Odds på AGF's fremtid

Forside Fora Off-Topic Odds på AGF's fremtid

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      binzers
      Bruger

Vil gerne prøve et lille eksperiment. I en tid med forandringer og markante forbedringer i GF's resultater, ville det være interessant at se hvor optimistiske/realistiske os fans er, i forhold til hvordan det vil gå vores ynglingshold fremover…

PS: husk at skrive med hjernen, ikke med hjertet for AGF 😉

Fan-eksperiment om AGF's fremtid:

1) Hvilke odds vil du sætte på at AGF slutter på mindst 3. pladsen i superligaen indenfor de næste 3 år?

2) Hvilke odds sætter du på at AGF får en spiller på A-landsholdet med Morten Olsen som landstræner [u]imens[/u] han spiller for AGF, i løbet af X-antal år? (afhængig af hvor længe Morten Olsen stadig er LH-træner)

3) Hvilke odds sætter du på at Erik Rasmussen når at gøre AGF til danmarksmestre inden han bliver udskiftet om X-antal år?

4) Hvilke odds sætter du på at AGF rykker ned fra Superligaen igen imens Erik Rasmussen er træner? Hvad med i løbet af de næste 10 år?

5) Hvilke odds sætter du på at Århus Stadion's løbebane endelig bliver fjernet og erstattet med tilskuer-pladser indenfor de næste 10 år?

Ved godt at det ikke er sådan man normalt bruger odds, men det er et eksperiment, for at sætte tal på AGF-fansene's forestillinger omkring GF's fremtids-udsigter i en tid med opbrud og opadgående kurve, for at gøre det mere håndgribeligt end "Vi vinder selvfølgelig" eller lign. udtalelser…

Håber i vil deltage

#1 odds 2.15
      #2 odds 3.40
      #3 odds 10.00
      #4 odds 25.00
      #5 odds 50.00

OnlyAGF
      Bruger

vet om på de næste 100 år… Brøndby er næststørst og det bliver de også ved med.. Dermed er vi økonomisk bagud i forhold til de to klubber…
      Når vi kigger på trupperne, så er det utopi at snakket 3. plads nu… der skal 3-4 klasse spillere til før at det kan blive aktuelt.. Men perioden er selvfølgelig 3.årig…. Det afgørende bliver om vi sælger profilerne og på hvilket tidspunkt…
      PT er de 4 andre foran os, dog med det i mente at jeg syntes FCM ser halvdårlige ud…

Odds 20 vil være mit bud.. Træerne vokser ikke ind i himlen.. vores målsætning var top 8.. og det med god grund!..

2)
      Igen afhænger det af køb og salg… JP og lumb er bedste bud som tingene ser ud nu.. Og det er PT ikke realistisk… Dog hænger den nok rimelig godt sammen emd den overstående… At morten olsen så mener at man skal udtage middelmådige spillere fra bundklubber for at lukke munden på kritikerne, og dermed overse dem der har gjort en forskel længere oppe i rækken, er kun med til at hive oddset i vejret…
      odds 15

3)
      Det er direkte hamrende urealistisk…. MIN. odds 100

4. Erik forbliver ikke som træner, hvis det går skidt… men syntes pt at vi ser emget stabile ud.. dog er alle vores sejre vundet med 1 mål og kunne i princippet have været uafgjorte…D ermed kunne vi havde ligget i bunden.. odds 10-12 stykker..

5) Odds 5…. Folk kan godt se at det er pisse dumt…

Meget sjov debat 😉

Guffe
      Bruger

1) 3.00

2) 1.50 (Jacob Poulsen og Lumb bliver vel udtaget på et tidspunkt…. til en venskabskamp)

3) 60

4) 400 (mon ikke han bliver fyret FØR de reelt rykker ned…. hvis de gør det …. derfor det høje odds 😉 )

5) 50 – det tror jeg virkelig ikke – selvom det ville være super

Lylle
      Bruger

1) 2.80

2) 2.00 (Lumb mod Luxenbourg)

3) 17.43

4) 8000 – vi rykker aldrig ned igen B)

5) 100 – ikke før en eller anden sindssyg forretningsmand vil donere lidt cash . . stein?

binzers
      Bruger

interessant hvor meget forskel der er mellem de forskelliges vurderinger

Budtz4ever
      Bruger

1) Hvilke odds vil du sætte på at AGF slutter på mindst 3. pladsen i superligaen indenfor de næste 3 år?

2) Hvilke odds sætter du på at AGF får en spiller på A-landsholdet med Morten Olsen som landstræner [u]imens[/u] han spiller for AGF, i løbet af X-antal år? (afhængig af hvor længe Morten Olsen stadig er LH-træner)

3) Hvilke odds sætter du på at Erik Rasmussen når at gøre AGF til danmarksmestre inden han bliver udskiftet om X-antal år?

4) Hvilke odds sætter du på at AGF rykker ned fra Superligaen igen imens Erik Rasmussen er træner? Hvad med i løbet af de næste 10 år?

5) Hvilke odds sætter du på at Århus Stadion's løbebane endelig bliver fjernet og erstattet med tilskuer-pladser indenfor de næste 10 år?
      deltage

Odds 1: 1,01 🙂
      Odds 2: 750
      Odds 3: 1,02 😉
      Odds 4: 150
      Odds 5: 250 (bare man kunne sige 1,00)

binzers
      Bruger

Budtz4ever skrev:

deltage

Odds 1: 1,01 🙂
      Odds 2: 750
      Odds 3: 1,02 😉
      Odds 4: 150
      Odds 5: 250 (bare man kunne sige 1,00)

Det er jo slet ikke seriøst… Kom nu ind i kampen 😉

Big D
      Bruger

1. Odds 10.00

Chancen er der da. Men kun hvis nogen af de andre laver ged i den. Vi må nok regne med at Bundbæ, FuCKerne, FC Muuhjylland, GAaB og Tamponerne ikke blot giver kamp til stregen, men også – som det er lige nu – er dygtigere til at være tophold end vi er. Vi har for mange skæverter – særligt på udebane – og vi præsterer bare ikke godt nok (som sædvanligt) mod bundholdene.

Men skal det være, er året i år faktisk ikke et dårligt bud: GAab er kommet lige vel sent igang og med ny træner på bænken efter nytår… Derudover har de UEFAen at tænke på, så det skal ikke gå meget galt før vi havner over dem. En sjetteplads til dem i år.
      FCMuuuh ser noget mere sårbare ud end de plejer. De virker lidt tandløse og meget resultatorienterede og særdeles bundet op på at to-tre spillere (særligt Farlige Frank og Salami) leverer varen. Med en eller to klasse spillere ind og så stabilitet i resultaterne kan jeg godt forestille mig at de kommer til at æde vores støv. De ligger nummer 5 når sæsonen slutter.
      Tamponerne indhenter vi ikke i år. Glem det! Deres alderdomshjem ved godt at det er absolut sidste chance for en titel og de vil kæmpe til blodet springer. Mit bud er at de bliver nummer2 i år.
      FuCkerne er altid farlige. Det er folk med mange penge per definition. De er klar til at levere varen i foråret, men spørgsmålet er om den barbering af truppen der ifølge rygterne er trapperne kan mindske konkurrencen og dermed præstationerne fra førsteholdet? Dem kan vi måske hente….? Dermed ender FuCK på 4de pladsen.
      Bundbæ er desværre kørt. Selv ikke Kedelige Kent kan fucke den op, så de ligger til at vinde guld i år, i min bog.

De kommende to sæsoner syntes jeg er totalt umulige at spå om: Hvem havde f.eks. regnet med at AGF overvintrer som nummer 5?!

2. Odds 5.00
      Skader til venstreback KAN give Lumb chancen og det er nok mest det jeg sætter min lid til. Leon tilbage til GF? Det er nok også et godt bud. Ellers må boblerne være Jacob Poulsen og selvfølgeligt Jens Gjesing! 😉 Men det bliver ikke en udtagelse der varer: HVIS vi får en spiller på A-landsholdet, så bliver det som reserve.

3. Odds 75.00
      DET når han fandeme ikke! Med hans flab, hans attitude og hans forventninger til klub / ledelse så går det galt længe inden.
      (Bemærk venligst mine odds på at Gyllerik er fyret inden et år: odds 5.00)

4. Odds 75.00
      DET når han fandeme ikke! Med hans flab, hans attitude og hans forventninger til klub / ledelse så går det galt længe inden.
      (Bemærk venligst mine odds på at Gyllerik er fyret inden et år: odds 5.00) (NB: Ikke en fejl! Men det er som med 3)

5. Odds 75.00
      Det er for dyrt. Det er for besværligt. Med havnetunnelen – som Århus Kommune selv skal betale det meste af – in mente (den koster vist nok 1.5 mia) så er det ihverttilfælde ikke der vi skal hente støtte. Kan erhvervslivet i byen komme op med de fornødne midler? Det bli'r så spørgsmålet. Såfremt der bliver anlagt et atletik stadion andetsteds i byen, så er muligheden til stede rent praktisk, men det er stadigvæk et åbent spørgsmål om man skal styrke organisationen, det sportslige eller fjerne løbebanen. Jeg ville nok have løbebanen rimeligt langt nede på listen, hvis det var mig…

Altid hvid

Replay
      Bruger

1. Odds 6

2. Odds 6,5

3. Odds 100

4. Odds 6

5. Odds 400

Harboe
      Bruger

1) Odds 15
      Det er svært at sætte odds på, men ville tro vi er i midterfeltet de næste 3-4 år inden vi går helt i top.
      Det kan godt være vi om 3 år kan snuppe 3. pladsen men det vil ikke være meget sandsynligt ud fra klubbers økonomi, tiltrækningsgrad og AGFs held med skader.

2) Odds 75
      Jeg tror simpelthen ikke på vi får en på A-landsholdet under Morten Olsen.
      Hvis vi er heldige så har vi en på ligalandsholdet, men selv det kan virke usandsynligt.

3) Odds 30
      Han gjorde det ikke i FCM, så er ikke sikker på han gør det i AGF.
      Han kan få os helt til top 3, men det sidste stykke har meget med held at gøre, så det kommer helt an på hvor lang tid han bliver i AGF og sådan som AGF ellers har skiftet trænere skal oddsene være høje.

4) Odds 30
      Her sætter jeg de samme odds, da selvom Rasmussen kan føre os til top 3 kan han også føre os til bund top, alt efter hvordan det hele kommer til at passe ind sammen.
      Der er så mange spørgsmål at jeg ikke kan sige om det går op eller ned, så derfor er det samme odds.

5) Odds 75.
      Det kommer an på AGFs succes.
      Hvis vi ender i top 3 og er fast inventar deroppe i nogle år vil der komme så mange på stadion at det er nødsaget til det.
      Selvom man kan se problemet er til stede er der stadig ikke nok på stadion til det kan betale sig.

binzers
      Bruger

1 til 15

Jeg tror det desværre er lidt urealistisk at overhale FCM/OB/AAB og snuppe 3. pladsen indenfor de næste 3 sæsoner, men vil bestemt ikke udelukke det, med den udvikling vi har set AGF tage det sidste halve år og forb. til det de sidste 2-3 år.

2) Hvilke odds sætter du på at AGF får en spiller på A-landsholdet med Morten Olsen som landstræner imens han spiller for AGF, i løbet af X-antal år? (afhængig af hvor længe Morten Olsen stadig er LH-træner)

1 til 80

Morten Olsen er umulig. En gammel brøndby-træner der bærer nag over noget Graulund gjorde (eller retter ikke gjorde, han tabte ikke kampen med vilje) tilbage i 2004 og så har manden generelt et dårligt øje til AGF og jyske hold… Det er hamrende uprofessionelt og en af grundende til at vi skal have en ny landstræner snarest muligt!
      Jeg ser ikke nogle aktive GF'ere komme på A-landsholdet lige foreløbigt, selvom de bestemt har været berettiget til det! (Michael Lumb, Jakob Poulsen mfl.).
      Lad os håbe vi snart får en mere åbent-sindet LH-træner!

1 til 150

Det ligner desværre stadig kun en drøm… At snakke om mesterskabet nu, er virkelig naivt og så skal man virkelig være en jubel-optimist af en GF-fan… Og dem er der jo mange af, hehe

1 til 90

Det virker også meget usandsynligt med den rivende udvikling AGF har været i, fra bunden og op! AGF har en lys fremtid i møde tror jeg… Og det siger jeg ikke kun med de blå-hvide briller på

1 til 55

Der skal virkelig komme langt flere tilskuere på Århus Stadion end der i forvejen gør, for at det virker fornuftigt nok at udvide stadion. Der skal være udsolgt i en god del af sæsonens kampe, for at det er økonomisk ansvarligt at udvide stadion-kapaciteten og fjerne den skide løbebane der hæmmer fodboldoplevelsen på vores allesammens El Communale aka. Århus Stadion.
      Der er desværre ikke belæg nok for en udvidelse lige de nærmeste år… nok heller ikke de næste par årtier.

Fanoe
      Bruger

oohøj og en halv flaske rom… Hvor kan man smide sine penge på jeres geniale odds?? der er satme nogle bananer og hente ved nogle af jer:) hehe

binzers
      Bruger

Du ska da være velkommen til at komme med mere realistiske odds Fanoe…

binzers
      Bruger

Vil lige genopfriske denne tråd. Er der nogen der har nogle nytårsforudsigelser om GF's fremtidsudsigter?

Fanoe
      Bruger

Nytårs håb og ønsker om gf's fremtid?? hmm jo da.

1. Pleidrup ryger til en 1.div klub.
      2. Staff vokser mirakuløst 10cm efter at have spist en fortryllet jomfruhummer nytårsaften.
      3. BSN hiver en "Nando" op af hatten til vores venstrekant.
      4. Bundby, Fck, OB og midjyderne bliver allesammen smidt ned i jyllandsserien pga. brug af steroider og andre fyha middeler.
      5. AGF vinder guld.

mort1
      Bruger

1 odds 3,15
      2 odds 2,00 ( er ret sikker på at grunden til at lumb ikke er udtaget til ligalandsholdet er at morten olsen ser muligheder i lumb i form af fremtid på det danske landshold, i den nærmste fremtid
      3 odds 12,00
      4 odds 50,00
      5 odds 30,00 ( afhænnig af om vi bliver mestre, og dermed øger interesen)

Viser 16 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?