Nuværende favorit?

Forside Fora AGF Nuværende favorit?

Viser 73 svartråde
  • Forfatter
      grind88
      Bruger

Der kører i øjeblikket en tråd om vores ynglings AGF-spillere i klubbens historie. Jeg synes det ku være spas at høre hvem i peger på i den nuværende trup. Nu har vi jo stort set kørt med de samme spillere i et års tid, så det er vist på tide med lille vurderingsrunde…

Hvem er jeres favoritspillere i den nuværende trup og hvorfor?

HvidIhjertet
      Bruger

Det er jo stort set det samme, de spillere der spiller nu er jo også en del af AGF's historie :),

Men min Favorit er Budtz :), men har skam alle spillere som en lille favorit, men toppen er nok, Budtz, White, Graulund, Steffen, Lindkvist 🙂

Stev
      Bruger

Graulund, grundet hans passion og mål ikke mindst.

Efter ham kommer der et lille felt med Lumb, Dioh og Budtz.;)

ham_der
      Bruger

jeg må nok sige at graulund white og budtz er mine favoritter.. de er sgu hvide:k

Lylle
      Bruger

mm …

[center] [u] BUUUUUUDZ ![/u][/center]

Hatte
      Bruger

Kari er lige en lille tand sejere end de andre.

-eLGen-
      Bruger

JIMMY HØYER! :k

HvedeKim
      Bruger

BUDTZ!!! Og så selvfølgelig White! 😀

agfgas
      Bruger

lumb,krabbe, graulund

HvidIhjertet
      Bruger

Stev@ det der med Dioh, må man spørge om hvorfor + :D, du kendte ham vel ikke rigtig før han kom til GF, og han har jo ikke spillet der særlig langtid ? og heller ikke spillet fremragende,, plejer en favorit spiller ikke være en der har spillet lidt tid i klubben 😀

forresten, Dioh skulle vidst være en ret Arrogant spiller, en af mine venner var i praktik i AGF sidste uge, og trænede lidt med om torsdagen, og han sagde han hverken gad at snakke eller høre på ham :s,,

niielsen99
      Bruger

easy!
      Budtz, White, Kari & lucena 😀

TopFan
      Bruger

BUDTZ, BUDTZ, BUDTZ!! og self grauhunden! Derudover… USA USA USA!:k

AGFan2006
      Bruger

Min top 3
      1) Graulund :k
      2) White :k
      3)Budtz :k

Sande
      Bruger

Ingen slår White! Mr. USA er for sej!! efter ham må det være kari!

jake81
      Bruger

Graulund er min favorit!!! Klart nummer 1. Derefter bliver det sværere, men mener helt sikkert white og Kari ligger efter. Men er nu også meget glad for vore egne talenter. Lumb, Krabbe og især høegh har jeg store forventninger til og de er bestemt blandt mine favoritter…

Anonym

Budtz er helt klart min favorit i den nuværende trup – han gør utvivlsomt en forskel på holdet. :k

Har altid været vild med Graulund. Og sådan er det.

Men Kari ligger tæt bagefter. Synes manden er genial.

BenjaminV
      Bruger

Der er jo mange favoritter..

Jerry, fordi det er det sejeste navn ever!!

Graulund, ku godt komme på tale igen hvis han fik hans kæmpe garn igen [lol]

Bjarne V
      Bruger

Garulund er ikke til, at komme uden om, men især Budtz, han er jo ryggraden på holdet, forsvarets stærke mand.

Der udover glæder jeg mig til, Lasse Vibe får chancen igen! – sikker på han bliver en super gevinst for holdet!:k

Lylle
      Bruger

forresten, Dioh skulle vidst være en ret Arrogant spiller, en af mine venner var i praktik i AGF sidste uge, og trænede lidt med om torsdagen, og han sagde han hverken gad at snakke eller høre på ham :s,,

altså nu kan vi jo ikke stemple manden på at han ikke lige gad og snakke med din ven en torsdag formiddag.. der kan jo være hundrede grunde til det..

men altså kan nu sagtens forstå at man syntes dioh er cool.. manden ligner jo snoop doog !

Budtz4ever
      Bruger

Uha den er faktisk svær..

Budtz
      Graulund
      Jens Gjesing
      Jerry Lucena
      Michael Lumb
      Frederik krabbe
      Dioh Williams
      Jeremiah White
      Steffen Rasmussen
      [think][think][think]
      Ved det sgu faktisk ikke[think][think]

RasmusT
      Admin

Jens Gjesing:k Og naturligvis Graulund.. Og så vil jeg godt have Sand tilbage,,:k

andersstein
      Bruger

Budtz Budtz Budtz!

Fresh
      Bruger

Foldgast og Pleidrup, da de begge har den helt rigtige indstilling.

nr27
      Bruger

nr27

1) Kari Arnason helt klart!
      – Han spiller fodbold, lige efter min smag! Hårdt fysisk og nogle svinetacklinger engang imellem 🙂
      2) Michael Lumb
      – Dejligt med noget frisk energi!
      3) Peter Graulund
      – Fantastisk med en målscore! :k

RasmusT
      Admin

nr27 skrev:
      nr27

Du må være nær ven eller familie medlem eller Kure ham selv, siden du kan have så mange rosende ord, overfor for en mand der tydeligvis ikke har kontrol over hvad han foretager så..

Jeg tror/håber Kure ryger til vinter, når Olof er tilbage..:k

Bruusman
      Bruger

1) Lumb
      2) Budtz
      3) Graulund

nr27
      Bruger

@Money-Thommy: Jeg er hverken nær ven eller familie, men ser til gengæld et talent andre tydeligvis har overset (ink. Morten Olsen). Når Anders Kure går på banen ser man ikke ofte prangende teknisk flot fodbold. Men man ser sku en dreng der kæmper ethundrede procent for det hver gang! Han tager ingen chancer, spiller sikkert, udnytter sin højde i forsvaret og ved standardsituationer og kommer til afslutninger – Vi så i pokalkampen mod Fcm at han har målnæsen 😉
      Men vigtigst af alt, han har hjertet på rette sted!
      Får han chancen er jeg overbevist om at han kan blive en gevinst for os!

Forza Anders Kure!!

Budtz!! :k :k :k

Stev
      Bruger

Dillerkok skrev:
      Stev@ det der med Dioh, må man spørge om hvorfor + :D, du kendte ham vel ikke rigtig før han kom til GF, og han har jo ikke spillet der særlig langtid ? og heller ikke spillet fremragende,, plejer en favorit spiller ikke være en der har spillet lidt tid i klubben 😀

Kendte ham kun ud fra Football Manager.:D

Men altså, selvom ham ikke har slået igennem i GF endnu, så synes jeg han er en cool spiller, med et kæmpe potentiale, og når de kører for ham (Randers kampen fx) er han jo fantastisk teknisk.

Superligaens Drogba!B)

ZelDa
      Bruger

Kari Arnason
      Jeremiah White
      Ole Budtz

nr27 skrev:
      @Money-Thommy: Jeg er hverken nær ven eller familie, men ser til gengæld et talent andre tydeligvis har overset (ink. Morten Olsen). Når Anders Kure går på banen ser man ikke ofte prangende teknisk flot fodbold. Men man ser sku en dreng der kæmper ethundrede procent for det
      hver gang! Han tager ingen chancer, spiller sikkert, udnytter sin højde i forsvaret og ved standardsituationer og kommer til afslutninger – Vi så i pokalkampen mod Fcm at han har målnæsen 😉

Forza Anders Kure!!

Du har åbenbart slet ikke forstand på fodbold. Jeg hader sådan nogle nævenyttige spillere. Jeg kan næsten med garanti sige at du også kan lide Steffen Rasmussen, fordi han har “zhjertet på rette sted”o. BS! Vi kan sku da ikke sætte en trup op efter dette. Hvis de virkelig også havde hjertet på rette sted, så var de ikke med i den latterlige spillertrup, men med i den vigtigste trup af dem alle – fantruppen.

Kort sagt – Ingen over klubben!

Ps. Var du iøvrigt den nar der sang “zKure på landsholdet”o i Lyngby, da vi besøgte dem i 1. division?

Anonym

Graulund (Viser stort GF hjerte selvom han ikke oprindeligt er fra klubben)
      Kari (kom til klubben og sikrede os oprykning)
      (og så elsker jeg Perssons prof. indstilling….men nu må vi se om han blive all time favorite -men han har et meget stort potentialle!)
      Steffen får sgu også lang snor fra mig af da han er rigtig GF mand !

caagaard
      Bruger

Jimmi Høyer! :k:k:k

nr27
      Bruger

@carlsson: At jeg ikke har forstand på fodbold er lige hårdt nok synes jeg – ikke at jeg siger jeg har mere forstand på fodbold end du har, men vil da vove og påstå at jeg ved lidt om det 😉
      Din teori med at jeg kan lide Steffen slår også lidt fejl, jeg har aldrig været enten for eller imod Steffen. Jeg mener at han er udemærket, og at det ikke er den post jeg mener vi skal forstærke os på.
      Vi ligger nok vægt på forskellige ting, jeg ligger som sagt vægt på at de spillere der trækker trøjen over hovedet er klar til at kæmpe for det. – det mener du vel ikke. jeg kan næsten med garanti sige at du godt kunnelide Grahn fordi han spillede "teknisk flot fodbold". BS! Han ødelagde truppen fuldstændig.
      Du mener heller ikke at man som spiller kan være hvid af hjertet og samtidig spille med i den latterlige spillertrup?

– Jeg var ihvertfald i Lyngby, kan dog ikke lige huske om jeg råbte "Kure på landsholdet" – men det kunne ligne mig 😉

Always AGF
      Bruger

…Ole Budtz på landsholdet… :k

Pingvinho
      Bruger

1. Lumb. fordi han kommer fra klubbens ungdomsafdeling og så kan jeg godt lide ham spiller.
      2. Krabbe. kan generelt godt lide de unge
      3. Graulund. Han er svær at komme udenom
      :k:k:k:k:k:k:k

Budtz4ever
      Bruger

kong-carlsson skrev:

nr27 skrev:
      @Money-Thommy: Jeg er hverken nær ven eller familie, men ser til gengæld et talent andre tydeligvis har overset (ink. Morten Olsen). Når Anders Kure går på banen ser man ikke ofte prangende teknisk flot fodbold. Men man ser sku en dreng der kæmper ethundrede procent for det
      hver gang! Han tager ingen chancer, spiller sikkert, udnytter sin højde i forsvaret og ved standardsituationer og kommer til afslutninger – Vi så i pokalkampen mod Fcm at han har målnæsen 😉

Forza Anders Kure!!

Du har åbenbart slet ikke forstand på fodbold. Jeg hader sådan nogle nævenyttige spillere. Jeg kan næsten med garanti sige at du også kan lide Steffen Rasmussen, fordi han har “zhjertet på rette sted”o. BS! Vi kan sku da ikke sætte en trup op efter dette. Hvis de virkelig også havde hjertet på rette sted, så var de ikke med i den latterlige spillertrup, men med i den vigtigste trup af dem alle – fantruppen.

Ps. Var du iøvrigt den nar der sang “zKure på landsholdet”o i Lyngby, da vi besøgte dem i 1. division?

Hey mester.. Stop lige en halv.. Hvis du hentyder til at Steffen heller ikke er god nok, så sku vi da lige vende dig sku jeg hilse og sige..For Steffen er den bedste vi har haft i et stykke tid nu.. og det er nok ikke tilfældigt at tre trænere og Brian Steen alle har valgt Steffen Rasmussen, og ingen har spekuleret på at købe en ny.. i hvert fald ikke noget som er kommet frem..
      Steffen er god, og at han så har hjertet det rette sted samtidig er bare ekstra fyld!:k:k:k
      FORZA STEFFEN!!

Angående Anders Kure, så er han alstå ikke dårlig.. Det kan godt ske han ikke bliver en ny Daniel Agger, men han figther sgu altid og ja, kæmper røven ud af bukserne. Og fejlene, dem har han altså heller ikke mange af..! Behold Anders Kure lidt endnu..

Zuve
      Bruger

Gjesing!!!

alle er jo super gode
      men min favorit er manden med det svært udtalene navn, når man hæpper på ham
      Nemlig
      Mr. Budtz:k:k
      Ole Budtz

Replay
      Bruger

Hr. Høyer Selvf. :k

GGRAHN
      Bruger

Det er da klart Lars Pleidrup…..? NOOOOOOOOOOOOOT

Self White og Budtz og Graulund..

grind88
      Bruger

Budtz, Arnason, Dioh…Graulund.

De tre første ser jeg efterhånden som rygraden på holdet. De er teknisk dygtige, kan holde på bolden og sætter ofte de andre spillere i godt lys.
      Graulund bomber mål ind og er vigtig for hold-ånden.

fladmose
      Bruger

Steffen er den hvideste i historien:K:K
      Derefter Graulund og Budtz:D

tommygf1206
      Bruger

Lumb, Krabbe, Graulund, Arnáson, Budtz, White og Dioh. :b

Graulund, Lumb, Budtz og til sidst men ikke mindst White….

Katholm
      Bruger

Staff, Krabbe, Budtz, Karí, Jerry, Graulund, Ulrik, Pleidrup, der er for fanden allesammen i særklasse på hver deres måde:k

kong-carlsson skrev:

nr27 skrev:

Forza Anders Kure!!

Hvad er det for en omgang selv retfærdigt ævl?? Hvad sker der med dig for tiden? Du har jo forvandlet dig til en Anders Kure ædende, halv racistisk casual..

Tag en slapper, især synes jeg, at du (og mange andre) burde droppe den selvhøjtidelige tilgang.. Din argumentation for, at spillerne burde være fans af klubben i stedet for at spille, det er, undskyld mig, noget af det mindst gennemtænkte jeg har hørt fra en under 18, og det siger jo som bekendt ikke så lidt. puha.;)

P.S. nr27 er kongen!

RasmusT
      Admin

Rastapopoulos skrev:

kong-carlsson skrev:

nr27 skrev:

Forza Anders Kure!!

Hvad er det for en omgang selv retfærdigt ævl?? Hvad sker der med dig for tiden? Du har jo forvandlet dig til en Anders Kure ædende, halv racistisk casual..

Tag en slapper, især synes jeg, at du (og mange andre) burde droppe den selvhøjtidelige tilgang.. Din argumentation for, at spillerne burde være fans af klubben i stedet for at spille, det er, undskyld mig, noget af det mindst gennemtænkte jeg har hørt fra en under 18, og det siger jo som bekendt ikke så lidt. puha.;)

P.S. nr27 er kongen!

Man kan da ikke sidde og være ved sine fulde fem og sige at Anders Kure er kongen..

Jeg kan da heller ikke tage de personer seriøst der siger Jimmy Høyer er god.. Helt ærligt.. Synes i også Henrik Risom var en klasse spiller?? Vågn op, manden var kult, fordi han var møg ring, ligesom Carsten Hallum..

Pleidrup the priat!!

Kure er kongen er vel også et udtryk for kultificering… Men jo, jeg mener bestemt han er en dygtig spiller!

hrmunk
      Bruger

GRAULUND super figther… hvis bare vi havde flere som ham….:k

Ato Vari
      Bruger

Jeg synes det siger noget om folks mentalitet, at en tråd om yndlingsspillere hurtigt kommer til at handle om, hvem man ikke kan lide. En del herinde bruger langt mere energi på, hvad de hader ved AGF, end på hvad de kan lide.

Evner eller ej – jeg har en forkærlighed for de spillere, der spiller med hjertet uden på trøjen: F.eks. Kure og Krabbe. Man er sgu aldrig i tvivl om, at de gerne vil have fat i bolden. Så må det koste de lemmer, det koste må!

Desuden har jeg en personlig fetisch for Pleidrup. Han er en meget klog spiller med et godt øje for spillet og et stort løbepensum. Typen enhver træner elsker, fordi han gør de andre på holdet bedre. Men Pleidrup er åbenbart en "acquired taste".

Ceres
      Bruger

Ato Vari skrev:
      Desuden har jeg en personlig fetisch for Pleidrup. Han er en meget klog spiller med et godt øje for spillet og et stort løbepensum. Typen enhver træner elsker, fordi han gør de andre på holdet bedre. Men Pleidrup er åbenbart en "acquired taste".

Jer er egentlig enig i din bedømelse af Pleidrup….. men…. desværre mangler han det 'killer instinct', speed og målfarlighed i sit spil der kan hjælpe ham selv og AGF op på et højere plan end en mellem/bund placering i Superligaen. Derfor er han heller ikke en spiller der har en fremtid i klubben på sigt…

Min favorit lige pt må være Lumb… Et kæmpe talent som har en fremtid på A-landsholdet hvis han glemmer alt om venstre midt og målrettet satser på venstre back positionen og dermed fortsætter den udvikling vi har set denne sæson…
      .

nr27
      Bruger

Money-Thomsen skrev:

Rastapopoulos skrev:

kong-carlsson skrev:

nr27 skrev:

Forza Anders Kure!!

P.S. nr27 er kongen!

Man kan da ikke sidde og være ved sine fulde fem og sige at Anders Kure er kongen..

Jeg kan da heller ikke tage de personer seriøst der siger Jimmy Høyer er god.. Helt ærligt.. Synes i også Henrik Risom var en klasse spiller?? Vågn op, manden var kult, fordi han var møg ring, ligesom Carsten Hallum..

Jeg har aldrig sagt at Anders Kure er kongen.
      Synes ikke man kan sammenligne Anders og Jimmy, Jimmy er født i '78 mens Anders er født i 85. Jeg betragter Kure som et talent fordi han kun er 22. Jimmy er 29 – og kan ikke vurderes som at talent på vej op.

Ps. Kure er Kongen! 😉

Gjessing…..den mand bliver dk's næste vilford[lol]

mathias
      Bruger

Min top tre:

Ole Budtz
      Kari Arnason
      Jeremiah White
      [lol][lol][lol][lol]

danish bee
      Bruger

men altså kan nu sagtens forstå at man syntes dioh er cool.. manden ligner jo snoop doog !

En snoop doog med verdens tyndeste ben:p

AGF-Heart
      Bruger

JIMMY HØYER OG LEON A !

Ingen tvivl om det !

Jimmy er det sejeste menneske i verden B):k

Fabregas
      Bruger

Budtz er manden:k:k

krabbe-36
      Bruger

Der er mange men de her er nu de bedste:
      Jeremiah White
      Ole Budtz
      Michael Lumb
      Frederik Krabbe
      Dioh Williams
      Jerry Lucena
      Kari Arnason

Hviiiid
      Bruger

Staff, synes han har udviklet sig Meget!
      White han er da for cool!
      Budtz Budtz Budtz Budtz!
      Krabbe&Lumb talenterne!

Paulick
      Bruger

Mine tre favoritter er:

Steffen Rasmussen: Han gør det helt kanon på trods af han ikke er større end en rulle marie kiks.

Lumb og Krabbe: Jeg synes de udvikler sig helt fantastisk i år og så knokler de røven ud af bukserne hver gang.

Graulund synes jeg ikke gør det ikke godt nok…. læs lige videre inden brokken begynder…..

I de kampe det går godt, der arbejder han godt og scorer mål. De kampe hvor det går skidt, der laver han tåbelige frispark som koster os karantæne point. Derud over synes jeg han giver for let op i de kampe det går skidt i, og det er jo netop der vi gerne skulle have en anfører der går først både med fight (ikke dumme frispark) og humør til at hive spillerne op.

rammitz
      Bruger

VILDERE JIMMY…. :k:k

rammitz
      Bruger

Og så Gravhunden, ham kan men kun elske…[think][think]

Fresh
      Bruger

GGRAHN skrev:
      Det er da klart Lars Pleidrup…..? NOOOOOOOOOOOOOT

Jeg troede, at vi var sluppet af med din slags herinde. Nuvel, Ato Vari beskriver ganske rammende, hvorfor Pleidrup er god:

Jeg foretrækker til enhver tid en holdspiller som Pleidrup frem for en eller anden individualist med et sjovt navn.

brorlort
      Bruger

1. TALENTERNE talentmassen i agf er enorm og hvis de bliver først ordenligt frem så ser fremtiden særdeles lys ud.
      mine favoritter skal også findes i talent massen.

1. Kasper Povlsen (HAN ER FANTASTISK) klog spiller der altid gør det rigtige.
      2. michael Lumb
      3. Frederik krabbe
      4. dennis høegh
      5. (Niels Kristensen måske det største talent en skam han blev skadet.
      6. Emil Lyng.
      7. Jesper Blicher
      8. klubben for deres store talent arbejde.

:k:k:k:k:k

brorlort
      Bruger

FØRT 😀

Bforpres
      Bruger

Budtzenitz er så ubestridt kongen.
      Copenhagen Airforce fuck af!

Kongen
      Bruger

1)Budtz
      2)Pleidrup
      3)Steffen
      4)Graulund
      5)White

Steffen Rasmussen 100 %. Han er virkelig ydmyg og ikke bange for at sige når noget går galt.

nr27
      Bruger

@Nordbyensgfer: Det skal du passe på med at sige!! Du kan godt regne med at blive sablet ned af kong-carlsson når han læser det der! 😉 B)

AGFforever
      Bruger

"his name is Graulund, Peter Graulund"

manden er gud:k

men, white, Dioh og lumb er helt sikkert også med på top 5!! 😉

Viser 73 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?