Navid Dayyani – FCK-kampen

Forside Fora Off-Topic Navid Dayyani – FCK-kampen

Viser 21 svartråde
  • Forfatter

Hey folkens

En fra min klasse skal skrive lidt om Navid i skolen. Jeg sagde at jeg måske kunne komme med en lille historie til hende.

De fleste husker sikkert dengang Navid skød bolden ud af banen i Parken og fik sig et rødt kort (måske efter gult). Men jeg kan ikke helt præcis huske situationen. Hvorfor han gjorde det osv.

Er der nogen der kan linke til et referat af kampen. Eller bare af den situation. For jeg kan ikke finde noget på fanklubbens hjemmeside.

Og det eneste på agf.co har ikke ret meget omtale om episoden. Der står faktisk bare at han fik rødt.

http://www.agf.co.dk/docs/statistik/kamp.asp?id=10616

google og jeg er uvenner

"[i]I googled murder today![/i]"

Anders_agf
      Bruger

han havde gult i forvejen og han mistede bolden udover sidelinjen og blev så irriteret på sig selv at han skød den af helvedes til.. Og derved et gult mere og så rødt

jd
      Bruger

Jeg takker.

Nice link ThomasA 😉

Stev
      Bruger

Han kan jo komme ud og spørge ham pseronligt. Han går på Viby Gym. og HF.

Budtz4ever
      Bruger

Stev skrev:
      Han kan jo komme ud og spørge ham pseronligt. Han går på Viby Gym. og HF.

Ja tak Stev det ved jeg. Går i klasse med ham. Alle skriver en biografi af en anden. Men det er ikke 100% meningen han skal vide det 😉

hund
      Bruger

Hvis din skolekammerat skal skrive noget om Navid syntes jeg da det var mere passende at skrive noget om det store talent han var, istedet for det tåbelige han lavede i FCK kampen[shock]

Han fik et gult kort på en grov tackling mener jeg også sidst i kampen lavede en GF´er et frispark og han skød den LANGT VÆK! men er ikke sikker og kampen endte vis nok 2-2 🙂

RasmusT
      Admin

@Martin.. Helt forkert.. Det var forholdsvis tidligt i kampen så vidt jeg husker.. Og kampen endte 1-1.. Kasper Kure scorede på en dødbold til sidst.. Den slags mål der stadig huskes tydeligt..

@Money-Thomsen
      Husker også Kures mål som var det igår.. Det tror jeg aldrig jeg glemmer.. sammen med Tulles mål mod BIF!

Tror heller ikke martin husker episoden helt korrekt. DEt var forholdsvis tidligt i kampen han røg ud.. eller tidligt.. ca. halvvejs..

@Hund

Det er jo også bare for at drille ham lidt 😉

Navid fik gult i 4. minut og det røde faldt lige efter pausen.

Kampen endte 1-1 (Kure :k)

HvidIhjertet
      Bruger

Det var faktisk ret sjovt i den season :), der spillede vi begge kampe godt mod fck,, da navid blev smidt ud, kæmpede agf faktisk bedre, altså ikke fordi han er dårlig, men AGF fik mere af spillet da han røg ud.

Og hvem husker ikke kampen mod FCK i 2004, Hvor vi kommer bagud 1-0, så score helgi sigurdsson, derefter bringer Thorninger os i front med 1-2, så udlignere FCK, også 3 min før kampen fløjtes af, Score Morten Duncan rasmussen på hovedstød !!!

Budtz4ever
      Bruger

Dillerkok skrev:
      Det var faktisk ret sjovt i den season :), der spillede vi begge kampe godt mod fck,, da navid blev smidt ud, kæmpede agf faktisk bedre, altså ikke fordi han er dårlig, men AGF fik mere af spillet da han røg ud.

Og hvem husker ikke kampen mod FCK i 2004, Hvor vi kommer bagud 1-0, så score helgi sigurdsson, derefter bringer Thorninger os i front med 1-2, så udlignere FCK, også 3 min før kampen fløjtes af, Score Morten Duncan rasmussen på hovedstød !!!

Ja det var fantastisk..

Først Hjalte Bo Nørregaard på et langskudsmål..
      Så Helgi Sigurdsson, der får bolden efter lidt spil mellem Duncan og Grahn, og så falder Helgi over bolden så den går i mål:D
      Så lægger Leon bolden fremad, Duncan slår den ind over, Grahn retter den af så den ender ved en helt fri Thorninger, som flot placere den i mål..
      Så udligner Ole Tobiasen på en repost..
      Og så Duncan der stiger til vejrs.. Slask, op i det højre hjørne.. Og så kommetatorne sagde.. Der kan have siddet en edderkop deropppe i flere år, så langt den når op..

Fantastisk kamp!:k:k:k

Lylle
      Bruger

Fantastisk kamp!

haha, ja minderne vælter tilbage :k ..

men rigtigt, den kamp er noget man husker.. tror aldrig jeg har set sådan en spændende kamp i tv..

Var det ikk der hvor nogle mente Duncan scorede med hånden??

Fonnesbaek
      Bruger

Jeg tror nok at Dayyani røg ud efter 32 minutter. Jeg er dog ikke 100% sikker. Men ja kampen endte 1-1, og Kure scorede for de hvii.

Budtz4ever
      Bruger

Ja på oplæg fra Morten Duncan, med hovedet:D
      Man kan godt når man bare lige.. for lov:D

45. Navid Dayyani AGF (Rødt kort)
      Lige præcis kortet er ikke et problem at finde ud af..

RasmusT
      Admin

Keep Playing GF skrev:

Nej det var ikke der.. Da vi vandt 3-2 i parken scorede Duncan et suverænt hovedsstødsmål..

Budtz4ever
      Bruger

Men den kamp hvor nogle mente han scorede med hånden var også mod FCK..
      Og folk mente det ikke kun 🙂 Det var tydeligt..
      Men vi tabte kampen alligevel så..

fladmose
      Bruger

Keep Playing GF skrev:

Jo Duncan lavede Guds mål vist nok i den kamp:D :K:K

Edit: Kan se på andre indlæg det ikke var i den kamp, my bad:D

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?