fbpx

Merchandisesalg på ForeverAGF.dk

Forside Fora AGF Merchandisesalg på ForeverAGF.dk

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      MTAC.nu
      Bruger

Vi har her på ForeverAGF.dk, efter flere forespørgsler, overvejet at starte merchandisesalg af T-shirts, caps og andet. Jeg vil høre om nogen har nogle tanker mht. dette, da vi gerne vil høre hvordan stemningen er.

MTAC.nu
      Bruger

Jeg kan løfte sløret for at der snart er et armbånd på beddingen fra ForeverAGF.dk….(mere følger).

Det bliver sgu fedt. Jeg skal da helt klart have et, så kan det også fungerer som mit savnede pressekort 😀
      Desuden kan vi også få lavet god reklame for foreverAGF.dk i hverdagen, uden vi egentligt tænker over det. :p

Sopy
      Bruger

Kan du ikke få det produceret i Kina… Det koster sq u absolut ingenting… For helt seriøst… De fatter ikke ordet mindsteløn derude… Og der er sindssygt meget arbejdskraft…

MTAC.nu
      Bruger

@Sopy: Rolig nu der er ingen der taler om det helt store fanbutik!

foreverAGF

Så tager vi da bare china town her i Århus, der må være nogle af samme tendenser, med lav lønnet kinøjsereB)

Sopy
      Bruger

Ja men der er ikke 1 mia. kinesere, som slås om 100 mio. jobs…

Sopy

jow, det er der…

Men jeg tror vores gode Brian, tænker på at det også koster penge med transport og alt det der – fra kina.

Så hvis vi bare kan ordne det i China-town århus, så skulle det problem være løst.

😉

MTAC.nu
      Bruger

Nå… tilbage til hovedemnet. Hvis ForeverAGF.dk begyndte at sælge merchandise ville i så købe det. Det kunne både være T-shirts og caps.

ForeverAGF

det har interesse, men det kommer self an på prislejet og designet.

Sopy
      Bruger

Er også interesseret, men det kommer helt sikkert an på, som BPD siger, hvilket prisniveau og design der bruges…

MTAC.nu
      Bruger

Det er jo normalt at folk har præferencer mht. design og pris. Men det er da glædeligt at der er nogen som er positivt indstillet på ideen.

Jeg tror der er meget stor interesse for foreverAGF.dk merchandise. Bare se hvor populær siden allerede er 😀

Sig endelig til, hvis I får brug for at få det markedsført 😉

MTAC.nu
      Bruger

For at spørge mere konkret. Hvad siger i til armbånd, svedarmbånd og nøglekæder. Noget som folk vil købe?

ForeverAGF skrev:
      For at spørge mere konkret. Hvad siger i til armbånd, svedarmbånd og nøglekæder. Noget som folk vil købe?

Det er hvertfald inden for mit prisleje 😀
      Desuden mangler jeg også et svedarmbånd, så mit svar bliver et højt og rungende JA :p

Det ke bare være fedt hvis der blev lavet en shop! Gerne en hvor man kan købe over nettet og ikke skal til Århus for at få noget merchandise. Jeg bor i vestjylland og er derfor desværre ikke så tit i Århus 🙁 Der er et udvalg på fanshoppen.dk, men udvalget er ikke stort, så det ku være fedt med noget nyt!

– WeAllFollowTheGF

MTAC.nu
      Bruger

Hvis det ender men en shop så skal folk ikke være for forvente, da det sikkert ikke bliver mange varer, men man ved jo aldrig.

MiB-s
      Bruger

Jeg syntes det kunne være fedt med en polo evt???:D

MiB-s, der er jeg altså mere til en passat eller golf…

Sopy
      Bruger

Nej nej…. Windfeld kører i Opel lå-lålålålå

MTAC.nu
      Bruger

Polo'er kan sikkert også godt klares. Men er da glad for at høre at der er interesse for sådanne produkter.

Andre forslag til produkter som folk gerne så i merchandisesalg her på ForeverAGF.dk….sefølig indenfor rimelighedens grænser.

self TTB, godt nok er jeg ikke medlem af Gales, men derfor er jeg stadig godt og grundigt 'gal' ;D

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.