Ny træner ??

Forside Fora AGF Ny træner ??

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      jesperkk
      Bruger

hvem tror i der bliver ny træner ??

Jeg tror helt sikkert på det bliver Ove Pederesen,da han er den eneste i dansk fodbold der er så god til talent udvikling.

Alfader
      Bruger

Tror ikke det er OP

Tror ikke det bliver Troels Bech

CasperT
      Bruger

Haaber meget paa at det bliver Ove. Jeg tror vist ikke saa meget om det i det hele taget, har vaennet mig til ikke at komme op at koere foer pressekonferencen…

Willow
      Bruger

Ifølge Bold.dk er Bo Johansson ved at forlade Molde…..Han har bedt dem lede efter ny træner….

CasperT
      Bruger

Det ville da heller ikke vaere saa dumt, men det lyder nu ikke som om han er klar til at blive praesenteret allerede i morgen.

MTAC.nu
      Bruger

Bosse mener jeg ikke lige har profilen, men vi kan vel kun bliver positivt overrasket over ham. Men han har forsøgt at redde et skrantende Molde hold uden held!!!!

Men håber også på Ove Pedersen, men tvivler lidt på det efter hans kommentarer i Onside, hvor man kunne se hans ansigtsudtryk og det virkede ikke som om han skulle til AGF….

Maradona
      Bruger

Har I set at bold.dk bruge ForeverAGF som til deres nyhed om GF's nye træner.

"Klubejer Kurt Andersen regner med at kunne præsentere en ny cheftræner for AGF på et pressemøde fredag.

– Vi er næsten sikre på at kunne præsentere en ny træner på fredag, sådan sagde storaktionær og formand for bestyrelsen i AGF Kurt Andersen onsdag aften.

Det er fansiden foreverAGF.dk der i forbindelse med onsdagens SAS Liga-kamp har snakket med klubejer Kurt Andersen. Fredag holder Århus Elite A/S generalforsamling og ved den lejlighed forventes det altså, at en ny træner præsenteres.

Over for fansiden vil Kurt Andersen dog ikke kommentere, om det er en udenlansk eller en dansk træner, der sætter sig i stolen som ny cheftræner, men favoritten skulle stadig være Esbjergs træner Ove Pedersen.

Kurt Andersen rejser hjem til Spanien på søndag, og tager ikke med til Brøndby, hvor AGF skal forsøge at spille sig over nedrykningsstregen."

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.