fbpx

Ny anfører efter Staff.

Forside Fora AGF Ny anfører efter Staff.

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      GF karma
      Bruger

Vi kan ikke have Staff som anfører, hvis han sidder på bænken.
      Hvem ka’ det så blive?
      Jeg tror på Danny efterfulgt af DAP, når han bli’r lidt ældre.

Fanoe
      Bruger

Jeg synes ikke at Danny dirigerer nok med de andre til at tage den rolle, han er ofte meget anonym på banen. Der ser jeg mere Backman som den naturlige leder, han dirigerer forsvaret og det har jo vist sig i de sidste kampe at fungere ret godt.

gffan17
      Bruger

Hvis vi antager Staf bliver bænket og mister anførerbindet. Så vil jeg mene der er 4 kandidater til at overtage.

Backmann
      Plussiden: Han er den fødte leder, han har rutine og er sikker starter
      Negativ: Ikke dansk, dog hellere en svensker end en østeuropæer, har kontrakt udløb om 1 år hvis han ikke har tænkt sig at forlænge bør man vælge en anden.

Jønnson
      Plussiden: Århus dreng, fan favorit og fast starter.
      Negativ: Ung, lidt for meget temperament og arbejder så hårdt han ikke altid har overblik over spillet

Duncan
      Plussiden: Århus dreng, fan favorit, skulle tage en del ansvar til træning, fast starter
      Negativ: Man plejer at vælge en defensiv spiller da de har bedre overblik over spillet, lidt for meget drengerøv?

Danny Olsen
      Plussiden: fornuftig gut, fast starter, har spillet her i et par år nu og virker ikke til at skulle videre lige foreløbigt
      Negativ: lidt et kedeligt valg, har vel ikke vanvittig meget leder appel.

Personligt havde jeg taget Backmann, HVIS! Man ved han kunne være interesseret i at forlænge sin kontrakt.
      Han har bare virkelig lederegenskaber ud over det sædvanlige.
      Hvis ikke havde jeg taget Duncan eller Jønne

Norden
      Bruger

Backmann eller Duncan

JJ er nok ikke i klubben så længe. PÅ sigt kan DAP også komme i spil.

agf-styrer
      Bruger

Backmann eller DAP, vil dog mene Backmann er betinget af en forlængelse så vi ikke skal skifte igen næste sæson. Tror DAP er en person vi kommer til at have mange år frem.

Viser 4 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.