fbpx

Ny sponsor til AGF!

Forside Fora AGF Ny sponsor til AGF!

Viser 69 svartråde
  • Forfatter
      Christian
      Bruger

Hey!

Så kommer der muligvis en ny sponsor i aften -_-

Kan lige give mere info senere..

Det drejer sig om vores alle sammens AROS

Allanamin
      Bruger

Lyder spændende, håber der er hold i det.

Fresh
      Bruger

Alle de rygter driver mig til vanvid. 😐

Asger
      Bruger

Fresh jeg er på samme vogn – Jeg går snart ud af mit gode skind…..jeg er ikke modtagelig overfor for flere rygter, jeg vil have FAKTA!:D…..og Graulund

Kan du ikke bare nævne en eller anden kilde. Eller noget. Måske også nævne om det er en sponseraftale af større eller mindre betydning. Hvis det er noget du ved!

ooOOAGFOOoo
      Bruger

Pressemøde…muligvis måske Grauland og ny sponsere i aften…hehe:D

@ooOOAGFOOoo sådan noget må du slet ikke spøge med. Ikke med Graulund. Sådan gør vi ikke herovre B)

Asger
      Bruger

Det må være Aros der har købt Graulund til os – så passer det også fint sammen med at de begge to indgår

Ej for helvede, ærlig talt, det må sgu ikke spøges med, hver gang jeg ser navnet Graulund og pressemøde i samme sætning, så er jeg ved at gå ud af mit gode skind

ooOOAGFOOoo
      Bruger

Hehe… nej nej det siger jeg heller ikke han kommer…men kunne godt nok godt tænke ham og en sponser kom.

Asger
      Bruger

Argh så formuler det på den måde:D

Det er ligemeget hvad folk skriver næsten så kan det tolkes som et rygte eller lignende:D

Allanamin
      Bruger

Damn, der skal ikke meget til før folk tolker i øst og vest. Det er lidt sjovt 🙂

Livercool
      Bruger

Nu bliver man jo nødt til at sidde ved computeren hele aftenen.

@Livercool det kan du glemme. Har ikke sovet siden i går klokken 19:00. Så jeg smutter dælme under dynen meget snart!

Christian
      Bruger

Det er en mindre sponsor aftale.
      Men hvis i ikke tror det kan ske,

Så prøv tag ud til atletion nu.

Asger
      Bruger

Ja og de sælger bratwurst i Nürnberg, men hvis I ikke tror på det, så tag selv derned og tjek

Men lyder ellers ok håber man får lidt mere at vide i aften

VAIIH jeg har ikke sagt jeg ikke tror på det, vil bare gerne have en kilde af en eller anden art. Og så man oplysninger som du kan give mig. Må læse efter senere!

Christian
      Bruger

Min kilde: Kender ham/dem som skal sponsor dem, måske. de er jo ved at aftale.

Stev
      Bruger

Bare der var tale om ny hovedsponsor, så vi kunne få Alm. Brand logoet af trøjen!

Christian
      Bruger

haha Stev :b

Ja det er godt nok lidt grimt :DD

Livercool
      Bruger

Jeg synes ikke logoet er så slemt efter det er blevet mindre. Men ville da hellere have at der stod

CERES

Winther
      Bruger

AROS?

"Vores alle sammens AROS", er det maskotten Aros, der får sin egen sponsor?

Eller er sponsoren AROS? Altså Kunstmuseet ARoS og ikke fx Aros Forsikring?

Winther
      Bruger

Livercool@

Jeg synes ikke det har hjulpet meget at lave det mindre. Det minder jo om en billig, hjemmetrykt reklame-t-shirt …hvorfor kan de dog ikke lave det på en pæn måde, eller bare få sig et ordentligt logo.

Ah, min kæphest igen 😉

CasperT
      Bruger

Det ender med et pressemøde a la det der hvor 'nye som gamle' stjerner skulle væremed, og det viste sig at være præsentation af den nye trøje… (ikke at det ikke var godt nok, men…)

Stev
      Bruger

Fatter bare ikk de er gået tilbage til den ganle metode med at trykke det uden på trøjen. Som det er nu skaller det jo af i vask med tiden…:@

d0nN
      Bruger

I kan være glade for at vi ikke hedder FC Barcelona.. De afholder pressemøde efter hver kamp.

CasperT
      Bruger

Men så slap vi da for at diskutere om der BLEV et pressemøde 😉

Tina87
      Bruger

haha den var god casperT….

Livercool
      Bruger

Winther skrev:
      Livercool@

Jeg synes ikke det har hjulpet meget at lave det mindre. Det minder jo om en billig, hjemmetrykt reklame-t-shirt …hvorfor kan de dog ikke lave det på en pæn måde, eller bare få sig et ordentligt logo.

Ah, min kæphest igen 😉

Nu har jeg kun set den nye trøje lidt på afstand, så det er muligt jeg skifter mening når jeg får den mellem hænderne.

agfgas
      Bruger

Heh endnu en rygtesmed der ikke kunne bare komme i nærheden af hvad de selv skriver !!!……… Egenligt skægt nok selvom man nok hænger foran PCen lidt mere i disse tider end normalt 😀 Kunne jo være !!!! Graulund, Ronaldo eller andre kom til klubben :DB)

nettohunden
      Bruger

@agfgas

Mht Ronaldo – da han i sin tid kom fra Brasilien til PSV var han højre back, det kunne vi da godt bruge! :p

Sorry vi lige går lidt OT! :p

Men det lyder da bestemt interessant!

Winther
      Bruger

Livercool skrev:
      Nu har jeg kun set den nye trøje lidt på afstand, så det er muligt jeg skifter mening når jeg får den mellem hænderne.

Jeg tænkte egentlig mest på selve det grafiske design. Når navnet står i en kasse på den måde, minder det mig om de der t-shirts man nogen gange ser, folk selv har trykt et billede på. Det fungerer som regel ikke særlig godt, når baggrunden ikke er skåret væk. At Alm.Brand-logoet så også ER trykt på, på en lignende måde, gør det selvfølgelig ikke bedre.

jeg synes de skulle forstørre teksten op, ændre farven og fjerne baggrunden.

agfgas
      Bruger

nettohund…. Heh ja alt kan faktisk stort set bruges – bare se hvem vi henter pt… 3 udviklings spillere og en reserve målmand – indtil videre har vi intet hentet der vil kunne gå direkte ind på vores førstehold bare ved navn !! men hva det kan være det kommer når Duncan er skiftet til de pisgule ?.Medmindre det bare lige dækker vores underskud så vi " kun " har et underskud på 20 mill….

Aller
      Bruger

Du synes ikke Thomas Hansen kan gå ind på vores hold med det samme?

Emnet blev da skiftet i høj grad 😀

aaberg
      Bruger

hvem var den sponsor….?

Eraticator
      Bruger

Hold kæft det er en lorte debat den her… folk er fulde af alverdens rygter men hvor mange er det lige der holder? I skulle have et los i kastanjerne alle jer der bare fyrer pis af..

Hatte
      Bruger

ARoS lyder måske lidt vattet men hvis loget er OK så klask det på;)

Christian
      Bruger

Eraticator:

Luk røven!
      Jeg er sikker på det her!

VENT TIL IMORGEN SÅ KAN SQ DU SELV LÆSE DET!

JEG SKRIVER KUN TINGENE OP NÅR JEG ER SIKKER!

JEG VED MERE ENDNU! DER SKER NOGET STORT IMORGEN!

Jeg har ikke noget Stoke-Syndrom!

Please, LUK RØVEN!

Hatte
      Bruger

Tror på det, der er vil ingen grund til at skrive dette for sjov. hvis man gør det skal der altså ringes efter den blå vogn;)

Tommy B
      Bruger

Fortæl fortæl VAIIH… 🙂
      Vi er nogle der gerne vil høre rygter, i hvert fald fra nogle brugere (Stoke ikke incl.)…

Balder
      Bruger

@ VAIIH; skriv lige i en ordenlig tone, der er ikke noget at sige til at folk er skeptiske.

Der har været et utal af folk, der gerne vil gøre sig interessante med insider viden. Hvilket i sig selv er usmart. Det bedste ville være om vi alle blev positivt overrasker, når og hvis tingene sker.

Jeg håber da meget at der sker noget imorgen….;)

/Balder

Christian
      Bruger

jer der vil høre mere,

det er jo begrænset hvor meget jeg kan sige 😐

Jeg må jo rigtig ikke engang sige noget! overhovedt..

Men når i kommer hjem fra skole/arbejde imorgen, eller i pauserne så tjek da lige om der er kommet noget nyt på siden..

@VAIIH

Vil det sige at hvis dine rygter ikke holder udleverer du navn og adresse til samtlige brugere på FOREVERAGF.DK så kan de på skift inden for den næste uge komme og give dig et så stort los i kastanjerne de vil være delt i 100 stykker?

Donmiguel
      Bruger

Følgende sponsorerer til agurketiden i AGF er på vej! Eftersom agurketiden er lang i år føler mange sponsorer at det er specielt vigtigt at være fremme i skoen og AGF er glade for at få de beskedne kontanter:

Digestive og Kleenex har udlovet tudekiks og lommetørklæder til de mange som brokker sig over rygter og et mindre sponsorat foridi der normalt bliver tudet året rundt hos AGFere…

TDC og AGF er gået i luften med et nyt samarbejde omkring et eksklusivt AGF bredbånd eftersom AGF tilhængere har tyndslidt det gamle. EB, BT og de andre sladderblade støtter også økonomisk.

Derudover har følgende firmaer sammensat en glædespakke til AGF tilhængere for at bringe humøret lidt op. Smirnoff har doneret et stk. vodka, Lundbeck giver 1 glas anti depressiver og glædespigerne i tøndergade står for lidt fysisk aktivitet (de er meget smigret for den ekstra opmærksomhed der har været i lang tid i "gaden". Men er lidt irriteret over at folk hele tiden vil have fat i en "fyr" med langt hår!)

Christian
      Bruger

WeAllFollowTheGF

Ja det vil det sige!

Christian
      Bruger

Donmiguel

Gider du lige tage dig sammen?

Eraticator
      Bruger

WeAllFollowTheGF kunne ikke have sagt det bedre.. Og til
      VAIIH: Hvis det viser sig du får ret skal jeg nok "lukke røven". Men som balder siger er der en grund til at man er skeptisk fordi der er en million rygter… Men nu får vi jo at se om du er en af undtagelserne i morgen

glædespigerne i tøndergade

Så er der sgu alligevel noget at komme efter dernede 😀

Ellers go griner Don 😉

Derudover er der fra en sponsor hyret 100 kinesiske børnearbejdere, hver med en kartoffel i hånden til at stoppe ned i halsen på de folk der ikke bestiller andet end at brokke sig!

Men lad os nu få debatten lidt ned i temperament igen mine damer og herrer..

Christian
      Bruger

Ja self. der er mange falske rygter.

Men når i finder ud af at jeg får ret. håber jeg at i tolker MINE rygter anderledes næste gang :).

Livercool
      Bruger

Meget morsomt Donmiguel

@VAIIH

Det lyder fedt! HVis du tager fejl så helle for at sparke først… og hvis du ikke har et par kastanjer ka det være det bliver et andet hoved der bliver ramt 🙂

nettohunden
      Bruger

@VAIIH

Det er jo netop det der skal til – at din påstand viser sig at være sand! Så tror folk på dig næste gang – lige indtil det du siger viser sig ikke at holde vand! Men kan du forstå folk er skeptiske med alle de rygter?

kan vi ikke få en lille bid at det ??
      hvad går det ud på ??:p

AGF-86
      Bruger

Nu er jeg ikke den der bruger alt min tid på at læse alle indlægene på debaten. Men hvor mange rygter har der været?? -Graulund køb. -Duncan salg -Beckmann køb… Søren Jensen køb.Og hvor mange af rygterne ved vi egentligt om de ender med at være sande.
      Kender selv til nogle såkaldte `kilder`, og hører måske også noget, som med tiden er blevet til konkrete ting, men intet er jo sikkert før [i]den fede kone[/i]…. Så derfor går jeg aldrig med rygter.

Balder
      Bruger

Nu er det jeg skal tilføje, at jeg bor kun et min. fra Tøndergade;)

/Balder

nettohunden
      Bruger

@Balder

Hva laver du så foran din computer? KOM AFSTED!!! :p

Christian
      Bruger

Mødet er jo slut.. 🙂 rolig folksens..

Kan godt forstå i er skeptiske.

Men glæder mig selv til imorgen 😀

Skal godt nok selv til praktik i en børnehave :S

og hvad får vi ud af det lige nu ??:o;)

Balder
      Bruger

@ VAIIH; det er mange år siden, at jeg har arbejdet i en børnehave, nu arbejder jeg i en lille institution for voksne- men det er sgu også lidt af en børnehave indimellem;)

/Balder

Christian
      Bruger

haha, nice Balder :))

Christian
      Bruger

Men jeg smutter i seng nu 😉

Skal jo op imorgen :DD ..

Men, husk at tjekke siden imorgen 🙂

Fresh
      Bruger

VAIIH skrev:
      Mødet er jo slut.. 🙂 rolig folksens..

Kan godt forstå i er skeptiske.

Men glæder mig selv til imorgen 😀

Skal godt nok selv til praktik i en børnehave :S

Fjern ordene "til", "praktik" og "en" fra den sidste sætning, så tror jeg på dig. 😉

Christian
      Bruger

hahahaha fresh :DD

God humør :p

God start på dagen jeg får mig :)).

Men den er nu god nok – der sker sq noget idag! 🙂

Fresh
      Bruger

Det må vi jo give dig ret i. 🙂

2white4u
      Bruger

Det er nok endnu en "win-win-situation". Jvf. Hummel/McMågen 😀

ace
      Bruger

@Winther
      Vi har spurgt AGF og Ole Hall, men Alm. Brand vil ikke være med til at lave logoet mindre eller lave det om pga. deres branding manual!

Hvis vi endnu engang bliver snydt og der kun er tale om sekunda eller nonamespillere samt én mindre sponsorkontrkat er det meget skidt, men jeg tvivler.

Man har ikke kunnet holde rygte indendøre længere og pressen og vi er for længst blevet overbevist om at rygterne har talt sandt for en gang skyld.

Winther
      Bruger

@Ace

Ok, det havde jeg nu egentlig også forventet de ville svare, men da de jo i forvejen var gået med til at ændre baggrundsfarven på den gamle udebanetrøje, var der måske en mulighed. Jeg kan ikke forestille mig at det er indenfor designmanualens rammer heller og jeg synes jo de kunne have andre fordele af at lave det på "min" måde. Men egetnlig forståelig reaktion, i virkeligheden skulle de jo bare tage og få sig et ordentligt logo…

Godt initiativ iøvrigt, det er på på sin vis rart at få afkræftet det spinkle, naive håb 😉

Så er pressemøde 2 startet …og Graulunds kæreste er åbenbart til stede…

Christian
      Bruger

Havde jeg ikke ret?

AGF-86
      Bruger

Jo, men jeg var egentligt heller ikke i tvivl, men gad godt at vide hvid en reklame på AROS kan indbringe…B)

Viser 69 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.