Numre til de nye

Forside Fora AGF Numre til de nye

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      Heeman
      Bruger

Hey 😉

Hvilke numre tror I, de nyr får?

Så vidt jeg kan se, så har vi numrene 2, 21, 25, 29, 30, 31 og så fra 34 og opefter.

Tror selv, at Kim Madsen får nr. 2, Lucena får nr. 21, og så tror jeg at Valencia får nr. 25.

Hva tror I? 😉

-eLGen-
      Bruger

Kunne ikke være mere ligeglad…!

Maradona
      Bruger

Så er det da vigtigt at du udtrykker det. Det kunne jo være der var nogen der viste noget og det kunne være at der var andre der interesserede.

Hr Olsen
      Bruger

Kunne godt forestille mig at spillerne snart får helt nye numre. Start 11 han ændret sig meget..

Jeg regner heller ikke med, at en fyr som Rasmus Katholm – som ligner en fyr i overskud – beholder 10-tallet. Det tal kunne Valencia nemt overtage.

Jerry kunne også nemt overtage Jesper Sørensens 8'er

Emilfu
      Bruger

Jesper Sørensens kontrakt, er så vidt jeg er orienteret blevet annulleret allerede. 😉

Simon G
      Bruger

Kim Madsen er jeg meget i tvivl om, da han som jeg ser de, kan få både 4, 5 eller en af dem oppe i 20'erne. Men de andre for givetvis følgende numre: Ulrik Lindkvist 2 (kunne få samme nummer som i FCM, og så får Madsen nok nr. 2), Jerry Lucena 21 (ligesom i EfB), Alex Marcel Lund Valencia 8 (ligesom i Start). Det er mit bud.

Maradona
      Bruger

Lyder ikke helt galt, men mon dog kim madsen og lindkvist får samme nr. (læs: nr. 2). Mon ikke madsen får thomas hansens nr. 4?

Stev
      Bruger

Jeg tror de nye numre kommer til at afhænge meget af hvilke spillere vi kommer af med. Kunne ikke forstille mig at man bare tog fx Katholms 10'er og gav det til Valencia, og det samme med Sørensens 8'er til evt. Jerry.

Derfor tror jeg at de nye får de numre der er ledige pt., hvilket nok betyder Madsen i nr. 2, Jerry i nr. 21, og Valencia i nr. 25, med mindre de har andre ønsker personligt.

Man kunne så give dem et nyt nummer når/hvis vi kommer af med fx. Jesper og/eller Katholm til januar. Fx Graulund skiftede jo relativt hurtigt fra 23 til 11.

carpe_diem82
      Bruger

Foldgast har da fået skiftet nummer fra 10 til 13, og flere andre spillere har også skiftet nummer, når der er kommet nye til.

Jeg tror alle de nye spillere får numre blandt de første 11 :p

RasmusKr
      Bruger

Maradona skrev:
      Lyder ikke helt galt, men mon dog kim madsen og lindkvist får samme nr. (læs: nr. 2). Mon ikke madsen får thomas hansens nr. 4?

Jeg læste det sådan at hvis Ulrik Lindkvist får samme nummer som hos FCM (som var 31) får Kim Madsen nok 2-tallet.

Simon G
      Bruger

RasmusKr skrev:

Maradona skrev:

Jeg læste det sådan at hvis Ulrik Lindkvist får samme nummer som hos FCM (som var 31) får Kim Madsen nok 2-tallet.

Det er også sådan jeg mener det. Men i sidste ende er det jo bare gætværk. :p

Maradona
      Bruger

Spottede den også godt selv, anden gang jeg læste det, men at påpege en fejl der ikke er der, er vist lige præcis dumt nok til ikke at blive rettet.

Jeg kunne godt forestille mig at de nye fik frit valg på de nederste hylder, dvs de spillere der er meget i udkanten af truppen, Jesper Sørensen, Thomas Hansen, Katholm osv.

Så er spørgsmålet vel bare om de nye er interesserede i at tage numre fra nogen og risikere en mindre god start, med en smule indre strid?

Sylvester
      Bruger

Kim M – 2
      Jerry L – 21 (har set ham løbe rundt i en træningsdragt hvor der stod 21 på, så mon ikke det også blir det)
      Alex V – 10, den nye forhåbenlig stjerne i GF
      Ulrik L – 25 (rent gæt)

horekim
      Bruger

Jimmy Høyer er vores nye 10'er, hvis man ser isoleret på hans assist i Kolding. Hvis man anlægger et bredere perspektiv, går den eftertragtede trøje nok til en anden, selvom der ikke pt. er nogen oplagte valg.

zcml
      Bruger

Ved ikke, hvor meget der skal lægges i det, men igår spillede de med følgende numre:

Kim Madsen: 4
      Ulrik Lindkvist: 20
      Jerry Lucena: 21
      Alex Valencia: 30

Nr. 20 er dog det nr. Niels Kristensen skulle ha' spillet med, hvis han ikke var blevet skadet (ikke at det var en selvfølge, at han skulle spille, men tror han havde fået lidt spilletid i foråret).
      Kontrakten med Lindkvist kom dog først endeligt i hus igår, så han blev nok nød til at låne en trøje, og der var da også trukke tape hen over navnet. Dog kommer det bag på mig at Lindkvist på passe trøje med Niels Kristensen, da han ser noget robust ud medens Niels virker som en spinkel spirrevip.
      Anyway! Tror Lindkvist får det ledige 2'tal

Lucena spillede også med nr. 21 i esbjerg, så ikke usansynligt at han fortsætter med det. Der er noget overtro blandt visse spillere ang. hvilket nr. de spiller i.

Jeg har aldrig brudt mig om, at stamspillere skal have høje numre (20 og opefter), så håber Valencia får nr. 8, der gerne skulle blive ledig nu. Under alle omstændigheder tror jeg ikke vi får Jesper Sørensen at se mere på 1.holdet (og tak for det), så ingen problem i at fratage ham hans nr.
      Nr. 10 kan også være en mulighed, hvis Katholm smutter, men har ikke hørt om interesse fra andre klubber, så ved ikke om han bliver eller ej, men tingene kan jo gå hurtigt.

Sidst, men ikke mindst tror jeg det er et vink med en vognstang til THansen, at Kim Madsen spillede i nr. 4
      THansen trænede godt nok med Foldgast (som også er skadet) igår, men tror ikke han er en del af Oves planer længere. Desværre er det meget svært at afsætte en skadet spiller, men han er kommet i overskud i klubben, så hå ham afsat så hurtigt som muligt.

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.