 næste sæson.

Hvem bliver kaldt Mybas og luffe?

Truelsen
      Bruger

Keep Playing GF skrev:

Gjesing og Persson.

Men er det egentlig ikke Mubas, som Gjesing bliver kaldt? Jeg er slet ikke sikker, men jeg mener dog at kunne huske det:p

nr27
      Bruger

Fanoe skrev:
      syntes ak27 er fedt…. man burde næsten spørge om Kure ikke godt kan få nummer 47 næste sæson.

Ville være noget bøvl, fo så skulle jeg også have spurgt admins om jeg kan ændre mit navntil nr47 😉

Budtz4ever
      Bruger

Truelsen skrev:

Keep Playing GF skrev:

Gjesing og Persson.

Men er det egentlig ikke Mubas, som Gjesing bliver kaldt? Jeg er slet ikke sikker, men jeg mener dog at kunne huske det:p

Jens Gjesing fik i sine ungdomsår i AGF kælenavnet Mubas. Det skete fordi et par af hans holdkammerater bildte ham ind at en af verdens bedste spillere hed dette. Jens Gjesing hoppede på den og har lige siden har kælenavnet Mubas.B)

Budtz4ever skrev:

Truelsen skrev:

Keep Playing GF skrev:

Gjesing og Persson.

Jens Gjesing fik i sine ungdomsår i AGF kælenavnet Mubas. Det skete fordi et par af hans holdkammerater bildte ham ind at en af verdens bedste spillere hed dette. Jens Gjesing hoppede på den og har lige siden har kælenavnet Mubas.B)

Jeg håber godt nok, at det var i lilleputtiden… Ellers ser det skidt ud med interessen for fodbold fra hans side!

Tja. Ud over AK27 så er der:

Cheikhen, Ole Bule (Uha den har mange lag:-) Il Tempo Elegante (Også Budtz, og meget intern:-), Steffollini (Hidsigprop), Magic Lumbson (Dårlig, men sjovt nok en af mine favoritter:-) Lucene Arpín (Gentleman bold-tyf!), Arnie (kári), Cruiseren (Pleidrup), Wally (Valencia), Snoop D.O., og Mr. U.S.A…

Lige det der lå under pandebrasken:D

Beikes
      Bruger

1, 2 og 3

m_laier
      Bruger

de drenge jeg går på stadion med plejer at kalde lumb for pingvindrengen (tjek lige selv hvordan han løber) og krabbe for crabman (knab så originalt, men så passer navnene sammen…)

Budtz4ever
      Bruger

m_laier skrev:
      de drenge jeg går på stadion med plejer at kalde lumb for pingvindrengen (tjek lige selv hvordan han løber) og krabbe for crabman (knab så originalt, men så passer navnene sammen…)

… Sådan som han så ikke løber mereB)

Dingoridder
      Bruger

Sådan som Krabbe spiller pt er det vist svært at komme uden om Crabmeister!

Viser 14 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?