Nyt track fra kommende EP

Forside Fora Off-Topic Nyt track fra kommende EP

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      Stoei
      Bruger

Hej AGF-venner 🙂

Vi har valgt at oploade en smagsprøve fra vores kommende EP på http://www.myspace.com/galskabet med feat fra Natalia Liossi 🙂
      Nummeret hedder Det For Sent og er et stille og afslappet kærligheds track.

Vi håber i vil høre det og sige jeres mening også selvom det måske ikke er jeres smag 🙂

carpe_diem82
      Bruger

Lad mig gætte. Jeres forbilleder er Nik & Jay + Alex?

Ok nummer, dog minder det MEGET om noget som allerede er udgivet flere gange før

Stoei
      Bruger

Nej, mit største forbillede er Darren Hayes :k:k:k

anderssch
      Bruger

hvorfor står der "københizzle" og "hovedstaden" på den hjemmeside? Det kunne godt ligne man er stolt af at være derfra.

anderssch
      Bruger

Ellers lyder det da meget som diverse sange der er på hitlisterne.

Stoei
      Bruger

anderssch skrev:
      hvorfor står der "københizzle" og "hovedstaden" på den hjemmeside? Det kunne godt ligne man er stolt af at være derfra.

Det er vores kalender du hentyder til… Og vi spiller mest i København, da vi er fra København. Angående hizzle og bizzle osv. er det bare for "sjov" 🙂

Lauritsen
      Bruger

Lavede i ikke engang et GF track, eller er det min hukommelse der er i stykker. Det vil jeg da hellere høre

Stoei
      Bruger

Lauritsen skrev:
      Lavede i ikke engang et GF track, eller er det min hukommelse der er i stykker. Det vil jeg da hellere høre

Jo, lavede for to-tre år siden et nummer der hed "Så længe jeg lever vil mit hjerte være blåt og hvidt" :k:k:k Kunne være man snart skulle lave et nyt snarest

anderssch
      Bruger

ok ok ok. Jeg omgås nemlig selv fck-fans dagligt (jeg er på grænsen til at begå selvmord), og de er ellevilde med at omtale sig selv som "hovedstadens drenge", og at alt andet er fra provinsen (læs: landet). Det er til at brække sig over.

Lauritsen
      Bruger

Ligger GF tracket på nettet?

Stoei
      Bruger

Hej Lauritsen,

Tak for efterspørgelsen. Den lå på Galehusetagf.dk men efter de har ændret hjemmeside er den vist røget væk.
      Jeg har derfor oploadet den på nettet til dig, så du kan hente den ned og høre 🙂
      http://www.speedyshare.com/289628694.html

shazo
      Bruger

@Stoei kan jeg hente noget af dit musik eller hvad??? og hvor??

Kaskadebly
      Bruger

Super fede numre på jeres myspace, i gør det satme godt… Synes også det er lidt bedre end AGF nummeret, som om der er lagt mere i det… Jeg glæder mig til at høre EPen.. Hvad kommer den til at koste?

Stoei
      Bruger

shazo skrev:

@Stoei
      kan jeg hente noget af dit musik eller hvad??? og hvor??

Nej, det lægger ikke til download noget af det pt. desværre… Men man kan lytte til det på myspace 🙂

TopFan
      Bruger

"Vi Alting" feat LOLland falster alliancen. nice!

Stoei
      Bruger

TopFan skrev:
      "Vi Alting" feat LOLland falster alliancen. nice!

Det er nu en gruppe der hedder Alliancen, som forresten kan høres her http://www.myspace.com/ilovealliancen

DEO-DK
      Bruger

Jeg synes I har lavet et rigtigt fedt beat… det holder!:k Generelt et fedt nummer, og modigt af jer at rappe om følelser, når man kan nemt kan blive sat i bås med Nik og Jay. Held og lykke fremover

Viser 16 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?