Niels Kristensen

Forside Fora AGF Niels Kristensen

Viser 26 svartråde
  • Forfatter
      Ulle
      Bruger

Hvorfor er der ikke mere spilletid til Niels Kristensen? [think]

Bitterheden over aftenens nederlag har så småt lagt sig. Men den er afløst af undren. Hvorfor bliver det gang på gang kun til ganske få minutters optræden til Niels Kristensen. Som et naturligt led i hans udvikling skal han da efter min mening have meget mere spilletid.

Da jeg formoder at strategien med satsningen på unge spillere fortsætter er det da med at give dem så mange minutter som muligt. Igen i aften kommer han ind så sent at han knap når at røre bolden. Det hjælper ham da ikke ret meget.

Hvorfor giver Ove ikke mere tid til Niels hvis han er så stort et talent?

PS Efter Kari har optjent nokpts til en "fridag" på søndag forventer jeg en del spilletid til Niels.

RasmusT
      Bruger

Niels har haft to grimme skader.. og er først på vej tilbage nu, derfor bliver han naturligvis kørt stille og rolig ind på holdet..

Ulle
      Bruger

Det er jeg godt med på. Men skal det så ikke være på andet holdet ligesom Persson?

5 minutter i 5 kampe er meget langsomt

Ja han skal stille og roligt ind og få fornemmelsen med det hele igen, det er da ikke så mærkeligt..

Til gengæld burde Krabbe og Blicher ikke få så meget spilletid

Ulle
      Bruger

@ frederik thomsen

Hvad er dit alternativ til Krabbe????

AGF-86
      Bruger

Det er mig også en gåde at han bruger Foldgast, jeg undrer mig gang på gang.[think]

felix2
      Bruger

@Frederik Thomsen
      Blicher gør hvad han får besked på han skal gøre… Ove vil gerne spille defensivt, og Blicher er absolut en offensiv spiller. Men hvad hjælper det hvis man ikke må.

Prøv at sæt dig ind i tingene inden du igen klandrer nogle af de unge spillere

@Ulle – alternativer til Krabbe: Sarr, Gjesing, Madsen, Lindkvist (når han er klar) Krabbe er fejlplaceret i samtlige kampe hvilket koster mål hvis I har set vores kampe! Men hvad skal manden gøre når han ikke er back, det er ikke hans skyld han spiller dér!

@felix
      – sæt dig selv ind i tingene, hvornår har jeg klandret nogle af vores unge spillere?

mener bare ikke man skal spille med fx Blicher i samtlige 90 min når han naturligt nok løber tør for kræfter og mister skarpheden i den sidste del af kampene – Blicher gør det hæderligt, men han har ikke niveau til at gøre en forskel, endnu i hvert fald.. man kan godt udvikle unge talenter uden at give dem 90 min hver gang – og så måske i højere grad også forsøge at spille fx Valencia, en af vores dyreste spillere, ind på holdet

Ulle
      Bruger

@ Frederik thomsen

Ok jeg vil medgive dig at krabbe af og til laver fejl. MEN han er den bedste på pladsen af de spillere vi har til rådighed.

foged
      Bruger

Krabbe er langt fra den bedste på back pladsen. Jeg vil mene, at han er nummer 3 efter Sarr og Lindkvist. Han koster gang på gang.

Ulle
      Bruger

@ foged
      det er muligt at lindkvist er bedre på den plads. Men nu skrev jeg jo af dem der var til rådighed. Og krabbe er ihvertfald bedre end en skadet lindkvist…
      Jeg mener sarr er nummer tre.

BenjiHP
      Bruger

Frederik Krabbe er en skandale på den højre back. Intet mindre. Han satser totalt i hver eneste tackling, og spiller dermed med al for høj risiko. Jeg vil til hver en tid foretrække Sarr frem for Krabbe, da han:

1. ER HØJRE BACK

2. Er en ung spiller som skal udvikles via spilletid på sin rette plads

3. Rent faktisk viste lovende ting da han spille i mod OB. Hvordan kan man spille fuld tid den ene uge, og så være helt ude af truppen ugen efter?

Jeg mener at Ove P virkelig viser sine mangler som træner i dette forår. Han er alt for stædig og insisterer gang på gang på valg der ikke er korrekte. Hvordan skal Valencia blive bedre uden spilletid? Betyder hans manglende spilletid nu, at han er opgivet som et fremtidigt led i truppen? Og hvad med Gjesing eller Povlsen? Hvem satser man på? Hvem er 3. valget i angrebet, Høgh eller Foldgast?

Jeg er et stort spørgsmålstegn[think]

Ulle
      Bruger

@benjiHP

nu var både lindkvist og krabbe skadet til den kamp. Sarr spillede en ok kamp men så heller ikke mere. Og det alene berettiger da ikke til en plads i start 11''eren ugen efter.

Og for at dette skal have lidt at gøre med trådens overskrift så tror jeg Niels K kommer foran både Gjesing og Povlsen når han bliver helt klar igen.

BenjiHP
      Bruger

@Ulle

Hvilke kampe med Krabbe ha du set i dette forår? Det må have været nogle andre end dem jeg har set (jeg har set alle kampene), for han har da slet ikke vist spil der berettiger ham til den back plads? Det er ikke en situation der koster mål, det er nærmere en i hver kamp. Jeg siger ikke dette for at køre en hetz i mod knægten, han er jo åbenlyst fejlplaceret, og det kan han ikke gøre for!

Mht Niels Kristensen, er jeg meget enig i, at han er en lovende spændende spiller, så jeg glæder mig til at se ham for fulde omdrejninger :k

Og lad ham endelig slippe for skader, det ville ikke være til at bære med endnu en lovende GF'er der må stoppe pga knæproblemer (Navid etc)

grind88
      Bruger

Synes egentlig også man skal gi ham mere tid nu. Ham og Blicher er to lovende kræfter, som gerne må få tid på førsteholdet og en skærpet konkurrence mellem de to kan kun gavne.

Frederik Thomsen skrev:
      Ja han skal stille og roligt ind og få fornemmelsen med det hele igen, det er da ikke så mærkeligt..

Hvorfor ikke det?????

DanielBlicher skrev:

Frederik Thomsen skrev:

Hvorfor ikke det????? de klare sig godt til træningen, hvorfor skal de så ikke med på holdet?

Der bliver scoret for mange maal imod AGF fra hoejre (Krabbes) side. Han er altsaa bare ikke god nok, og saa ogsaa hellere at de proevede Kim Madsen eller Jens G. Unge spillere skal selvfoelgelig have lidt spilletid og have lov til at fucke up i ny og nae, men Krabbe har vaeret virkeligt skidt koerende, saa noget skal der ske.
      Og Blicher skulle maaske finde lidt mere udmyghed frem. AGF skal passe paa de ikke ender som Broendby med kliker mellem unge og gamle. Det er gaaet lidt for meget ungdomsklub i den i oejeblikket, saa der skal spillere paa en 26-29 aar ind paa holdet.

@kimmolaineren: du har ret! kunne ikke være mere enig

@DanielBlicher
      : hvordan kan man anse dig som værende objektiv i dine udtalelser når du tydeligvis er hans fætter eller bror! Jeg har i øvrigt svaret på dit spørgsmål længere oppe i tråden

kan ikke bruge alt det der "godt til træning" fis, så længe spillet, og til tider viljen, på ingen måde hænger sammen i kampene (dette er ikke specifikt henvendt til Blicher og Krabbe)

DanielBlicher skrev:

DanielBlicher skrev:

Frederik Thomsen skrev:

Hvorfor ikke det????? de klare sig godt til træningen, hvorfor skal de så ikke med på holdet?

Nu er du jo ikke den mest objektive i den her debat. Efter hvad jeg kan forstå klarer Valencia sig endu bedre til træning, så han burde stå foran Blicher???

HvidIhjertet
      Bruger

Ulle skrev:
      @ Frederik thomsen

Ok jeg vil medgive dig at krabbe af og til laver fejl. MEN han er den bedste på pladsen af de spillere vi har til rådighed.

Lindkvist er den bedste på pladsen som vi har til rådighed :), men han er desværre skadet, men jeg vil give dig ret i Krabbe er bedst af dem der ikke er skadet,, men når Lindkvist er tilbage ser jeg gerne ham på Back igen 😀

felix skrev:

@Frederik
      Thomsen
      Blicher gør hvad han får besked på han skal gøre… Ove vil gerne spille defensivt, og Blicher er absolut en offensiv spiller. Men hvad hjælper det hvis man ikke må.

Prøv at sæt dig ind i tingene inden du igen klandrer nogle af de unge spillere

Arghh Felix. Så defensivt vil Ove P. nu heller ikke spille. Vores backs er ofte med i angreb, vores midterforsvarer er oppe på alle dødbolde og vores defensive midt har scoret et par mål i sæsonen.

Ove P. vil bare have spillerne til også at have fokus på de defensive pligter.

Første indlæg og du "småsviner" allerede og beder folk sætte sig ind i tingene. Jeg ser frem til dine næste indlæg, du skal nok blive en kulørfuld debattør.

agfgas
      Bruger

Nu er jeg tilhænger af at man så vidt man kan, bringer de unge frem relativt langtsomt.. Desværre kan det ikke altid lade sig gøre, se bare Morten Dumcan.. Han kom på 1 holdet alt for tidligt, og fik alt for meget ansvar i forhold til hans alder.. Så fem min her og ti min der.. Det må være passende for Niels i denne og næste halvsæsson, Så kan man begynde og snakke om fast spilletid til Niels fra næste forår såfremt han er god nok til den tid ??

Thomas K
      Bruger

Så snart AGF er helt sikret, så skal Niels Kristensen spiller minimum en halvleg, gerne anden halvleg så han kan komme idn på "niveau" med modstanderen

Han kan blive en rigtig god superliga spiller om et par år.

agfgas
      Bruger

Thomas K.. Enig han kan blvie en rigtig god spiller, men han har også lige været langtidsskadet, så mener det ville være bedre at give ham små doser spilletid istedet for at presse hans krop for hurtigt.

zcml
      Bruger

agfgas skrev:
      Nu er jeg tilhænger af at man så vidt man kan, bringer de unge frem relativt langtsomt.. Desværre kan det ikke altid lade sig gøre, se bare Morten Dumcan.. Han kom på 1 holdet alt for tidligt, og fik alt for meget ansvar i forhold til hans alder.. Så fem min her og ti min der.. Det må være passende for Niels i denne og næste halvsæsson, Så kan man begynde og snakke om fast spilletid til Niels fra næste forår såfremt han er god nok til den tid ??

Enig!

Det var ok. at hente Duncan op på 1. holdet på det tidspunkt. Vi manglede angribere, og pga. sin fysik virkede han klar til at blive prøvet af, men det var en fejl at han blev fast mand så tidligt. Det var han ikke klar til.

holde7
      Bruger

Niels får nok en 10-15 min i morgen mod Brøndby og mon han så ikke ryger med 2. holdet til Varde og spiller hele kampen? Det sigers at han er i helt kanon form, så hvorfor ikke udnytte det og se om knæet holder? – Jeg håber hvertfald og så håber jeg også at det snart bliver til mere end bare de 5 min han har fået her og der.

Viser 26 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.