Mishandling?!

Forside Fora AGF Mishandling?!

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      Skomageren
      Bruger

Jeg har en søn på lige knapt 2år… Kan kommunen anklage mig for mishandling fordi jeg har “opdraget” ham som AGF fan, hvor han i hans liv vil møde konstant modgang, skuffelse og mobning fra stort set alle han møder….

Det første jeg købte til han var en bodystocking hvorpå der står: Min far siger gult er grimt”….

Jeg tænker det er meget tæt på at være ulovligt at lave sådanne handlinger som en ansvarlig forældre… Men man kan jo ikke lade være 🙂

Vender tiderner for AGF, eller vil min søn opleve samme modgang og depression’s tilstande som alle os andre de sidste MANGE år? 😀

grind88
      Bruger

Nix, det må man godt alt det der. Det er helt normalt.

Det var værre, hvis du f.eks. sad og drak whiskey kl. 02:08 en onsdag nat – og så skrev mærkelige ting på internetfora.

I så fald burde du ringe efter Den blå vogn og få drengen passet af en anden.

nedergaard
      Bruger

Absolut ik,efter min mening burde du få friplads til sønnike til samtlige dag instutioner, da du netop viser du er en ansvarlig far, der lærer ham om livets barske realiteter.

Enig med nedergaard, at opdrage barnet med AGF i sjælen gør det meget bedre rustet til at leve med alle de andre skuffelser barnet kommer ud for.

Forskning viser at folk som ikke forventer ret meget bliver nemmere lykkelige, så man kan vende situationen om at det burde være ulovligt at sætte børnene til at blive fans af hold som vinder de fleste kampe da de derved får sværere ved at blive lykkelige.

Som et forsøg kunne du med det næste barn du møder med FCK trøje lave et forsøg, sig at Cornelius har brækket benet og sammenlign reaktionen fra dit eget barn hvis Dunken havde brækket benet. Dit barn vil sikkert trække på skulderen og sige at det bare er med til at gøre kampene ekstra spændende.

Skomageren
      Bruger

Haha Grind, nej det er desværrer ikke alkohol som spiller ind der 😉 Insomnia… Men følelsen er vel næsten den samme

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?