Nye spillere

Forside Fora AGF Nye spillere

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      night-fox
      Bruger

Hej….jeg ville lige høre hva i syntes om de nye spillers indsats.

min mening..
      Tomas Hansen jeg syntes han spillede en ret god kamp indtil han lavede en kæmpefejl

Jeper Jørgnsen han havde ikke det store og vise men han brændte en kæmpe chance

Cheikh Sarr. er lidt over rasket over ham han spillede en god kanp syntes jeg han lavede ikke de store fejl..

men det var min mening…vil meget gerne høre jeres..;)

night-fox
      Bruger

Jep samme var min rearktion…nu må vi bare håbe at de kan noget på græs….
      men vi kan jo se det ikke er det samme i indendørs køge kører jo bøf fuldstændigt over hehe top nice

night-fox
      Bruger

Kan vi ikk snart få nogen meninger…?:)

Maradona
      Bruger

Det er vel svært at bedømme, baseret på indendøres og både sarr og jay-jay er jo "udviklingsspillere". Jeg synes thomas hansen var lidt skuffende, tilgengæld imponerede jens gjessing endnu engang, dagens GF, men der skulle jo heller ikke så meget til.

kongbasse
      Bruger

N3wbi skrev:
      Dette er nok lige et udtryk for min vrede og frustrationer.. :p
      Men FUCK de er da SYGT ringe.. Hvordan kan man spille 3 kampe, mod 3 forskellige hold, uden at nette 1 fucking eneste gang…!!!
      Det er da for amatør…!!
      Nu så jeg intet af det, da jeg er på abrejde og står i butik, men for satan det er da ringe som abre fanden.. FYR LORTET..!! 😀

Jeg skal lige høre. Hvad er det for en butik du arbejder i? For dig tør jeg sgu ikke komme med klager til….. Og jeg vil da også håbe for dine kollegaers psykiske ve og vel at du ikke er butikschef 😉

Men jo, det er sgu da frustrerende. Men selv da GF sad på toppen af dansk fodbold, klarede de sig altid ad helvede til i indendørs turneringer. Så lad os tørre øjnene og vente på 11 mands kampene.

MTAC.nu
      Bruger

Umiddelbart har jeg ikke fået dannet mig en mening om dem, men er enig i at Cheik Sarr var den bedste af de nye. Han gik godt med i spillet og teknisk kunne han sagtens begå sig.

Thomas Hansen lavede ikke meget men alligevel virker han som en stærk spiller. Jesper Jørgensen fik nogle chancer men var ikke skarp i tæmninger og første berøringer. Dog kan man ikke henføre noget specielt til udendørs fodbold, men dejligt at se i aktion.

Generelt manglede holdet et koncept og de spillede uklogt. Jeg vil ikke sige ringe, men bare uden ide og koncept og derfor fik vi end ikke scoret.

Den røde trøje var dog mega fed!

CasperT
      Bruger

Nu skal man jo nok passe på ikke at sammenligne en indsats i en indendørsturnering med, hvad spillerne kan preæstere på en 'rigtig' bane. Enhver der har prøvet begge typer fodbold ved at det ikke kan sammenlignes.

Se positivt på det: hvis ikke de kunne ramme en lille indendørskasse betyder det vel at de går efter krogen, og smider utallige bolde ind på en udendørsbane 😀

zcml
      Bruger

Det er meget svært at bedømme en spillers evner på græs ud fra sådant et arrangement.
      Ta´ bare Simon Elbæk som eks. Han var måske Horsens bedste idag, og har været en profil i netop dette stævne et par år efterhånden, men hvor er han henne i ligaen?

Jeg har da også svært ved at se hvordan eks. Duncan passede ind i den type fodbold, hvorimod Jacob Rasmussen overraskede mig meget.

Og når man ikke har gidet at træne op til det, og samtidigt har 3 helt nye med, som aldrig før har spillet med sine nye holdkammerater, så kan man heller ikke forvente ret meget.

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.