fbpx

Nyt website lanceret – feedback / idéer

Forside Fora Off-Topic Nyt website lanceret – feedback / idéer

Dette emne indeholder 21 svar, har 7 brugere og blev senest opdateret af  MTAC – Admin 1 uge, 1 dag siden.

• Forfatter

Som I nok har lagt mærke til, så har vi i dag lanceret et nyt website til MTAC. Vi har bl.a. haft fokus på at bygge et mobilvenlig website, som har været ønsket længe.

Vi har lavet en række forbedringer og håber I kan lide det. Vi vil i den kommende tid arbejde på løbende at forbedre og tilrette de sidste forbedringer.

I er meget velkommen til at komme med feedback og idéer til det nye website.

PS.

Vi er klar over at replikboksen er en funktion, som mange har forskellige holdninger til.

Vi har været opmærksom på jeres udtalelser samt kigget meget på vores data/statistikker som viser præcist hvad der bliver brugt og hvad der ikke gør.

Replikboksen har ikke længere noget permanent arkiv – vi vil henvise til benyttelse af forummet (som vi fortsat er i gang med at gøre endnu bedre) i stedet for ved større emner og diskussioner.

Replikboksen viser nu på forsiden de nyeste 25 beskeder.
    (hvor den gamle viste 10 beskeder som kunne åbnes til 20 ved at trykke “Vis flere replikker”)

Replikboks-siden viser nu de seneste 100 beskeder på samme side.
    (hvor den gamle viste 25 beskeder per side)

PPS:

Vi er opmærksomme på, at “Næste kamp” viser MM/DD og 12H tidsformat.
    Dataleverandøren er informeret og vi får dansk format en af de næste par dage 🙂

mathiasl94
    Bruger

Måske I kunne arbejde lidt med farvekontrasterne. Twitter feeded og replikboksen er svært at adskille fra resten af siden, og specielt i replikboksen kunne der godt være lidt mere kontrast mellem forskellige opslag 🙂

Hej Mathias,

Super! Det skal vi nok tage et kig på 🙂

Vi får også lige gjort, så Twitter feedet ikke blot indeholder @AGFFodbold med f.eks. også #ultratwitteragf

Udklip fra replikboksen så alle har mulighed for at læse vores input:

Replikboksen var en “chat” uden søgefunktion eller anden funktionalitet som “arkiv”.
    Ville man læse debatten fra forrige uge om transfer eller lad os sige en debat om en spiller, kamp eller lignende, så ville det kræve at man kørte/læste alt igennem for at finde det.

Dette var som sådan ikke et problem for brugere som følger med i alt i replikboksen; men for alle andre, på ingen måde brugervenligt.

Forummet er gjort funktionsdygtig (så det faktisk virker) og muligheden for debat/kommentarer på artikler/indlæg er gjort endnu bedre.
    Vi arbejder stadig på at gøre forummet endnu mere attraktivt.

Twitter feedet er nu blevet opdateret til at vise #ultratwitteragf

Efter opdateringen har der været login problemer for nogle brugere med gamle kontoer, det beklager vi rigtig meget.

Vi skulle nu gerne have løst problemet, så du igen har adgang til din gamle konto/bruger.

Har du allerede selv prøvet at løse problemet ved at opret samme konto, skifte password eller lignende, så prøv venligst igen med dit gamle password hvis dit nyoprettede ikke virker.

Oplever du stadig problemer, så send os en email på info@morethanaclub.dk

Tak til @heimark som hjalp os med at teste løsningen på problemet.

—-

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at anbefale alle at opdatere deres email/tjekke at de ikke bruger en ugyldig email.
    Det gøres i top baren: Indstillinger > Generelt

zcml
    Bruger

Kunne det laves sådan at man i Replikboksen kan lave linjeskift, når man skriver på mobil eller tablet?

Det virker i hvert fald ikke for mug!

Vi tager et kig på det zcml 🙂

zcml
        Bruger

Tak!

Det bliver nemlig lidt rodet, hvis man skal skrive det hele i en køre, selvom man bruger punktum, eller skal fortsætte i en ny besked, hvis man vil starte en ny linje, når man skrive på mobilen.

Alpo
    Bruger

Hvor er Radetzky March “knappen”?

Den må meget gerne komme tilbage på siden

March’en er nu tilbage 🙂

Vi arbejder på en mobil-løsning, så den også er let-tilgængelig for brugere på mobil.

Knappen er nu også tilgængelig i menuen på mobile-enheder. 🙂

Sgaj
    Bruger

Det kan godt være at jeg skyder duer med kanoner her, men det irriterer mig grænseløst at vores næste kamp tilsyneladende er mod FCC, hvem er det lige? De hedder FCK, også når de spiller internationalt. Kan godt huske at der var den samme fejl i FM, men det er dælme mange år siden.

Sgaj
      Bruger

Og det hedder vidst egentlig at skyde spurve med kanoner 🙂

zcml
        Bruger

Og så er det endda vist gråspurve 😉

Vi har kontaktet data-leverandøren og håber at der snarest kommer en rettelse på forkerte forkortelser. 🙂

Der er nu endelig styr på hold/klub-forkortelserne 🙂

pingvin
    Bruger

amatørside  at man ikke kan skrive unden en kamp i repilksiden  er sgu 1 fallit fy for satan ..

Undskyld, hvad?
      Kan du uddybe at man ikke kan bruge replikboksen under en kamp?

chilli
    Bruger

@admin

Når jeg bruger mobilen til MTAC, og er logget ind. Går jeg så ud og ind igen efter f.eks. 1-2 min. så starter siden med at vise, at jeg er logget ind. Men når jeg så f.eks. går på replikboksen er jeg ikke logget in, og skal så gå ud for at gøre dette igen.

Det virker håbløst, og er ved brug totalt håbløst. Det må kunne gøres bedre og nemmere for brugeren.

Taget in mente du er den eneste som pt. har nævnt dette problem samt hvis det kun er på din telefon, så er det højst sandsynligt dine browser indstillinger på din telefon.

Det lyder lidt som om at du har slået cookies fra.

Jeg vil anbefale dig at tjekke/teste og så vende tilbage. 🙂

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Morethanaclub.dk logo

Vind et AGF sæsonkort

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og deltag i konkurrencen om et AGF sæsonkort
Tilmeld dig
close-link