Næstved vil op i Superligaen

Forside Fora AGF Næstved vil op i Superligaen

Viser 14 svartråde
  • Forfatter
      jj
      Bruger

Læste lige på bold.dk at Næstved har skiftet mål for sæsonen.
      Det lykkedes jo ikke 🙂 Men lad os se om de ikke giver dem gummiben, det er jo noget nemmere at være oprykker og overraske end at ville rykke op.
      http://www.bolddk.com/nyt/?vis=67368

C-Larsen
      Bruger

"Amatører håber. Professionelle Arbejder" Det citat siger det vel meget godt ?

De skal sku nok smide de point de skal. De kommer ikke i år – det er Lyngby, SønderjyskE og AGF alt for stærke til. Håber dog ekstremt de driller Lyngby lidt i weekenden.

Yalle
      Bruger

Tror godt nok heller ikke de holder deres ellers gode stime resten af foråret. Men tager godt nok hatten af for dem, hvis det lykkedes dem at rykke op.

jj
      Bruger

Hvis de rykker op er det jo med en direkte returbillet i bagagen. Men det gør de heller ikke. Spørgsmålet er så om de evt. kan gøre sig gældende næste år. Men det behøver vi jo forhåbentlig ikke bekymre os om 😀

Det er da nærmest til grin.. Næstved er lidt som Simon Bræmer.. Han havde en mega god halv sæson, men siden har der ikke nogen der har set noget til ham.. Sådan tror jeg det kommer til at gå med næstved.. de holder den ikke!

CeresLover
      Bruger

De har faktisk ikke tabt siden i starten af september 😮 Det er faktisk ret flot af Næstved, men alle klubber får 1-2 nedture på en sæson (af topholdene) og mon ikke det ramme både Næstved og Lyngby snart.

Syntes bare man skal lade være med at være arrogant over for deres ambitioner. prøv og tænk på hvor meget folk vil pege fingre hvis det lykkedes dem og det ikke lykkedes os! 🙂

bonjo
      Bruger

som lokal hernede fra "landet" ved jeg at næstved ikke rykker op i år… de har simpelthen ikke holdet kontra de andre 5-6 hold der ligger i toppen… desuden er der så mange spillere der tænker på næste sæson, da de ikke har styr på deres kontrakter til næste sæson… det er simpelthen så amatøragtigt når de er i den situation de er i… men hatten af for dem, de har fået det optimale ud af det hold!!!!

2006
      Bruger

Ja, eftersigende skulle mange spillere forlade klubben til sommer og samtidig er der et kæmpe underskud. Så skulle de virkelig rykke op i SAS ligaen, ender det bare med en ny "lyngby".

De vil sikkert gerne, men har absolut ikke nogle forudsætninger eller noget at gøre i landets øverste række.

Men de kan da altid fusionere med køge eller herfølge…. [yeah]

jj
      Bruger

Jeg er også fra den sydlige del af landet. Jeg så da gerne Næstved tilbage i superligaen, men det kræver jo nok at de lige tager et par år i 1. div. 🙂 Det er ikke for at være arrogant at jeg siger at de vil rykke ned igen. Jeg tror desværre bare det er fakta. Klubben er jo slet ikke gearet til niveauet. Desuden er den ene af pladserne jo afsat til AGF 🙂

CasperT
      Bruger

Jeg tror ikke paa at de holder hele saesonen ud. De har gjort det godt indtil nu, men kaploebet bliver mere og mere koncentreret, og Naestved staar af efter at de taber til Lyngby idag – tror jeg.

zcml
      Bruger

Lyngby er lige kommet foran, så holder den stilling, så beholder vi 2. pladsen og Næstved bliver på 4. plasden.

Jeg tror dog ikke vi skal afskrive dem endnu!
      De har som oprykkerhold imponeret indtil videre, og kan sagtens opleve at få gummiben mod slutningen af sæsonen, men de kan kun overraske positivt, og måske bliver de hængende på i toppen.
      Pt. tror jeg faktisk at de kan gå hen og blive en større trudsel til 2. pladsen end SønderjyskE, der til gengæld ser ud til at ha tabt pusten lidt.
      De sad godt nok på kampen idag, men det virkede som om at det var Oves taktik idag, og ud over en stor chance til sidst, blev de aldrig for alvor farlige. Vi havde flest oplægte chancer, især Pleidrups i starten af 2. halvleg skulle ha' endt i mål.

Det var ikke kønt fra vores side, men effektivt, og det har vi savnet i mange år:k

zcml
      Bruger

Mens jeg skrev har Lyngby så scoret selvmål, så hvem ved[think]

Ja, nu får de så 2-2 mod Lyngby i dag, på trods af at de er en mand i undertal i næsten hele kampen.. Så jeg mener bestemt ikke man skal afskrive Næstved. Selv om de overhovedet ikke vil værer gearede til at rykke op i SAS-ligaen, så tror jeg godt man kan regne med at se dem hænge på i toppen til det sidste…

Forhåbentligt viser vi så klassen, og napper den anden oprykningsplads foran Næstved og SE… Det ser i hvert fald ganske fornuftigt ud efter dagens sejr :k

Viser 14 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?