fbpx

merchandise

Forside Fora AGF merchandise

Viser 43 svartråde
  • Forfatter
      Elfalko
      Bruger

Hvorfor sker der intet inden for dette "merchandise" i AGF .. kan ikke forstå AGF..
      Vil næsten sige at de ikke findes ..

Det er det sammen med deres Online bestilling af billetter , hvorfor ikke c3 ?

Hvad blev der af vores kontakt med AGF om dette ?

fmk
      Bruger

Der skulle også ske noget nu…… AGF har pr. 1/11 opsagt aftalen med Århus sport som stod for alt produktion og salg af merchandise. De åbner en shop i århus et sted og laver samtidig den ude på stadion om, så den bliver størrer. De skulle gerne have den nye butik med et forhåbenligt nyt og meget større udvalg klar, senest til febuar/marts.
      Klide: Jørgen Noes
      Vi er nogle stykker som har skrevet en del mails og ringet flere gange til AGF for at få dem til at vågne op, på dette område hvor vi halter meget. Nu ser det måske ud til at de har fattet at der er lidt penge og hente i det her…..

Lylle
      Bruger

Det plejer at være svært at have kontakt med AGF, deres mailbox har været fyldt i jeg ved ikke hvor længe

Lylle skrev:

Det plejer at være svært at have kontakt med AGF, deres mailbox har været fyldt i jeg ved ikke hvor længe

Det er lidt pinligt at de har "løst" problemet ved at skifte til en Gmail-adresse på webstedet (se kontaktoplysninger i bunden af websiden): http://www.aarhusfanshop.dk/

Men alene det at emailadressen er skiftet viser da at der sker noget.

Michael76
      Bruger

Jeg var for nogle uger siden i Flensburg – blandt andet for at handle drikkevarer… 😀

Og der kom jeg forbi Flensburg Handewitts (håndboldholdet) fanshop så stak lige hovedet ind af ren nysgerrighed. Fuck hvor kan Århus Elite lære noget af tyskerne. En centralt placeret butik med mange fanartikler. Deres onlineshop han ses her: http://shop.17111-fulfilment.de/sg-flensburg-handewitt/index.php

Flensburg er med 133.000 indbyggere altså kun halvt så stor som Århus, og sjovt nok er det Hummel, der er tøjsponsor begge steder. Så det må være i Århus Elite/AGF problemet er… 😮

Michael, du behøver da ikke gå til Flensborg for at se på deres udvalg. Se blot på alle andre klubber i DK, alle er foran os på dette punkt.

Synes AGF mangler en chef indenfor dette område!!!

letager
      Bruger

Hmm.. Jeg synes ikke rigtig der er sket så meget på det her punkt?

vieri
      Bruger

Er helt enig i folks forundring over hvorfor der intet er sket indenfor AGF merchandise de sidste 2 år . Jeg begriber ikke hvorfor der stadig intet er sket og med klubbens kroniske mangel på penge er det ufatteligt at udvalget af varer fans kan købe er så ringe.

Jeg har gentagne gange her på siden skrevet om dette problem og man kan da håbe ,at det faktum at flere og flere fans går forgæves efter nyt og spændende merchandise både i butikker og på nettet , at dette kan få klubben ud af fjererne og udnytte det store intjeningspotentiale jeg tror der ligger i AGF merchandise.

letager
      Bruger

Jeg er godt nok også godt træt af at kigge på nogle af mine kammerater der holder med FCM, når de kommer med noget nyt gear de har købt! Og jeg synes det er underligt at vi ikke kan mønstre noget i samme dur, eller bedre! Vi er da trods alt en af de klubber i DK med den største fanskare!

Og jeg synes også at det er lidt træls at nogle fans finder det nødvendigt at lave et tøjmærke selv, for at de kan få noget agf-lir til garderoben! Der er ikke noget galt med initiativet, og jeg synes egentlig også det kunne være fedt hvis man kunne købe nogle pæne agf t-shirts! Jeg synes bare det er synd at man på den måde "tager penge op af klubbens kasse" i stedet for at lave et samarbejde med klubben?

vieri
      Bruger

Kunne man ikke fra Mtac's side kontakte AGF og få en kommentar/forklaring på det usle udbud af merchandise , og om der er nye tiltag på vej fra klubben ?

cv
      Bruger

Synes det er logisk nok at der ikke er noget mere AGF merchandise. Hos Århus Elite arbejder man jo udelukkende efter konceptet sponsorpleje. Fanpleje er tydeligvis ikke noget de kender til, eller også er det af meget lav proritet, det forekommer kun hvis de haar tid.

Willow
      Bruger

nu må i lige huske på at hver gang Agf skal fremstille noget merchandise, skal de jo altså også betale for både design & produktion…tror ikke der er penge i klubkassen til sådan noget…

Willow skrev:
      nu må i lige huske på at hver gang Agf skal fremstille noget merchandise, skal de jo altså også betale for både design & produktion…tror ikke der er penge i klubkassen til sådan noget…

Det er meget muligt. Men det kan ikke passe at klubben er så fattige at de ikke har råd til at tjene penge?

letager
      Bruger

Præcis Anders Nielsen!
      Jeg sendte en mail til AGF i går, med en link til denne tråd! Så må vi bare håbe at de læser den!

vieri
      Bruger

@ Letager

Godt initiativ .

Det kan simpelthen ikke passe ,at vi med vores efter danske forhold meget store fanbase , ikke kan præstere mere på merchandiseområdet. Jeg ville personligt satse meget på internetsalg, da udgifterne til en fysisk butik kan være ret store , især hvis butikken skal have en central placering.
      Men også fordi der bor mange AGF fans udenfor århus og østjylland for den sags skyld. Så mit råd er , at AGF skal se at få udvidet sortimentet kraftigt på netshoppen , da jeg er overbevist om at der er mange potentielle kunder foran computerskærmen.

Mr5cm
      Bruger

Hej, jeg har snakket med AGF angående problemet.

De sagde at jeg skulle sende en top liste over ting vi mest af alt ønsker at vi kan købe 😀

Så skriv løs gutter 😀 Så sender jeg det videre!

letager
      Bruger

Mr5cm

Jeg kunne godt tænke mig nogle flere halstørklæder at vælge imellem, da jeg synes at det der er på siden lige nu ikke signalerer AGF! Det er meget casual, hvilket også er fint, men det holder jo ikke til en tifo på stadion?

Jeg kunne også godt tænke mig nogle flere t-shirts! Vi havde nogle for et par år siden, men de er lidt forsvundet..

Ydermere vil jeg give Vieri ret i at man skulle satse lidt mere på nettet! Jeg bor fx. i vestjylland, og når jeg først har bevæget mig til Århus og skal ind og se en kamp, så har jeg inden kampen er gået igang allerede brugt ca. 300 kroner! Så sidder pengene altså ikke helt lige så løst inde i fanshoppen!

letager
      Bruger

Og jeg kan derudover foreslå at gå ind på nogle af de andre klubbers sider for inspiration! Det er næsten ligemeget hvilken af de andre klubbers sider man kigger på, så har de flere spændende produkter end os! Brøndby har fx. en hel serie af træningstøj! Det ville jeg være meget interesseret i hvis AGF havde! Det er helt sikkert.

SeeS
      Bruger

Jeg drømmer om at stå og grille med mit AGF forklæde til sommer mens jeg drikker kaffe af mit AGF krus.

letager
      Bruger

På en grill der kan skrive AGF på din steak?

JohnDoe
      Bruger

Hurtig sammenligning med OBs shop.

AGF ca. 50 artikler
      OB ca. 350

Jeg vil fandme have en toaster med AGF logoB)

Fanoe
      Bruger

SeeS skrev:
      Jeg drømmer om at stå og grille med mit AGF forklæde til sommer mens jeg drikker kaffe af mit AGF krus.

ej ej ej det er jo helt forkert. Det skal da være en AGF øl i et AGF ølkrus. Man kan da ikke grille og drikke kaffe, det hænger jo ikke sammen:D

mondrup
      Bruger

Mr5cm skrev:
      Hej, jeg har snakket med AGF angående problemet.

De sagde at jeg skulle sende en top liste over ting vi mest af alt ønsker at vi kan købe 😀

Så skriv løs gutter 😀 Så sender jeg det videre!

Se, det synes jeg jo er en del af problematikken: "Skriv de ting I aller mest ønsker jer…"

Det er den uendelige bøn fra os fans, uden der sker det mindste på Fredensvang. Vi har sukket efter en fyldestgørende shop i mange år nu.

Det er fint med dialog, klubben og fans imellem, men det kan da aldrig blive vores opgave at holde merchandisen up to date.

Jeg følte mig dum, da jeg browsede igennem OB's fanshop – de er bare SÅ meget mere gearet til det game. Der er faktisk ikke det, man ikke kan få…

Danmarks bedste fans (læs: vi) er til grin på den front. Med mindre man selv begiver sig ud i kreative retninger, så kommer vi valsende til kampe med ét flag, ét halstørklæde, og to forskellige bluser. Samtidig kommer AGF ikke indenfor dørerne i hjemmet, fordi udvalget af merchandise er så flyvende elendigt, at det i den grad skorter på kønne ting, som berettiger sig en plads på hylden.

Jeg synes det er mega cheap at tørre den af i os fans, og spise os af med ubetydelige små-opgraderinger af butikken. Jeg synes faktisk slet ikke I skal vende tilbage med ønsker, med mindre det I ønsker jer er en hel fanshop.

Send dem istedet linket til OB's fanshop (eller bøf/fck/fcm/hvemsomhelst), så de på Fredensvang kan finde ud af hvem, der laver fanstuff for de andre.

Jeg synes sq det er tyndt!

Fanoe
      Bruger

Og enig knappen holdes i bund.

Jeg ønsker mig en hel fanshop

Henrik D
      Bruger

Min sarte røv vil gerne have Brøndby toiletpapir
      Det må der kunne sælges en del af

AndersF
      Bruger

Endnu et eksempel. Der var en reklame på bold.dk for FCN's fanshop og hold da op de har meget; hvem der så køber det, det ved jeg ikke.

http://www.fcnshoppen.dk/

Men som andre har sagt, så er det virkelig til grin så lidt der er af AGF merchendise.

Fanoe
      Bruger

så mangler vi bare at hb-køges shop også er bedre… så græder jeg fandme snot.

letager
      Bruger

Jeg synes bare at mondrups indlæg skal sendes videre til de ansvarlige! Det er jo sådan ALLE fans har det.. Jeg begriber ikke at de ikke kan se at en bedre fanshop er et must, hvis man vil tjene penge! For der må da være et marked..

vieri
      Bruger

Trykker lige igen på enig knappen . Vi fortjener helt enkelt bedre som AGF fans og vi må som minimum kunne forvente et ligeså omfattende merchandise udbud som OB's.
      Ledelsen må simpelthen få fingeren ud af røven og komme igang ! Eller vil de bare ikke tjene penge i AGF ??

På gf-forum.dk er der en længere tråd om samme problematik fra sidste år (der var også nogle som henvendte sig til GF og fik samme svar som er blevet givet her):

http://www.gf-forum.dk/index.php?page=Thread&threadID=480&pageNo=1

I øvrigt tror jeg ikke rigtigt på at der sker noget førend den nuværende sponsoraftale med Hummel udløber i 2015, det er vistnok dem som står for produktionen og Århus Sport A/S som står for salget:

http://aarhuselite.dk/default.asp?id=8061&nyhed_id=4959&pagetype=1

Hummel vil med aftalen fortsat være beklædnings- og udstyrspartner for alle Århus Elites aktiviteter.

Aftalen indeholder derudover etablering af to detailbutikker i Århus, placeret henholdsvis i Århus City og på Atletion, der er hjemmebane for Århus Elites hold. Butikkerne etableres under navnet Århus Sport & Fashion.

Denne etablering er et fantastisk vigtigt element i Århus Elites strategi om yderligere udvikling af forretningsområdet, salg af brandede produkter og merchandise.

Som en del af aftalen udløses et fast kontant vederlag samt kontant bonus til Århus Elites hold i tilfælde af gode sportslige præstationer i henholdsvis liga-, pokal- og europæiske turneringer.

Hvis man er lidt negativ kunne man godt få den ide at AGF eller Århus Elite slet ikke får gavn af ekstra merchandise-salg ud det sidste afsnit i ovennævnte citat.

Dette afsnit siger noget om at varerne helst skal være med Hummel logo på:

Hans Kurt Bejer, salgsdirektør i hummel udtaler: – Vi ser denne aftale som en meget positiv udvikling af vort samarbejde med Århus Elite A/S. At det nuværende samarbejde fungerer så godt, at begge parter er villige til at knytte bånd de næste 10 år, er en stor anerkendelse som vi sætter stor pris på. Netop samarbejde og muligheden for at begge parter kan få et forretningsmæssig udbytte af aftalen er banebrydende. Vi glæder os meget til at åbne to nye butikker i Århus. Dette vil åbne muligheden for at såvel supportere som andre forbrugere vil få lettere adgang til hummels produkter.

Forhåbentlig har de ansvarlige lært lektien og laver en bedre sponsoraftale næste gang.

mondrup
      Bruger

Fanoe skrev:
      så mangler vi bare at hb-køges shop også er bedre… så græder jeg fandme snot.

I øvrigt sjovt du siger det – det er tæt på du godt kan finde lommetørklæderne frem…

http://svaneshoppen.hbkoge.net/

letager
      Bruger

Jeg har i dag modtaget denne besked fra Hummel sport//fashion:
      Vi følger med på siden, men vi er desværre under nogle forhandlinger med Århus Elite, som beslutter alt, hvad vi må producere og da aftalen ikke er i hus, kan vi ikke producere nye merchandises til fansene.

mondrup
      Bruger

Det vil sige, at de i Hummel Sport//Fashion følger med i denne tråd, og at bolden suverænt ligger hos Århus Elite??

I så fald, holder jeg endnu mere fast i mine ytringer om, at Århus Elite skulle tage at vågne op, og se sig lidt omkring. Vi er flere længder efter alle de andre, og farcen, om man vil, minder mig mest af alt om 90'ernes ringe omstilling til betalingsfodbold.

Det kostede os dengang over 10 års genopbygning af holdet, og selvom denne sag ikke koster os direkte på det sportslige plan, så begriber jeg simpelthen ikke, hvorfor vi altid skal halse langt efter vores konkurrenter.

Hvordan når man ind til ledelsen eller de ansvarlige, og for alvor får gang i noget konstruktivt?

letager
      Bruger

Jeg ved ikke om det er Jørgen Noes man skal have fat i? Eller de 2 som står som salgskonsulenter??

Er der eventuelt en der er god til at formulere sig, der kan smide en mail af sted til dem?

letager skrev:
      Jeg har i dag modtaget denne besked fra Hummel sport//fashion:
      Vi følger med på siden, men vi er desværre under nogle forhandlinger med Århus Elite, som beslutter alt, hvad vi må producere og da aftalen ikke er i hus, kan vi ikke producere nye merchandises til fansene.

Det bekræfter næsten min teori om at GF ikke får det store ud af ekstra merchandise-omsætning

vestpeder
      Bruger

Er der nogle der ved, om man, hvis man går ned i Hummel SPort Fashion, får sin Jørgensen-trøje med hjem med det samme, eller hvor lang tid går der? Kan ikke finde noget på nettet om det.

letager
      Bruger

Jeg tror de skal have tid til at lave trykket? Men ellers så ring derned og bestil i forvejen? Så kan de nok have en klar til dig.

cv
      Bruger

Jeg har sendt en mail med nogle forslag og synspunkter om AGFs fanpleje, og har fået følgende svar fra Jan Lindegaard.

"Mht. forslag om merchandice. Det vi ikke har fortalt er, at AGF inden for kort tid selv overtager alt omkring merchandice – herunder også en ny webshop. Men det alt det juridiske er ikke på plads – men det ændrer ikke på, at du har fuldstændig ret i dine synspunkter mht. fanpleje.

Det vi heller ikke har fortalt er, at vi nu har en afdeling, som udelukkende tager sig af "fan udvikling" -herunder aktiviteter for fans (aldersopdelt fra børneklub til seniorer). Fanpleje er ikke tidligere været et fokusområde, men det er det nu.
      I den forbindelse er også kommunikation med fans et vigtigt parameter."

cv skrev:
      svar fra Jan Lindegaard.

Jeg var ved at falde ned af stolen den anden dag da han skrev til mig, med et velkommen til forårssæsonen til sæsonkort holdere.

Man kan i øvrigt vinde et drengerøvs arrangement hvis man skaffer mindst 3 nye medlemmer til hvid-blå kirken:

Vind et drengerøvs arrangement:
      Vil du vinde et drengerøvs arrangement – så skaf mindst 3 nye sæsonkort holdere…..
      Hjælp med at skabe stemning på tribunerne – og ikke mindst i Speakers Corner og få mindst 3 af dine kammerater til at købe sæsonkort til forårs sæsonen. Det eneste du skal gøre er, at få dine kammerater til at notere dit navn på online bestillingen af sæsonkortet. Når 3 har købt sæsonkort og givet dit navn som reference er du med i lodtrækningen om drengerøvsarrangementet. Hvis du har 6 personer, som giver dit navn – så er du to lod i lodtrækning og så videre.

Drengerøvsarrangementet består af:

· 6 VIP pladser ved eget bord i Blue Corner Teltet før AGF – FCK, den 28. marts 2010.
      · 6 x 3 fadøl
      · 6 x 1 AGF platte
      · 6 x AGF flag

Priser for sæsonkort resten af sæsonen:

normale siddepladser og kort til Speakers Corner: 700,- kr.
      – medlemmer af AGF Fanclub 525.- kr.

studerende i Blue Corner 395,- kr.

Han skrev også dette:

Gode ideer og eller bare en kontakt til AGF?
      Har du gode ideer til stemningsskabende arrangementer, gode ideer i øvrigt eller vil i kontakt med AGF om noget helt andet. Så kan du altid skrive til undertegnede. Seriøse og velmenende henvendelser vil altid få svar. Husk at skrive dit navn, mail og evt. mobiltelefonnummer.

Jan Lindegaard
      t +45 89 38 60 00
      jl@aarhus-elite.dk

letager
      Bruger

Det lyder godt at der er gang i nogle tiltag. Så må vi jo se om der virkelig kommer til at ske noget. Men det håber jeg da på..

fmk
      Bruger

Så var det jo ikke helt løgn hvad jeg skrev i indlæg nummer 2 i denne tråd 😉 De er bare ikke så hurtige i aarhus, da Jørgen N. sagde de havde tingene klar til marts senest.

SeeS
      Bruger

Jeg ved at AGF i dag har holdt møde med et firma der tilbyder at stå for klubbens merchandice spændende hvad det fører til.

Webshoppen har i øvrigt fået et begrænset antal af de grå/ grønne trøjer til salg igen (måske er det returvarer fra nogle af de butikker som sælger merchandise):

http://www.aarhusfanshop.dk/product.asp?product=408

letager
      Bruger

Jeg var i dag inde forbi shoppen og snakke med ham manden der står derinde! (jeg ved ikke lige hvad han hedder) Han kunne fortælle mig at der snart kommer meget mere i shoppen, og at den muligvis udbygges! Så der sker da ting og sager nu:) Ydermere kunne han fortælle at Martin Jørgensen skriver autografer i Brunn's galleri næste lørdag!

Viser 43 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.