OB-billeder

Forside Fora Off-Topic OB-billeder

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      fladmose
      Bruger

Jeg er ikke det forkerte sted

Jeg ved godt vi render og leger halv-seriøse AGF'ere her, og at kun nogle få har respekt for andre klubbers spillere.

Jeg var, som nogle måske ved, ude ved OBs u-trups (2.holdet) træning i dag og tage nogle billeder til noget skole-halløj.

Grunden til jeg smider et link herinde, er at jeg gerne vil have lidt respons for folk der måske ikke i samme grad ikonisere spillerne som man måske kan forstille sig en OBer ville gøre på samme måde som hvis vi ser et skod-billede af Graulund og alligevel ville lide billedet fordi det var ham som var på.

http://www.fladmose.com/ob <- Håber på bare liiiidt positiv respons 😀

fladmose
      Bruger

Takker 😀
      -De var faktisk nogle pisse flinke fyre tiltrods for jeg havde AGF-trøjerne på :p

Hatte
      Bruger

Synes de er fine nok, især billede 16. Ved godt det ikke ligner meget, men er tilhængere af der er noget i forgrunden og så forgår noget bagved (Mere fylde begge steder) Lige præcis det synes jeg f.eks. politikkens fotografer er gode til.

fladmose
      Bruger

Takker mange gange 🙂

Prinz
      Bruger

Hvem er ham der den skægede dame egentlig?

Kæmpe sideburns :k :k

Rent bortset fra det ækle logo der er på deres trøjer, så er det flotte billeder…og motivet er jo hvad der er. 😉
      Dem kan du sagtens være bekendt. 🙂

Anders K
      Bruger

Er ham med skægget dværg?

Lars Elstrup
      Bruger

Målscorer for OB, med nummer 8: FRODOOOOO…..— BAGGINS — klap klap klap klap klap klap

fladmose
      Bruger

Lars Elstrup skrev:
      Målscorer for OB, med nummer 8: FRODOOOOO…..— BAGGINS — klap klap klap klap klap klap

Haha:p

gode billeder i go kvalitet.. bare smid avisen i trykken:D

DKnielsen
      Bruger

Lars Elstrup skrev:

He he… Han scorede så faktisk mod AGF på Fredensvang for en uge siden – jeg hørte ikke denne sætning, men der er jo heller ikke speaker på, når det er på Fredensvang!!!

Castro-AGF
      Bruger

@Lindberg

http://www.ignorér-indlægget-hvis-du-finder-det-ligegyldigt.dk

Topic:
      Gode billeder synes jeg.. Du har formået at overføre følelserne fra billederne over i den virkelige verden.. Forstået på den måde, at Selvom jeg sidder i skygge, føles det faktisk som om solen skinner på mig når jeg kigger på dine billeder. Godt gået, knægt;)

Venligst
      /Castro

Kari8
      Bruger

jamen så vil jeg da gerne give min mening også. Jeg er selv fotograf og synes fint om billederne de holder sagtens et proffessionelt niveau, så hatten af for det. Der er selvfølgelig nogen af dem der ikke er for gode men generalt kan du være fint tilfreds. :k

fladmose
      Bruger

Takker mange gange for rosen :D:K:K

Bergmania2
      Bruger

Ham den lille er ham der scorede på frispark imod AGFs andethold her forleden..

Det ' Theis! Han har en god potion talent, kropsstærk, teknisk dygtig, mangler dog lidt i luftspillet

http://www.ob.dk/?ModulFunctionID=16&FBPlayerID=1146

Ras88
      Bruger
      fladmose
      Bruger
Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?