fbpx

Næste runde

Forside Fora AGF Næste runde

Viser 6 svartråde
  • Forfatter

http://www.agffodbold.dk/docs/statistik/stilling.asp

Hvis man kigger lidt på tabellen, så kunne vi faktisk komme til at ligge rigtig godt efter næste runde.
      Jeg håber og tror på, at vi kan vinde over FCN hjemme – det bliver en svær kamp, men de har lige tanket massere af selvtillid i Randers + de må ville give sig 10% ekstra for at få den første hjemmesejr!

OB – Viborg vinder OB sikkert.
      EFB – FCM vinder FCM også sikkert.

Det ville lige pludselig bringe os op på en 7' plads hvilket ville være perfekt inden udekampen i Herning!

Hvor er det en herlig dag, håne retten er så afgjort vores igen 🙂

El Mundo
      Bruger

Vi kan lære meget af at se AaB's kamp imod dem. Det var ren fysik AaB slog dem på, så hvis det skal være en pejler så må midtbanen igen komme til at indeholde Gjesing.

Som Nordsjællands form er pt. så er det bestemt et hold vi kan få alle tre point imod på hjemmebane.

Replay
      Bruger

Hvor kunne det være rart med en hjemmebane sejr inden vi skal møde Brøndby :p

Jeg håber selvfølgelig vi vinder kampen, men jeg vil faktisk være tilfreds med at vi KÆMPER os et enkelt point hjem.

Ceres
      Bruger

Enig med El Mundo..

Hvis man ser på de spillere FCN har fået til klubben i dette transfer vindue så er det unge spillere omkring de 20 til 22 år :

Cagara (22), Kildentoft (22), Issey Nakajima-Farran (23), Marcus Pode (21), Bo Storm (20), Christian "Krølle" Nielsen (22…

Det er talentfulde spillere, men også urutinerede spillere der burde kunne klares på fysikken…
      .

zcml
      Bruger

Skulle det ikke ha været FCN i poll'en, i stedet for FCM?

Om der så havde stået FCK så havde afstemningen været den samme!;) hehe

Meloveyou
      Bruger

ja men det et klassehold der kommer, de vil fremad på banen, det giver os vores første sejr på hjemmebane

Viser 6 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.