ny midter forsvar?

Forside Fora AGF ny midter forsvar?

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      agf-foraltid
      Bruger

Hej alle sammen, nu når mark howard er ude i laaang tid så kunne ham her måske være en mulighed? http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Troest-Jeg-skal-vaek

carpe_diem82
      Bruger

Har vi ikke nok der kan spille derinde?

Frederik Krabbe
      Kim Madsen (Kommer tilbage i udgangen af denne mdr)
      Dan Thomassen
      Alexander Jackson Møller
      Anders Kure
      Jens Gjesing
      Mikkel Kirkeskov

Husk der kun kan spille to af gangen

Kure gjorde det flot i sidste sæson, og Krabbe er også et logisk bud, hvis Lindkvist som forventet skal spille højre back igen, når han er klar.

Jeg synes det ville være meget underligt, hvis de hentede en ny center forsvar ind, når vi er så godt besat, og har så meget talent som står på spring

MBEjsing
      Bruger

Helt enig med carpe_diem82 … Når man har en erfaren spiller som Dan T. kan man endda tillade sig at give Alexander Jackson Møller noget kamptræning, som vil være godt for hans udvikling.

Vi skal også huske at vi ikke har en sindsyg god økonomi, og en ektra lønudgift kan gøre nas i budgettet 😉

axelaxel
      Bruger

Som jeg lige har skrevet i Mark Howard-tråden synes jeg Budtz kunne være et godt alternativ

HvidIhjertet
      Bruger

Ja skriv under med budtz!.

Jonashojriis
      Bruger

Hold fingrene fra Budtz! Han er altså ikke særlig god defensivt!! Vi bruger kure og venter på madsen er klar sidst på mdr. Imens kan vi bruge de unge som backup

HvidIhjertet
      Bruger

Jonashojriis skrev:
      Hold fingrene fra Budtz! Han er altså ikke særlig god defensivt!! Vi bruger kure og venter på madsen er klar sidst på mdr. Imens kan vi bruge de unge som backup

Budtz er da bedre defensivt end han er offensivt. Inden han blev skadet var han en stabil forsvarsklippe, som clearede bolden med skallen hver gang der blev forsøgt et indlæg.

Efter skaden haltede han lidt, var ikke oppe i samme omdrejninger, men det jo klart når han har været ude så længe.

Jeg tror Budtz ville kunne udfylde hullet !.

Utzon
      Bruger

Han er ikke hurtig nok og han kan ikke føre bolden ordentligt frem. Alexander Jackson Møller har begge disse ting, men han mangler rutine, og er ikke lige så stærk som Budtz i hovedspillet. Men heller give ham noget spilletid, hvis Kure bliver træt hen af kampen.

Og jeg mener faktisk også at Kasper Povlsen kan spille dernede hvis jeg ikke husker galt?

Di Stefano
      Bruger

Vi har mere et problem med, at vi ikke har garderinger til backpladserne. Det holder jo ikke over en hel sæson.

zcml
      Bruger

agf-foraltid skrev:
      Hej alle sammen, nu når mark howard er ude i laaang tid så kunne ham her måske være en mulighed? http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Troest-Jeg-skal-vaek

Desværre den forkerte Troest, der er tale om.
      Havde det derimod været Jonas, så tror jeg godt vi kunne ha' brugt ham på backen.

Desuden er Howards skade vist ikke så slem alligevel, så det er vist kun 2-3 uger vi skal undvære ham. Altså ikke en grund til at hente/leje en ny midterforsvarer på den bekostning.

vieri
      Bruger

http://www.morethanaclub.dk/forum/viewthread.php?forum_id=40&thread_id=7313&rowstart=0

En mulig løsning diskuteres allerede her.

Mht til Troest så er flere udenlandske klubber lune på ham . Iøvrigt er han for dyr at købe og vi kan ikke konkurere lønmæssigt , så glem ham.

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?