fbpx

Ny opstilling mod FCM

Forside Fora AGF Ny opstilling mod FCM

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      Di Stefano
      Bruger

Kampen mod ACH viste, at der skal nye folk på banen fra start, hvis vi skal vinde kampe.
      Offensivt skal Larsen og Osama med fra første minut, og jeg mener, at PS på skift skal lade Osama og Berg være hængende angriber og kant. Aron og Davit S. er endnu for grønne mod stærke modstandere.
      Og så tror jeg, at Kasper P. skal have chancen fra start i en kamp.

grind88
      Bruger

Ja, nu behøver Osama og Larsen sgu ikke mere tilvænningstid. Ind med dem!! Vi spiller fandme stærkeste opstilling. Ikke det der reserve-hold, der spillede 1. halvleg. PS skal skifte ind langt tidligere, for at blokere for det, der er ved at ske. TSK!

Heeman
      Bruger

Synes vi skal spille med SP og Osama på kanterne og Berg + Larsen oppe foran. Larsen skabte ravage, da han kom ind igår, og Berg leverede som altid en total arbejdsindsats! Om KP skal ind, ved jeg ikke, men Kure overfor Igboun og co. er hvertfald ikke godt.

Så måske følgende opstilling:

[center]Staff

KP – Atle – Sorin – Eckersley

Osama – MJ – Hjalte – SP

Berg – Larsen[/center]

Og så kan man skifte Aron eller Davit S. ind, hvis Larsen nu skulle blive træt.

Thomasblock
      Bruger

savner kasper poulsen i den opstilling

Steen6372
      Bruger

Kampen mod FCM bliver nok atter en demonstration af tålmodigt defensivt spil. Mit gæt er at vi kommer til at se en mere 4-5-1 lignende opstilling med enten Sloth eller Aron bag Larsen. En endnu mere kompakt 4-5-1 variant kunne være Hjalte bag Larsen og Kasper P. + Martin bagved.

Den stærkeste offensive opstilling vi har lige nu, er nok den som Heeman foreslår.

zcml
      Bruger

Jeg er langt fra overbevist om Osamas potentiale som angriber, men syn's han tilfører holdet noget "drive".
      Så idéen med ham som hængende angriber bag Larsen er jeg med på.
      Han vil nok kunne skabe nogle chancer til Larsen, der bare skal stå klar til at sætte den ind.

Jeg syn's egentlig at Aron har gjort det fint. Det er bare målene, der har manglet (nu er der dog kommet et par stykker), men igår så både han og Skhirtladze skidt ud.
      Det gjorde sig dog gældende over stort set hele linien i 1. halvleg, men generelt virker vores angreb for tyndbenet med de 2 unge i front.
      De skal ha' en lidt mere rutineret at læne sig op af.

alwaysAGF
      Bruger

STAFF
      SORIN ALTE KURE ECKERSLEY
      BERG MARTIN. J KASPER P. STEPHAN P.
      ARON/LARSEN OSAMA

Nu skal der ske noget nyt – der skal noget ungdom ind, så der kan komme noget mere fart i spillet.
      Der har manglet fart i de forrige kampe og tror sådan nogen som Kasper P. og Osama kunne tilføre det.
      Har syntes at midtbanen har været alt for sløv og at Martin og Hjalte er lidt for ens i deres spillestil.
      Osama er også en utrolig spændende spiller, som laver nogle ting, som vi slet ikke forventer.
      Skhirtladze har ikke haft det nemt de sidste par kampe, så derfor ville de måske være en god ide at lade ham starte ude.
      Ved ikke lige hvor meget Larsen kan holde til – så Aron ville være en god supplering, hvis Larsen er ved at blive kørt træt.
      🙂

vieri
      Bruger

Jeg mener at Søren Larsen må være selvskrevet til en plads i startopstillingen . Han må simpelthen være klar til 90 min nu .

I forsvaret er jeg mere i tvivl . Eckersley og Atle giver sig selv , men måske er Sorin nok at foretrække i midterforsvaret fremfor Kure , nu hvor vi ikke står overfor en høj stationær angriber men snarere nogle hurtigere vævre typer. Derfor skal Lucena måske tilbage på højre back , selvom det ikke er med helt god vilje at jeg sætter ham på holdet igen . Men Kasper Povlsen tror jeg ikke rigtig på som højre back med mindre vi både Sorin og Jerry sidder ude .

På midtbanen mener jeg at Osama bør få chancen fra start i stedet for SP . De 3 andre pladser giver sig selv synes jeg.

I angrebet vil jeg have SL helt på top og her kunne Casper Sloth måske være en ide som hængende angriber/offensivmidt . Det ville ihvertfald gøre vores midtbane meget kompakt uden at vi mister alverden mht offensiv styrke. Aron og Skihirtladze fylder for lidt og scorer for lidt , så derfor mener jeg at Sloth måske kan dække os ligeså godt ind offensivt samtidig med at vi kan lukke ned for FCM's kombinationsspil med en massiv 5 mands midtbane .

Mathis
      Bruger

Eneste ændring bør være en startplads til Søren Larsen.
      Han trækker så meget opmærksomhed, at det kan give lige de ekstra meter, som Aron, Stephan og Berg har brug for i de afgørende situationer.

Shitlasse er ung og har haft det svært.. jeg vil gerne se ham de sidste 20 min mod en træt modstander. Så tror jeg han vil være giftig.

Som vieri siger, så kan det også give god mening at bænke Kure og hive Sorin ind imidterforsvaret igen.

Di Stefano
      Bruger

Tre kampe til Aron og Davit S. har vist, at der må noget andet til.
      Mod hurtige FCM er mit bud:

Steffen
      Lucena – Sorin – Håland – Adam
      Berg – Martin – Kasper – Stephan
      Osama – Larsen

En opstilling der kan skabe mere selv end i de første kampe.

ACDC
      Bruger

Hjalte skal helt klart starte inde. Han har været blandt vores bedste hidtil i foråret. Søren L skal osse starte inde!
      Til gengæld synes jeg, at Osama skal have chancen fra start, evt. som hængende angriber bag Søren L. eller på kanten i stedet for Stephphan.

ACDC
      Bruger

…og evt. en midtbane bestående af 3 centrale: MJ, Hjalte og KP og 2 kanter: Osama og Berg

GfGfGfGf
      Bruger

Nu tror jeg ikke at det passer til Peter Sørensen, men..:

Staff
      Lucena – Atle – Sorin – Eckersley
      KP
      MJ – Hjalte
      Berg/Stefan – Larsen – Osama

Vi skal ikke til at ændre på konceptet. Spillerne har flere gange udtrykt, at netop det faste og solide koncept giver dem ro i kampene. Er enig i, at Larsen skal parkeres inde i boksen fra start, da Horsenskampen med al tydelighed viste, at han var dobbelt så farlig som de andre tilsammen. Synes både Davit og Aron har vist gode takter, men tiden må være inde til at Larsen spiller fra start.

Di Stefano
      Bruger

Hørte at Aron ikke var med i træningen i dag. Hvis han ikke er med, kunne det blive:

Steffen
      Lucena – Håland -Kure – Adam
      Berg – Martin – Hjalte – Stephan
      Sloth – Larsen

Agadez
      Bruger

Jeg håber bare Ozzy starter, så er resten mig lidt ligegyldig. Synes han gør en stor forskel i det offensive de gange han er kommet ind, og jeg tror han kan gøre rigtig ondt på FCMs forsvar kva hans teknik og speed. Så gerne ham og SP fra start på samme tid..

vieri
      Bruger

Ja vi er uden Sorin imorgen , så forsvaret giver sig selv med Lucena,Atle,Kure,Eckersley .

Midtbanen bliver så nok Berg , MJ , Hjalte og så forhåbentlig Osama fra start Med Sloth som den offensive midt i en 4-5-1 opstilling med Larsen på top .

supermand
      Bruger

staff
      kp alte kure adam
      kp mj hjalte osama
      berg sl

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.