National sang
- Dette emne har 12 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 16 år, 7 måneder siden af .
Viser 12 svartråde
Viser 12 svartråde
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Mig og en m8 skulle lave en national sang i skolen ;D
Mel.: "Der var et yndigt land"
Der var en lille mand
han boede i vores land
han var bare så grim
han var bare så grim
Judas var det han blev kaldt
og han var bare en lille svans
som burde gå til vild med dans
som burde gå til vild med dans
Han ankom til et andet land
hvor han blev så flov
fordi de snakket så sjov
fordi de snakket så sjov
de sniffet også meget lim
og de var helt til grin
ligesom det lille svin
ligesom det lille svin
Vores lærer er FCK'er ^^
haha :p Fuck det var fedt :p Vores lærer grinte bare :p
Men scheisse var vi bare dårlige til at synge den foran klassen 🙂
Jeg synes det gik godt ^^
Stive unger. 😮
Hehe . Fin sang ? Men nu er det jo Duncans karierre, så måske vi skulle gå tilbage til Morten Rasmussen, eller Duncan ?
haha, Nemlig. God lir fra os 😀
Jeg vil ikke kommentere dette emne, da jeg har lavet sange som var mere end dobbelt så platte og meningsløse som dette… 😀
Nu ved jeg godt at sangen er skrevet for sjov, men jeg synes alligevel det er at gå over stregen at kalde en person for 'svin' og 'grim' og hvad ved jeg. Det er nogle meget personlige skældsord, og har ikke en pind med fodbold at gøre.
Det kan jo diskuteres… Manden er jo grim. Det er et faktum, så det er vel ok. Det med svinet? Der kan du måske have en pointe 😀
Haha GOD sang drenge :D:D
Der var rent faktisk en ganske udemærket AGF sang til tonerne fra nationalmelodien, der blev brugt blandt andet i slutningen af firserne og da AGF sidst blev mestre i 1986. Jeg kan ikke huske hele teksten, men det var noget lignende det her:
Vi er et mesterhold
Vi ka' jo bar' det gylle
Vi spiller altid godt og flot
til sejren den er hjemme
og så noget mere jeg ikke kan huske. Er der nogen der kan erindre det?
CasperT skrev:
jeg synes alligevel det er at gå over stregen at kalde en person for 'svin'
Hmm, Som en anden skrev, er han grim, han ligner en gris, altså er han et svin 🙂
Argh 🙂 Kan godt se hvad du mener CasperT. Men som sagt tog vi jo bare lidt gas på det i skolen, vi skulle have lavet det om til historie fra Danmark som man kunne have med i en national sang, men vi valgte så at skrive om Judas !
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?
|