Nyheder

Forside Fora Off-Topic Nyheder

Viser 3 svartråde
  • Forfatter

Først en ros til Jeres store egenproduktion af nyheder – ingen tvivl om at I med specielt mtac tv sætter nye standarter for dk fansites.

Derefter et spørgsmål: Er det jeres intention helt at stoppe med de opsnappede nyheder, altså dem fra fx jp og stiften? Det er mit indtryk, at frekvensen af disse, og dermed også antal nyhedsopdateringer, er faldet markant. Det gamle forever var knapt så tjekket, men der skete lidt mere, synes jeg.

Keano
      Bruger

@Alsgaard: Jeg syntes bestemt i skal lave et miks mellem egne nyheder og nyheder fra andre medier. De nyheder fra andre medier kan i jo evt. selv viderebygge på ved at kontakte personer mv.

Men for at i kan få tid til at lave gode nyheder og gode tv-indslag og samtidig få hele bredden med så syntes jeg det er bedst man også benytter sig af de mulige kilder.

CeresLover
      Bruger

Er enig med Gunvald L – synes også det er dalet lidt på det sidste, selvom der er utroligt meget at tage fat i. Er i hvert fald skuffet over "optakten" til mandagens kamp, hvor der var en nyhed fra Stiften søndag samt lidt om at Fredericia havde nogle skadede spillere (som man alligevel ikke kendte af spillere).

@Alsgaard
      – jeg forstår ikke helt dit svar med at [i]"Problemet for os den seneste tid har været, at vi – grundet serverproblemer og hackerangrebet – ikke har haft specielt meget tid til at gå ud og finde nyhederne, endsige have tid til at skrive dem"[/i],

for når man kigger på "Hvem er morethanaclub.dk: http://www.morethanaclub.dk/viewpage.php?page_id=56 så kan man da se at der findes rigtig mange skribenter (som man ikke ser noget fra). Her kan bl.a. nævnes:

Simon Søndergaard, Bjørn Pedersen Due, Søren Frederiksen, Jacob Truelsen, Steffan Flyvholm, Timo Iwersen.

Ellers kan man da søge nye skribenter og smide dem der ikke laver noget ud…. [lol]

@ Alsgaard: Tak for svaret – det lyder godt.

Og held og lykke med stabiliseringen af siden;)

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.