Nyt stadion…

Forside Fora AGF Nyt stadion…

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      2311leeds
      Bruger

Jeg så et sted at AGF havde 50 mill til et nyt stadion..jeg er helt enig i at vi har et dårligt stadion..men når det så er sagt….
      Så var det bedre at bruge nogle af de 50 mill på spillere…hvis vi fik nogle gode spillere ville vi få flere folk ud og se AGF.( = FLERE PENGE I KASSEN)..Flere sponsorer ( = FLERE PENGE I KASSEN )..Komme ud og spille i Europa ( = FLERE PENGE I KASSEN )Flere tv-penge ( = FLERE PENGE I KASSEN) …4 X FLERE PENGE I KASSEN = Top 6 og et nyt stadion…

Norden
      Bruger

Nu er de 50 mio. kr. nok delvist finansieret via et lån, og er dermed ikke 50 mio vi kan tage op af lommen. Desuden er der stor forskel på engangsomkostninger vs. løbende driftsudgifter. Dyre spillere er dyre i løn = dyre i drift.

chilli
      Bruger

Det er nok som Norden skriver, at pengene skal finansieres.

Men alligevel kan det undre, at prioriteterne i AGF’s ledelse pt. handler om et nyt stadion. Vi kan ikke gøre vinter vinduet om, men det ville dæleme klæde ledelse, at droppe alt snak om nyt stadion indtil man ved i, hvilken række der skal spilles næste år

IMO burde man helt holde kaje om nyt stadion, indtil klubben viser at man i det mindste kan være et midter hold, som man kan tage bare en anelse seriøst!

Stev
        Bruger

Hvorfor er det, at et nyt stadion skal være betinget af, at AGF spiller i den bedste række? Det er jo påviseligt i Sverige, at et nyt stadion øger tilskuertallet, og kan vi bibeholde eller øge vores antal af tilskuere, er jeg sikker på, at stemningen ville kunne aflæses i optjente points på banen.

nedergaard
      Bruger

Ja jeg ka kun være enig med Stev, jeg ka ik se hvordan de to ting hænger sammen, for mig er det 2 vidt forskellige ting, det er den daglige drift, og overskuddet deraf der afgør hvor mange midler PC får til indkøb.

Med hensyn til nyt stadion, så må de 50 mil. være et lån GF tager for at yde et bidrag selv, og resten må komme fra investorer og kommunen, og det har intet at gøre med om vi ligger i suppen eller 1 Div. selvom det selvfølgeligt vil være lettere i suppen, men det er uomtvistelig at et nyt stadion vil være en kæmpe booster for klubben og byen, og jeg hører til dem der tror at det faktisk betyder meget at vi viser at vi ka drive forretningen rentabelt.

agf-dresen
      Bruger

Hej Stev.
      Jeg vil lige fortælle dig, at jeg har kopi/past dit gode indlæg i en debat på Stiften.dk debat på facebook om nyt stadion. Jeg håber det er ok

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?