Ny anfører

Forside Fora AGF Ny anfører

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      nbngf
      Bruger

Når man ser på kampen i går mod Randers, ser det ud til at al gejst og energi er helt væk mod stluningen af kampen. Det er desværre ikke den første kamp hvor det virker til at hele holdet har mere lyst til at sidde men en Pilsner i omklædningsrmmet, istedet for at vinde en fodboldt kamp.
      I mine øjne skal der en anden anførre til.
      En type som Peter Gravlund, som kunne få lidt gejst ind på holdet ind til den fede dame har sunget.
      Men hvem skulle det være. ???? Steffen gør det ikke. Martin Jørgensen. ??? ??? Tjaa. Dan T. . ?????

Noget må der ske.
      Det er nok lettere at skifte anførren end træner.

Ays
      Bruger

I ved godt man kan råbe hinanden op på banen, uden at spille med armbånd, ikke? (når jeg siger i, så er det fordi du ikke er den første der snakker ny anfører 🙂 ) Det kunne jo tænkes at Steffen har større betydning udenfor banen end man lige går og tror.

nbngf
      Bruger

Muligt, men det er på banen der vindes eller tabes kampe. Og som det er nu er det som om at når vi kommer til 2 halvdel af kampen, så mangler der en til at sparke lidt energi og tro på det hele ind på holdet. Det er jo lidt svært som målmand.

Beikes
      Bruger

Martin Jørgensen og Peter Graulund er de eneste oplagte emner som anfører. Steffen Rasmussen er ikke ligefrem typen der går forrest, eller udstråler vindermentalitet i det hele taget.

Men bliver der skiftet, ja så vælger Erik Rasmussen vel sagtens Jens Gjesing eller Dioh Williams 😮

Ays
      Bruger

Igen, man kan godt være indpisker uden at gå med armbånd… Jeg håber sgu ikek Dan T går rundt og putter sig fordi han ikke må have armbåndet på i dag "så gider jeg tihvertifald ikke styre mit forsvar"… nej vel?

Hvis der skal en ny anfører til så må de pågældende emner sgu ud og vise at de kan og vil tage opgaven til sig… også uden et stykke stof på overarmen.. ellers donerer jeg villigt et lagen, så kan de allesammen få et.

nbngf
      Bruger

Hvad med at hente Tøffe. ??????

Dan T. ville også kunne bære det.

Jeg synes faktisk at det ville være perfekt timing ift vores situation pt… Hvis vi vil gøre et eller andet der kan få truppen i gang uden at der skal rulle hoveder…

anti-fogh
      Bruger

hverken Dan T. eller Martin J. skal have det. Pt. kan Dan T. ikke dirigere det forsvar, og har ikke dækket op siden første kamp han spillede for AGF.
      Martin J.: Han viste så stor mangel på professionalisme, da han kritiserede Erik. MJ skulle være den rutinerede spiller, og han ved om nogen at der skal være ro om træneren, hvis der skal rettes op på spillet – nu opnår han det præcist modsatte.
      …problemet er blot, at Steffen R. heller ikke dur 🙁

Keano
      Bruger

Spillerne må sku selv udvise vindermentalitet og gejst! En anfører kan kun gøre så meget, men han kan ikke vende et helt hold som hænger med mulen!

er vel ikke meningen at vi skal skifte anfører flere gange om året , lad nu staff beholde den job, giver jo ikke flere p på konto ved et skifte.

Beikes
      Bruger

Ays skrev:
      Igen, man kan godt være indpisker uden at gå med armbånd… Jeg håber sgu ikek Dan T går rundt og putter sig fordi han ikke må have armbåndet på i dag "så gider jeg tihvertifald ikke styre mit forsvar"… nej vel?

Hvis der skal en ny anfører til så må de pågældende emner sgu ud og vise at de kan og vil tage opgaven til sig… også uden et stykke stof på overarmen.. ellers donerer jeg villigt et lagen, så kan de allesammen få et.

Det er der vel ingen der er uenig i. Men siger du dermed, at anførerbindet ingen betydning bør tillægges?'

I så fald er jeg ganske uenig. Selvfølgelig skal der forefindes indpiskere og foregansmænd, i flertal, men i en flok må der nødvendigvis altid være én allerforrest. Han skal personificere holdets ånd og tilgang til spillet, både mentalt og rent fysisk.

Enig Beikes.
      Og der duer målmanden bare ikke når holdet kører så lidt som vores gør.

jan_F
      Bruger

Vi har pt ingen oplagt anfører … Graulund er den eneste med kvaliteterne i forhold til gejst og moral og han er skadet. MJ tror jeg ikke er den rigtige – jeg var meget skuffet over ham i Randers-kampen – han var jo fuldstændig uden gejst og udstrålede det til hele midtbanen 🙁

Dette problem rammer desværre nogethelt centralt på GFs hold pt – det mangler en leder – en der går forrest, når det ser sort ud – og bliver ved med det.

Måske kunne Poulsen bruges – men det er jo ikke den mest langtidsholdbare løsning…

Beikes skrev:
      Det er der vel ingen der er uenig i. Men siger du dermed, at anførerbindet ingen betydning bør tillægges?'

Nej han gør da ikke! Man skal godt nok søge længe for at få det ud af det! Han siger jo blot at selvom der er én der har et anførerbind på, så må de andre jo også gerne tage ansvar og råbe på banen.

Jeg ser nu heller ikke nogen grund til at skifte anfører. Tror det skaber mere uro omkring klubben lige nu end vi har brug for. Og som der var en der nævnte tidligere så kan det jo godt være Steffen har større betydning uden for banen end man tror.

augustgad
      Bruger

1. Peter Graulund virker meget oplagt. Altid en rigtig fighter og kan godt råbe af de andre!
      2.
      Jakob Poulsen Er en meget central og vigtig spiller, og har et højt bundniveau.. kunne også bruges. [i](Men han smutter jo til sommer).[/i]
      3.
      Dan Thomassen Forsvars styrmand, altid med i start 11'eren!
      4.
      Martin Jørgensen Hvis han indfriger forventningerne og spiller bedre kunne han også være en oplagt mulighed.
      5.
      Steffen Rasmussen Ikke altid lige sikker, men som f.eks. mod FCK spiller han rigtig godt, og får ro på holdet.
      6.
      Jerry Lucena Altid bundsolid sikker indsats! er dog relativt anonym så..

Det er de 6. jeg ville foretrække.. 😀 Jeg kan ikke se andre muligheder?

jj
      Bruger

Man skifter vel ikke SR ud med MJ, der kun har kort tid tilbage. Måske skulle man overveje JL???

augustgad
      Bruger

jyhne skrev:
      Man skifter vel ikke SR ud med MJ, der kun har kort tid tilbage. Måske skulle man overveje JL???

Lucena er på absolut ingen måde en anfører type! han er meget,meget,meget anonym og råber ikke af de andre.

Steen6372
      Bruger

Anførerbindet skal tildeles en spiller for hvem det betyder noget. En der kan løfte sit spil af at få dette hverv. Umiddelbart vil jeg pege på Dan T.

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.