Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /var/www/morethanaclub.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307

Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /var/www/morethanaclub.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307
Ny keeper? - Morethanaclub.dk

Ny keeper?

Forside Fora AGF Ny keeper?

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      Heeman
      Bruger

Hey

Da jeg var nede på Fredensvang idag til den sene træning, kom der en mand og spurgte, om jeg kendte den målmand der stod nede i den anden ende. Han sagde, at det vidst skulle være en ny keeper, som var hentet i FC Fyn, eller hvertfald på Fyn, og han kun lige skulle være blevet 17.

Nogle der ved noget?

mostermummi
      Bruger

Hej det var ikke jesper rask der trænede sammen med hyldgaard bag det ene mål. jesper rask stod på mål for det grønne hold.[think][think][think]

Heeman
      Bruger

mostermummi skrev:
      Hej det var ikke jesper rask der trænede sammen med hyldgaard bag det ene mål. jesper rask stod på mål for det grønne hold.[think][think][think]

Nej nemlig. Der stod to målmænd dernede, og så Maciej som praktiserede et eller andet med dem.

simon3597
      Bruger

steffen er for syg

Stev
      Bruger

simon skrev:
      steffen er for syg

Ikke fordi det er så pisse relevant at skrive i denne her tråd, vel pong?[think]

Heeman
      Bruger

Forhørte mig lige hos en af mine gode venner fra YL holdet, og han siger de har fået hele to nye keepere.

Den ene er en af de afrikanere, som vi hentede. Og han hedder Benjamin.

Den anden skulle være et rimelig stort talent. Han har spillet i Næsby og ikke mindst OB. Hans navn er Jacob et-eller-andet.
      Og man ska ikk tage fejl af Næsby, da de har mange af de mest talentfulde spillere fra Fyn.

P.S. min ven fra YL, sys ikk han er særlig god heheh 😛

Johnny
      Bruger

Heeman skrev:

Hvem? Jacob, eller din ven?

Heeman
      Bruger

Johnny skrev:

Heeman skrev:

Hvem? Jacob, eller din ven?

Min ven fra YL, synes ikke at Jacob er særlig go 😉

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.