Ny sponsor – 4 HV'er

Forside Fora AGF Ny sponsor – 4 HV'er

Viser 23 svartråde
  • Forfatter
      1977
      Bruger

Med transfervinduet lukket må højeste prioritet nu være at få en aftale på plads med en ny hovedsponsor inden Superligaen skydes i gang.

[u]Hv[/u]ornår tror I vi får en en ny aftale? Jeg ser gerne, at det falder på plads her i begyndelsen af februar, da vores forhandlingssituation må formodes at være svagere, jo tættere vi kommer på sæsonstart.

Med [u]hv[/u]em? Krifa er forhåbentligt en midlertidig løsning, da jeg gerne ser, at vores hovedsponsor har mere kapital på kistebunden. Er det realistisk med et bettingfirma eller endnu bedre en lokal virksomhed?

[u]Hv[/u]or længe vil sponsoratet løbe? Og [u]hv[/u]or meget kan klubben få ud af det? Er det i klubbens interesse at tegne en langsigtet kontrakt, trods finanskrisens efterdønningen gør, at potentielle virksomheder nedprioriterer sponsorater og har overhånden i forhandlinger?

Willow
      Bruger

Hvorfor bliver den svagere mod marts?
      Der er garanteret kommet nogle tilbud, som der kigges igennem, men jeg vil æde min gamle GF cap på at der, ligesom med købet af Moldskred, ventes til, enten det rigtige kommer eller, vi nærmer os sæsonstarten & tiden går.
      Jeg tror på en aftale fra 1.marts, hvor lang den bliver afhænger af med hvem…
      Jeg er også overbevist om det ikke bliver krifa, men derimod er jeg optimistisk omkring det bliver en "større spiller" på markedet, da jeg mener at Agf har et rigtigt godt brand & det kun bliver bedre (Det kan være jeg har hvide briller på….)

Steen6372
      Bruger

Jeg er ikke så meget i tvivl om at det bliver et betting-firma. Men der er nok ikke nogen der har travlt med at få deres logo på vores trøjer, før turneringen går igang.

1977
      Bruger

Willow skrev:
      Hvorfor bliver den svagere mod marts?

Er ikke ekspert på sponsorkontrakter, men jeg vil mene, at GF forhandlingstaktisk står svagere, desto tættere vi kommer på sæsonstarten. Uden at have insiderviden så tvivler jeg stærkt på, at diverse sponsorer giver åbne tilbud, som AGF frit kan vælge mellem i ugen op til sæsonstarten. Tværtimod er potentielle sponsorer klar over, at vores bedste alternativ sandsynligvis vil være en lappeløsning a la Krifa en gang til.

BergMania
      Bruger

1977 skrev:
      Med transfervinduet lukket må højeste prioritet nu være at få en aftale på plads med en ny hovedsponsor inden Superligaen skydes i gang.

[u]Hv[/u]ornår tror I vi får en en ny aftale? Jeg ser gerne, at det falder på plads her i begyndelsen af februar, da vores forhandlingssituation må formodes at være svagere, jo tættere vi kommer på sæsonstart.

Med [u]hv[/u]em? Krifa er forhåbentligt en midlertidig løsning, da jeg gerne ser, at vores hovedsponsor har mere kapital på kistebunden. Er det realistisk med et bettingfirma eller endnu bedre en lokal virksomhed?

[u]Hv[/u]or længe vil sponsoratet løbe? Og [u]hv[/u]or meget kan klubben få ud af det? Er det i klubbens interesse at tegne en langsigtet kontrakt, trods finanskrisens efterdønningen gør, at potentielle virksomheder nedprioriterer sponsorater og har overhånden i forhandlinger?

Du har understreget Hvor 2 gange 😉

Mener du ikke hvad den ene af gangene? 😀

1977
      Bruger

BergMania skrev:

Du har understreget Hvor 2 gange 😉

Mener du ikke hvad den ene af gangene? 😀

Nu er du vist lidt af en ordkløver, men du kan da godt omformulere den sidste til "hvad klubben får ud af det", hvis du lyster 😀

Beikes
      Bruger

Jeg håber Bestseller slår til med et 10-årig sponsorat til 100+ millioner..

Ellers skal Christian Stadil skrive en check, og blive enesponsor på sit eget gear – ville være så smukt som noget.

Men overordnet set, er jeg fuldstændig indifferent, og det vigtigste må være selve beløbet/længden på kontrakten, og hvad et sådan sponosrat i øvrigt giver os. Der er ikke mange ting jeg ville nægte at rende rundt med på en trøje, selvom Carlsberg nok ville få mig til at flashe trøjen noget sjældnere

vieri
      Bruger

Jeg tror helt bestemt at vi får en ny hovedsponsor på plads inden premierekampen 3 marts . Det er både i AGF's og den nye hovedsponsors interesse at det sker inden sæsonstarten . Jeg er som flere andre indifferent overfor hvem sponsoren bliver , så længe beløbet pr år er stort nok og at der er mulighed for øgede indtægter hvis vi kvalificerer os til Europa.

1977
      Bruger

Er der nyt om hovedsponsor? Er der nogen, der har noget insight på, om GF's forhandlingssituation nu er bedre end for en måned siden?? Fx om der er konkret interesse fra [i]mindst[/i] to realistiske virksomheder. Hvis ikke ser jeg ikke gode muligheder for at klubben kan nå at forbedre sin hånd væsentligt inden sæsonstart. Er for ringe hvis klubben ikke med den relative sportslige succes kan få lukket en aftale :/

Heeman
      Bruger

1977 skrev:
      Er der nyt om hovedsponsor? Er der nogen, der har noget insight på, om GF's forhandlingssituation nu er bedre end for en måned siden?? Fx om der er konkret interesse fra [i]mindst[/i] to realistiske virksomheder. Hvis ikke ser jeg ikke gode muligheder for at klubben kan nå at forbedre sin hånd væsentligt inden sæsonstart. Er for ringe hvis klubben ikke med den relative sportslige succes kan få lukket en aftale :/

Ja, man må sige, at der har været meget stille omkring sponsorer på det sidste.

Men Unisport har 30 % på AGF-trøjerne pt., så enten vil de ikke have dem mere, eller så har de fået et nys om noget? AGF Shoppens psier er helt normale, så ved ikke rigtig, hvordan det skal tolkes?

Jeg synes, at jeg hørte noget med Carlsberg i sidste uge? At de tager over til sommer, hvor deres øl også kommer i hanerne? Er dette bare en and, eller er der noget i det?

Men vi må håbe, at der snart kommer en sponsor på plads – de har 11 dage at løbe på!

vieri
      Bruger

Jeg holder stadig fast i min forventning om at vi kan præsentere en ny stor hovedsponsoraftale inden FCN kampen den 3 marts . Alt andet ville være meget skuffende i mine øjne .

vieri
      Bruger

Heeman skrev:

1977 skrev:

Ja, man må sige, at der har været meget stille omkring sponsorer på det sidste.

Men Unisport har 30 % på AGF-trøjerne pt., så enten vil de ikke have dem mere, eller så har de fået et nys om noget? AGF Shoppens psier er helt normale, så ved ikke rigtig, hvordan det skal tolkes?

Jeg synes, at jeg hørte noget med Carlsberg i sidste uge? At de tager over til sommer, hvor deres øl også kommer i hanerne? Er dette bare en and, eller er der noget i det?

Men vi må håbe, at der snart kommer en sponsor på plads – de har 11 dage at løbe på!

Jeg tror ikke Unisport har noget inside info omkring vores forhandlinger med en ny hovedsponsor, så at de har sænket priserne på nogle AGF trøjer tror jeg ikke vi skal lægge noget i .

Mht Carlsberg kunne jeg sagtens forestile mig at de blev storsponsor i AGF når vores aftale med Unibrew udløber om 1 1/2 år . En sponsorkontrakt der også ville indebære at der fremover kommer Carlsberg produkter i hanerne på stadion og i Arenaen.

zcml
      Bruger

vieri skrev:
      …En sponsorkontrakt der også ville indebære at der fremover kommer Carlsberg produkter i hanerne på stadion og i Arenaen.

Ved godt det ikke er første gang det emne har været diskuteret, men sådan noget må I altså ikke spøge med.
      Syn's det er slemt nok at jeg ikke længere vil kunne få en øl til festugen (jo, altså hvis jeg går ind på et værtshus, men ikke ved de forskellige standere), men hvis jeg heller ikke kan få mig en øl under kampen, så bliver jeg fan'me mopset.

Eneste måde jeg kan acceptere et sponsorat fra Carlsberg, og at de derved også skal stå for at levere øllet, er hvis de fælder Rød Tuborg på hanerne.
      Det vil dog self. kræve at de sætter den i fast produktion igen. Og ikke bare ved særlige lejligheder (selvom det er den eneste gode øl fra Tuborg-brandet).

vieri
      Bruger

Hvis bare Carlsberg så også lægger et betydeligt millionbeløb i AGF's pengekasse hvert år , så har jeg såmænd ikke noget imod at drikke deres produkter på stadion eller i Arenaen .

Martin1309
      Bruger

Hvis vi alligevel snakker om bryggerier, som sponsor, hvorfor så ikke nævne Harboe!?! 😀
      Godt nok er Carlsberg nok overmagt ift. Harboe, men jeg mener dog stadig at de laver langt bedre øl end Carlsberg og også Tuborg for den sags skyld…

I har tilfældigvis ikke smagt Harboe's Årgangsbryg alá 2011?

DEN stemmer jeg for, at komme i hanerne på stadion i fremtiden. Hvis vi virkelig skal have det endnu sjovere på stadion, end vi allerede har, så kræver det uden tvivl en øl med 10% i 😀 !!

salling23
      Bruger

Martin1309: fordi Harboe ikke kan smide de samme penge som Carlsberg.
      Var der fri valg ville jeg foretrække Hancock, så ville der også kunne laves et sortiment med flere forskellige typer øl

Martin1309
      Bruger

Klart nok.. Så må vi nøjes med at lege med tanken 😉

j0hnnyc45h
      Bruger

Det blev så yousee…. den havde jeg sgu ikke lige set komme

http://www.bold.dk/nyt/Ny-hovedsponsor-i-AGF

Luke2000
      Bruger

Fatter ikke at YouSee spilder penge på det (Det er fedt, især hvis de har betalt kassen).
      Jeg har siden jeg blev 18 boet 5 forskældige steder, og ingen af stederne har jeg frit kunne vælge min udbyder, jeg har haft YouSee og det er da super.
      Men hvorfor spilde penge på det når forbrugerne ikke har mulighed for at vælge et andet selskab end det de er bundet til.

Heeman
      Bruger

Jeg synes faktisk, at det er rigtig interessant med YouSee (selvom det er ærgeligt, at deres logo går henover den lodrette stribe på trøjen). Jeg kunne forestille mig, at de poster en del i sponsoratet, hvilket selvfølgelig må ses som et plus for AGF.

Jeg synes også, det er interessant, at kortene egentlig bliver holdt forholdsvis tæt ind til kroppen, med hensyn til at det "kun" er et trøjesponsorat på et år, og dermed kan forståes som, de ikke satser hele butikken på AGF. Dette åbner, efter min mening, derfor stadig op for andre sponsorere på trøjen/hovedsponsorer, hvad enten det er Carlsberg, bettingfirmaer eller en helt tredje.

Men fint vi fik en sponsor på plads inden sæsonstart – det var alpha omega.

Heeman skrev:
      Jeg synes også, det er interessant, at kortene egentlig bliver holdt forholdsvis tæt ind til kroppen, med hensyn til at det "kun" er et trøjesponsorat på et år, og dermed kan forståes som, de ikke satser hele butikken på AGF.

Man kan også se den korte længde fra en anden vinkel, hvis AGF havner på en placering som giver europæisk bold vil det være nemmere/ billigere at udskifte Yousee til en sponsor som ville få mere ud af den internationale eksponering på tv.

1977
      Bruger

Er det rigtigt forstået, at YouSee "kun" bliver trøjesponsor og ikke klubbens hovedsponsor? Hvordan skal vi så eksponere en hovedsponsor, hvis ikke den attraktive plads på maven af klubtrøjen følger med? Eller skal det forstås sådan, at klubben heller ikke skal have en hovedsponsor i 2012? 😮

vieri
      Bruger

Jeg tror vi kommer til at se flere hovedsponsorer dele hovedsponsoratet i AGF , hvor Yousee altså bliver en af disse . Man kan sagtens forestille sig at en anden hovedsponsor også får en plads på trøjen eller bukserne for den sags skyld .

Mht at der kun er lavet en 1 årig aftale med Yousee kan det jo hænge sammen med at AGF føler man er en klub på vej frem og derfor ikke ønsker at binde sig til en længere hovedsponsor aftale, da man til næste år regner med at være en endnu mere attraktiv vare .

vieri
      Bruger

Luke2000 skrev:
      Fatter ikke at YouSee spilder penge på det (Det er fedt, især hvis de har betalt kassen).
      Jeg har siden jeg blev 18 boet 5 forskældige steder, og ingen af stederne har jeg frit kunne vælge min udbyder, jeg har haft YouSee og det er da super.
      Men hvorfor spilde penge på det når forbrugerne ikke har mulighed for at vælge et andet selskab end det de er bundet til.

Yousee udvider jo deres potentielle markedsandel kontinuerligt , så man får flere og flere potentielle kunder . Derudover vil man jo gerne sælge flere internet , tele og TV pakker til de allerede eksisterende kunder .

Viser 23 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.