Navid Dayyani i gårsdagens kamp

Forside Fora AGF Navid Dayyani i gårsdagens kamp

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      Corsair
      Bruger

Efter at have læst kommentarerne til liveupdaten, blev jeg lidt forundret over folks reaktion, og mening om Dayyani.
      Hvad jeg så på Fredensvang, samt alle de filmklip jeg har set igennem i dag, var det fight hele vejen igennem. Ok han laver sine fejl, men han fighter altid konstant i den tid han er på banen. Dayyani har ikke været blandt mine favoriter det sidste år, men det jeg så i denne træningskamp, var virkeligt flot.
      Så jeg forstår ikke i syntes han er dårlig

Balder
      Bruger

@ Corsair; jeg er helt enig, han spillede en fin kamp med fight og tænding over hele linien. Bevares han lavede også fejl- men hvem gjorde ikke det???

/Balder

dksauron
      Bruger

Jeg så ikke kampen i går, så jeg kan ikke udtale mig om hans præsentation der. Men Navid er et kæmpetalent, men er under Søren Åkeby bla blevet smidt på holdet alt for hurtigt i min mening. Håber og tror på at Ove P han køre ham i stilling på en god måde for ham og holdet.

NielsV
      Bruger

Jeg er langt fra enig i Jeres opfattelser. Navid er måske et talent, men har endnu ikke vist det. Selv da han spillede for JS i kval. kampene skilte han sig ikke positivt ud…

dksauron
      Bruger

Jeg er ikke helt enig med dig NielsV.

Man kan ikke forvente at et talent skal kunne gøre sig gældende og træde i karakter, når han bliver smidt ind på en vaklande defensiv…

molly
      Bruger

Navid er helt klart en fremtidens mand, så mon ikke Ove P. ved hvad han gør, når han giver ham spilletid. Iøvrigt synes jeg at han gjorde det udmærket i går, når man tænker på at det var første kamp, så er det så op til ham selv at følge den præstation op fremover.

thiele
      Bruger

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er lidt farvet i min generelle vurdering ad Navid, da jeg har meget svært ved at se bort fra den præstation han lavede mod Brøndby, hvor han var manden der skulle dække elmander. Hans præstation var intet mindre end fremragende, hvilket blev understreget ugen senere da Christian Bak var på samme opgave, hvor elmander fuldstændig tog pis på ham.

Jeg synes virkelig Navid viste sit talent i den Brøndby kamp og jeg er sikker på at han er fremtidens mand på den defensive midtbane.

Det var bl.a. denne kommentar, der fik mig til at blive sur på Dayyani:

35. minut: Målet: Navid Dayyani er i sin egen verden i dag og har lavet mange fejlafleveringer.

Men hvis I siger han gjorde det godt, så er jeg sgu glad for at høre dette… Det var bare ikke det indtryk man fik udfra live-opdateringen.

Nu har jeg ikke selv overværet AGF's hjemmekampe i efteråret af transportmæssige grunde, men jeg kan forstå på avisreferaterne og brugerne på dette forum, at Dayani har gjort det alt andet end imponerende.

Men inden han slagtes på alteret, skal det huskes på, at han stadigvæk er meget ung. Dertil er det umenneskeligt at forvente, at en teenager kan gå ind og gøre en forskel på et kriseramt seniormandskab.

Balder
      Bruger

@ Peter; i forhold til kampene i efteråret, der spillede han på helt uvante pladser. Han er hverken højre eller venstre back. Han er bedst på de centrale pladser. Men selvom det det, gjorde han det ganske godt igår som højre midt.

/Balder

Corsair
      Bruger

Det jeg så i går var konstant jagt efter bolden, han gik hårdt ind i taklingerne, og vandt rigtigt mange bolde. Hørte også flere gange rosende ord fra medspillerne.
      Han tabte dog også en del nærkampe, oftest pga. det glatte underlag.

NielsV
      Bruger

ATT: Sauron.
      Du har muligvis ret i at defensiven var vaklende, men jeg mener at en spiller som mange tillægger superliga-potentiale bør udgøre en (stor) forskel når han spiller en kamp i JS. Ellers har jeg svært ved at hvor langt det talent rækker? – men det skal også tilføjes at jeg bestemt ikke er en stor fan af Dayyani. Husker ham kun positivt fra førnævnte brøndbykamp…

Synes også Navid gjorde det godt. Han lavede fejl ja, men han er jo kun 19 (mener jeg). Desuden er han jo hverken wing eller back. Han er helt klart en der skal ligge inde i motor rummet og kæmpe, men det er han ikke helt god nok til endnu. I forhold til Risholt, Grahn som jo spillede der i går. Han bliver spændende at følge. Han skal nok blive til noget. Blandt andet er en af hans stærke sider at han er god til at læse spillet som Ove P jo godt kan lide…

knuzz

Aller
      Bruger

De har også ligget stille i, hvad er det… 1-1½ måned uden kampe, og har så kun trænet i 2-3 uger. Man kan ikke forvente det helt store i den første træningskamp.

Derudover var nogle af holdkammeraterne jo også helt nye, så giv lige manden et par chancer mere inden i helt dømmer ham som dårlig.

Hov.

Balder@ Helt enig:D

Desuden har han været på alle u landshold. Så mon ikke han bliver til noget. Ligesom Duncan der indtil sidste sæson jo bare var fed og klam.

Man skal huske på at de her gutter altså kun er 17 – 20 år. Man kan altså ikke forvente at de på et mandskab som AGF's kan gøre nogen forskel. ENDNU, for det skal nok komme.

bache
      Bruger

Niels V: Du kan have ret i at en spiller, der er med omkring 1.holdet i superligaen bør skille sig positivt ud på 2.holdet. Men her skal man også huske at Navid havde været skadet i en længere periode da han spillede kampene for 2. holdet i efteråret. Hvad angår hans præstationer på 1.holdet er det forventeligt at en så ung spiller er svingende i sine præstationer, synes for eksempel han gjorde fornuftigt på venstre back mod silkeborg, men rigtig skidt mod Horsens. Og som Balder pointerer er Navids favoritplads centralt. Igår viste han at han også kan gøre det rigtig godt på højre midt, men han er ikke en wingtype, der spurter til baglinien. Ingen Rommefar der. Synes han har et stort potentiale, men som dk.sauron siger er han måske blevet kastet for løverne for tidligt – ligesom Duncan, som jo først har været rigtig god det seneste år. Navid skal nok blive klasse for os:)

Ja han spillede okay.;):D

Der Harnisch
      Bruger

Jeg synes egentlig at Navid gjorde det fint i går, og at hans samspil med Sarr kørte fint. Tror også at man kan have tendes til at undervurdere hans fighterindsats, fordi han er så "klejn" og virker lidt "lad" i hans holdning…

MiniHove
      Bruger

Jeg syntes ikke han er en skid værd. Endnu. men det kommer måske. Håber jeg.

Lasse Hede
      Bruger

Har aldrig været fan af ham. Hvad enten han er for ung eller spiller den forkerte, mener jeg ikke han har vist sas-liga niveau endnu(måske i den tidligere nævnte BIF-kamp???). Synes altid han på den ene eller anden måde markerer sig negativt. Måske fordi jeg har set har sat mig det i hovedet, men synes heller ikke der udbredt tilfredshed med ham. Og hvis han er bedst centralt, håber jeg ikke han skal spille den højre midt resten af sæsonen. Ned og spil på 2 holdet, udvilke sig lidt under OP ledelse og kom tilbage om er år eller 2 og så håbe på den er der…

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?