fbpx

Nye bandereklamer

Forside Fora Off-Topic Nye bandereklamer

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      Aarhus_1000
      Bruger

Hvornår rykker vi op i denne liga?

http://www.markedsforing.dk/artikler/artikel-detalje.aspx?id=ADM070928144737

Har også set at FCMuuh har fået lysreklamer på SAS/kostald/zidan Arena. Vi kan jo ikke blive ved med at byde vores sponsore på de der rullereklamer der sætter sig fast og skal kickstartes i pausen.

Eller er det lidt for meget med den slags bandereklamer?

Alsgaard
      Bruger

Jeg synes ikke det er for meget. Det kan godt være det virker som en dyr investering, men hvis mulighederne for større indtjening, ved hjælp af flere muligheder for eksponering (ved hjælp af flere villige sponsorer), så hilser jeg dem velkommen.

Desuden så man dem også i NRGi Park til landskampene, og de vil også være der igen til kampen mod Spanien.

Personligt har jeg altid grint lidt af den mand, som farer forvirret rundt og forsøger at rette fejl ved de nuværende bandereklamer. Og det er altså ikke kun i pausen han gør det – det er sgu et fuldtidsarbejde! [lol]

fladmose
      Bruger

Da jeg først læste titlen på indlægget troede jeg der stod "nye bandereklamer" 😀

barnet
      Bruger

Det gør der også fladmose 😀 og jeg tænkte også lige, nå ok – vi må ikke lave politisk propaganda, så nu skal der laves bande reklamer 😀 Men udover det, jeg var med til landskampen mod Liechtenstein og det så faktisk fedt ud med de reklamer. Og hader seriøst hvis Aab får federe stadion end os. De er så selvglade og deres speaker kan få mig til at se rødt. Så ÅE, NRGI eller hvem der nu står for den slags, frem med pengepungen.

fladmose
      Bruger

@Barnet: Så jeg også lige haha:k

For min skyld er det da ligemeget, hvornår har i nogensinde brugt tid på at kigge på reklamer? og "fede reklamer"?! Hat's on tour.

Storskærme mener jeg dog er noget vi skal have, men synes stadig der er langt bedre ting at putte penge i.

Aarhus_1000
      Bruger

Kom lige til at tænke på at den gang vi fik det nye stadion gik der jo 100 år før vi fik en måltavle der virkede. Er der nogen der kan huske det? Så hvis det er samme tempo at vi får storskærm/bandereklamer(kan godt være at det ikke hedder det når det er udendørs [shock] ) kan vi nok godt væbne os med tålmodighed. Og ja @barnet enig, syntes også det er vildt surt, hvis FC Metax med hundbold speakeren får det før os.

Harboe
      Bruger

Nye storskærme er det vigtigste, de storskærme der er tilstede nu er for pinlige.
      Mener nu også at det var midlertidigt, men så må det godt også snart være.
      Kan ikke passe at de fleste stadions i DK skal have muligheden for at vise mål og andre ting på deres, men vi sidder med vores elendige storskærm og en halv, men dobbelt så elendige storskærm.

jammerlab
      Bruger

Vil nu også mene at en ny måltavle ala det den de har i parken eller brøndby, er vel det mindste man kan forvente til en by som Århus.

Ved ikke hv ad man kan forvente af en by som Aarhus, men det er klart at det koster penge. Men de penge kunne ÅE godt give ud for at give en bedre service på stadionet for os.

Kunne være max fed at der blev sat 1-2 skærme op i hullerne ved stiften.

Mon ikke man kunne tjene endnu flere penge på disse, end så meget andet?

Viser 9 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.