!! MTAC – VIGTIG INFO !!

Forside Fora AGF !! MTAC – VIGTIG INFO !!

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      Alsgaard
      Bruger

Denne tråd er oprettet for at give vores brugere den nødvendige information i denne periode, hvor vi gennemgår ændringer i serverkonfiguration, og dermed også stabiliteten på sitet.

Spørgsmål og/eller kommentarer til noget skrevet i denne tråd, kan skrives i følgende tråd: http://www.morethanaclub.dk/forum/viewthread.php?forum_id=33&thread_id=3752

Alt hvad der skrives i den tråd vil blive læst og besvaret herinde, af folkene bag MTAC.

Alsgaard
      Bruger

Lagt på d. 29-02-2008 18:18

Jeg har ikke sat mig ind i sagen, da jeg lige er kommet hjem fra arbejde, men en *meget* hurtigt forklaring kommer her.

Det er ingen hemmelighed, at vi i sidste uge forsøgte at skifte til en ny og større server, desværre levede den ikke op til vores forventninger i forhold til hastighed på sitet. Derfor gik vi tilbage til den gamle server igen. I mellemtiden har vores hostingfirma arbejdet hårdt for at finde frem til fejlen op den nye server, og den er så fundet og neutraliseret. IP-adressen på morethanaclub.dk peger ihvertfald på den nye server, så jeg går ud fra, at det drejer sig om en manglende opdatering af database-indholdet på den nye server, i forbindelse med at vi skiftede tilbage til den nye server igen i dag.

Som sagt, det er hvad jeg lige kan finde af logisk forklaring på det – men jeg skal i gang med at undersøge sagen i aften (damn, misser måske X-Factor!), og vi må se om vi ikke kan finde nyheder, forumindlæg og – hvad i utvivlsomt sukker mest efter – de manglende tv-indslag.

Dette indlæg er skrevet for at i ikke skulle tro vi er blevet hacket eller noget i den stil. Jeg vender tilbage med en update, når jeg ved meget mere.

Alsgaard
      Bruger

Lagt på d. 29-02-2008 22:01

Hermed følger en update.

Vores gamle server crashede tidligere i dag, det vil sige at den fysisk brød sammen – vi aner endnu ikke hvad grunden er, men vi presser vores hostingfirma til grænsen for at få information.

Vi arbejder på at uploade data fra vores backups, men inden det er gjort, og detaljer er koordineret (forskellige lister der skal flettes sammen og så videre), så kan der godt gå en del af aftenen og måske mere.

Vi skal nok give mere information når tid er, og afslutningsvis vil jeg gerne sige, at hvis debatindlæg, nyheder eller kommentarer fra replikboksen forsvinder, så vil vi ikke høre noget som helst brok over det, for der er virkelig mange forskellige ting der lige skal passes ind i hinanden.

Update!

ÆØÅ skulle nu køre igen i "replikboksen", "nyhederne" og her i "Forum".. Der kan være fejl i kommentarene til nyhederne!
      Finder i fejl i nogle af nyhederne, må i meget gerne sende mig en PB.

Vi arbejder stadig sten hårdt på at låse problemet med vore Player.
      Indtil da vil vi henvise jer til http://www.stiften.dk/agf

Alsgaard
      Bruger

Så skulle playeren virke igen.

Alle her hos Mtac beklager forløbet omkring hele situationen, både hvad angår problemer med danske tegn og problemer med playeren – samt nedetiden i starten af ugen. Vi har arbejdet hårdt på at lokalisere og rette de fejl vi har været opmærksomme på, men skulle være over de fejl, som forhindrede tingene i at virke.

Der kan dog stadig være enkelte ting hist og pist, men funktionerne virker som de skal nu.

Alsgaard
      Bruger

Der er i øjeblikket problemer med nedtællingen til næste kamp. Der vil blive kigget på problemet mandag aften. (Trælst med en meget lang arbejdsdag på en mandag :p)

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.