Ny sang…
- Dette emne har 7 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 8 måneder siden af .
Viser 7 svartråde
Viser 7 svartråde
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Hej jeg kunne bare godt tænke mig at høre om ikke der var nogen der havde nogle nye sange vi kunne bruge.
Desuden synes jeg godt at man kunne foreslå at synge "you´ll never walk alone ligesom på Anfield (er egentlig united fan men alligevel…)
jeg synes det kunne gå meget godt i spænd med fansene[jump][jump]
Nej, hvorfor skal vi kopiere Liverpool???
Find på en bedre sang ingen andre har sunget 😉
Blev der ikke sunget et par nye sange sidst (viborg) eller kunne jeg bare ikke styre min brandert?[cheers] 😉
Vi kunne lave we all follow the GF om.. Og i stedet for at synge den oprindelige Land of hope and glory, kunne vi synge noget med club eller team for hope and glory.. Det synes jeg bestemt vi er:)
link til den franske national sang?
you´ll never walk alone
Den er jeg virkelig med på. Jeg elsker virkelig denne sang og ville blive ovenud lykkelig hvis den blev implementeret i den århusianske fodboldkultur. Lad os få den indført før en anden DANSK klub får samme idé.
"You'll Never Walk Alone" er rigtig nok associeret med Liverpool FC (verdens næststørste fodboldklub), men er faktisk brugt af rigtig mange klubber rundt omkring i Europa. I øvrigt var det slet ikke LFC der var først med den sang..
Så hvis vi endelig SKAL tyvhugge, så lad det bare blive fra Liverpool + mange andre, og lad os så være det første danske hold der gør det. Hvis et andet Superliga hold gør det før os, skal vi til gengæld slet ikke overveje det!
Ved nærmere overvejelse, skal vi så ikke bare synge "Vi er Hestene ne ne.."? [lol] [lol] [lol]
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?
|