Ny Sang

Forside Fora AGF Ny Sang

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      molle-3
      Bruger

Hej Agf-fans!

Jeg har ekperimenteret med en sang siden sommerferien, og har fundet frem et følgende resultat, som jeg mener er kanon fedt at skråle med på!

http://www.youtube.com/watch?v=cHcVU5cGUNE 0.43 ->

Lålålå – Lålålålålålå – Lålå – Lålålålå
      Lålålå – Lålålålålålå – Lålå – Kom så AGF!

Bare kom til vores stadion,
      I blir' sendt hjem, og vi tar' de 3 point!
      Vores mandskab er for stærk,
      Vi får det let, og i får det svært!

Det er jo ikke kun mig, der skal synge den, så kom med jeres mening! 😉

Har du brugt siden sommerferien til at finde på det?;)

Nu sidder jeg altid med mit sæsonkort på c8 og skal derfor ikke blande mig i diskussionen, men jeg nyder når I, i fanclubben, giver den gas og skråler – jeg vil gå så langt som til at sige at jeg ind imellem får kuldegysninger.
      Jeg synes sangen her, ville være ekstremt fed at høre fra jer, hvis man dropper det sidste og synger det første på repeat et par gange.
      Jeg siger go for it, og hvis den bliver sunget i Parken d. 7. skal jeg nok synge med 😉

Fanoe
      Bruger

Altså lålålålålå lyder jo altid godt:D men dem findes der vel også efterhånden ret mange versioner af!

lurifax
      Bruger

Synes helt klart at andet vers er suverænt. Første vers bør der dog arbejdes med, da det muligvis kan være for svært at lære.
      Jeg forestiller mig, at andet vers skal rappes, eller hvad? I så fald kan man vel smide et "yo" ind hist og her.

Peaz out!

molle-3
      Bruger

@KeyWest Nagano: Det tog mig en omkring en uge, men har ventet på en af mine venner, som ville have indspillet den.. Det blev så ikk til så meget, så jeg valgte at ligge den ind nu! 😉

Nogle der har forslag til versene? 🙂

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.