Ny tribune i Parken???

Forside Fora AGF Ny tribune i Parken???

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      Sopy
      Bruger

På ekstrabladet.dk kan man i dag bl.a. læse følgende citat fra Flemming Østergaard:

"Vi står over for store ting. En ny tribune, udvidelse af Lalandia, arenabyggeri og en internationalisering af selskabet. Så der kommer til at ske noget, men det ville også være sket uden Steen Larsen," siger Flemming Østergaard.

Hvad er det for noget med en ny tribune, og hvor skulle den i givet fald være???

Er det en mulighed, at det er et af hjørnerne, der skal laves til tribune???

dhnd
      Bruger

Snakkede de ikke på et tidspunkt om, at den ene langside tribune skulle bygges om, så der også kunne være hotel og bowlinghal -eller sådan noget..?;)

dhnd skrev:
      Snakkede de ikke på et tidspunkt om, at den ene langside tribune skulle bygges om, så der også kunne være hotel og bowlinghal -eller sådan noget..?;)

Det der håber jeg virkelig bare er en dårlig joke.. 😀
      Damn så de da godt nok ikke for kloge der over.. :k

Stev
      Bruger

Har hørt at der skulle laves café oven på Coca cola tribunen.

h-aaen
      Bruger

Jeg mener også at der må være snak om en af enderne! Kan det ikke passe at den ene ende er næsten som den var i den gamle idrætspark?

Men i de første byggeplaner skulle parken jo også rumme over 60000 hvis jeg husker rigtigt, den ene langside skulle have været større, men det fik DBU ikke bygge tilladelse til!

h-aaen
      Bruger

Foresten med hensyn til bowlingbaner så er der altså det i parken allerede

CasperT
      Bruger

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=160193

Nu skal Don Ø også være bestyrelsesformand i Steen Larsens selskab. Jeg brækker mig over den mand og hans indblanding i alt. Føj.

andersholm
      Bruger

Det er den gamle Coca Cola tribune der skal rives ned og hvor en ny skal bygges op. Den gamle tribune er utidssvarende og lider blandt andet over manglende toiletfaciliter osv. Byggeriet er medvirkende til at Parkens samlede kapaciet daler en smule.

En anden ting Parken er igang med er planerne om opførelsen af en ny multihal på Skjolds gamle baner. Hallen bliver multifunktionel hvilket bla. betyder at der kommer udskiftelige gulve så man både kan afvikle koncerter, ishokeykampe og håndbold. Kapiciteten ventes at blive på 10.000 pladser.

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?