Matematik

Forside Fora AGF Matematik

Viser 25 svartråde
  • Forfatter
      Anonym

De teoretiske mulighed:

1. Form stærke Randers skal tabe til BIF hjemme. Randers har ikke tabt hele foråret. AGF vinder mod OB der er fysisk stærke og gode på dødbolde.

2. Vi kan nøjes med uafgjort i Randers hvis vi vinder med 4 mål – og Randers ikke scorer et mål mindre end os i den sidste kamp.

3. SønderjyskE skal tabe sådan at målforskellen med vores sejr bliver på 5 mål. Dvs. SønderjyskE skal tabe med 4 mål hvis vi vinder med 1, eller tabe med 3 mål hvis vi vinder med 2. Det er nok også utopisk med et stærkt SønderjyskE defensiv – og et FCK hold der allerede har vundet mesterskabet.

Drømme er gratis – realiteten og nedrykning koster 20 millioner! Men lad os da drømme så længe vi kan.

Kima
      Bruger

Ja DRØMME, men realistisk? Næppe….er dog villig til at gøre alt for 1.teori…..måske man burde møde op i Rendos og støtte BØF, det er der nok idé i end at troppe op til endnu en ringe oplevelse på NRGI Park 😀

Lylle
      Bruger

Holder på drømmescenarie nr. 1! B)

Stauning
      Bruger

Nervøsiteten kommer endelig til Randers. De får gummiben og sultne Brøndby VIL hente 3 point som afslutning på en trods alt rimelig sæson.
      OB har sølvet, tænker på ferie og Europa league. AGF tager sig endelig sammen på Århus stadion og vinder en sikker 1-0 sejr.
      Gråd i Randers. Lettelse i Århus.
      Det er muligt.
      Tro på det!

Fanoe
      Bruger

Tror nu altså at FCK meget meget meget gerne vil vinde 5-0 i den sidste kamp hvor de modtager titlen og så enda på hjemmebane..
      Så tror nu de kæmper røven ud af bukserne

lurifax
      Bruger

Ingen tvivl om, at vi (stadig) er favoritter til nedrykning. Men trods Randers' eminente forår (respekt!) synes jeg nu ikke, det er VOLDSOMT usandsynligt, at de taber til Brøndby, der går efter en god afslutning som indgang til næste sæson, hvor de med garanti håber at være med i mesterskabskampen – og efter bronze.

cv
      Bruger

Muligheden for en randers fiasko er da til stede. De kan nøjes med et point og kan blive så bange for at tabe til et BIF hold der skal vinde for at være helt sikre på bronze, at det rent faktisk sker. MEEEEN jeg tror ikke på at det sker, desværre.

Så, søndag er sidste arbejdsdag for Erik og Jesper. Tak for lort, i vil absolut ikke blive savnet.

Noerby
      Bruger

I taler som om vi allerede har vundet mod OB. Men det er desværre urealistisk nok i sig selv at det skulle ske.

Steen6372
      Bruger

Har desværre svært ved at forestille mig, hvordan vi skal undgå at indkassere et par mål efter dødbolde mod OB. Det er jo sådan noget de kan, og de har Utaka til at tage imod alt det løse inde i feltet.

Surt at 38 point ikke var nok til at blive i ligaen. Og hold op, hvor får de to oprykkere det svært i den kommende sæson, med mindre luften da går helt ud af Silkeborg og Sønderjyske.

soenderjyden
      Bruger

Brøndby der SKAL vinde for at komme i Europa flækker Rendos, og mod et OB hold på sommerferie vinder vi "sikkert" 2-0 😀

jj
      Bruger

realistisk, så er det ligegyldigt, hvad der sker for RFC og SE. For jeg tror ikke vi vinder over OB. Dels er de bedre end os:
      1. de har lige vundet sølv, vi er nr. 11
      2. De arbejder med noget de kalder taktik og aftaler, når de spiller
      3. etc. etc.
      dels er det min opfattelse at der er en brændende had til AGF i OB, og de bare af den grund vil gøre rigtigt meget for at vinde…..

lurifax
      Bruger

jyhne skrev:
      realistisk, så er det ligegyldigt, hvad der sker for RFC og SE. For jeg tror ikke vi vinder over OB. Dels er de bedre end os:
      1. de har lige vundet sølv, vi er nr. 11
      2. De arbejder med noget de kalder taktik og aftaler, når de spiller
      3. etc. etc.
      dels er det min opfattelse at der er en brændende had til AGF i OB, og de bare af den grund vil gøre rigtigt meget for at vinde…..

Jeg ved ikke, om der ligefrem er et brændende had. Er der det?

At de er bedre end os, er der vel ingen, der tvivler om. Men på den anden side er de også bedre end dem, vl kæmper om nedrykning imod. Og det forhindrede dem ikke i at tabe de kampe.

jj
      Bruger

Det er muligt at branden kun er glødende. Men modsat et hold, som Randers, der elsker at slå os. Så hader de ikke GF.
      edt: Har du hørt nogen fra OB sige at de vil savne AGF??

Allez GF
      Bruger

Jeg tror da sagtens at Brøndby kan vinde i Randers. De har altså 3. pladsen og europæsik fodbold at spille for. Spørgsmålet er så bare om vi kan slå OB.

Hvis vi nu kan slå OB – så kan vi jo ligeså godt gøre det med 2-3 mål. Så begynder det altså at blive lidt spændende i parken.

Men dagens resultater kunne nu godt have været lidt bedre ved AGF. Suk.

T-Knogle
      Bruger

edt: Har du hørt nogen fra OB sige at de vil savne AGF??

Nej men jeg har sgu heller ikke hørt dem sige at de vil savne Sønderjyske eller Randers

Anonym

Skal jeg tage mine AGF farvede realist briller på tror jeg vi rykker ned a point med Randers og SønderjyskE. Randers – BIF ender i uafgjort. SønderjyskE taber til FCK. Vi vinder dog ikke stort nok mod OB!

Lylle
      Bruger

Skal jeg tage mine AGF farvede realist briller på tror jeg vi rykker ned a point med Randers og SønderjyskE. Randers – BIF ender i uafgjort. SønderjyskE taber til FCK. Vi vinder dog ikke stort nok mod OB!

Det ville ikke være til at bære at skulle rykke ned på målscoren – så ville jeg næsten hellere have en ordentlig snitter i sidste kamp, så vi bare kan indse at vi ikke er gode nok. Men der skal spilles for sejren og så må vi håbe at fodboldguderne er os gunstige!

Fanoe
      Bruger

Vil da mene at OB hellere ville ha os oppe end nogen af de andre..
      Tænk på alle de penge de mister i øl og pølse salg til kampene 😀

Anonym

Hvad ville vi gøre i situationen hvor der i Randers står 0-0, vi fører 1-0 mod OB, mens SønderjyskE med 10 min. er bagud med 0-3. Uha…. Så skal man satse sejren for det ekstra mål – velvidende at SønderjyskE og Randers selv kan kikse i slut min. til et nederlag og 4-0 nederlag. Fuck det ville være surt hvis vi satser og ender på 1-1, mens BIF scorer i 90+3.

Hehe….det går aldrig godt på stadion på Søndag.

Nogen der kender et betting sted hvor der kan oddses på AGF nedrykning?

Stauning
      Bruger

Her er hvad der nemt kan ske:
      BIF kommer foran 1-0 inden for 10 minutter. Det udløser et kæmpebrøl på Århus Stadion. AGF kommer derefter også foran på at Graulund-mål. Nu er Randers presset. De skal frem. BIF er 100% koncentreret og lukker dem ikke ind. Det bliver 0-2 og Randers får gummiben. OB prøver at komme gennem AGFs defensiv men motivationen er ikke så stor. Det ender med gråd i Randers.;)

Anonym

@Stauning,

Ja…det ville være fantastisk – men sker kun i drømme!

bew
      Bruger

Jeg har lige prøvet at se tilbage på tabellen de sidste 5 sæsoner.
      Hvis vi vinder på søndag er vi på 41 point.

Og det havde givet en 7 plads. i sæsonen 08/09
      En 10. plads i sæsonen 07/08
      Endnu en 7 plads i sæsonen 06/07
      Endnu en 7 plads i sæsonen 05/06
      En 9 plads i sæsonen 04/05
      En 8. plads i sæsonen 03/05

Kort sagt har ligaen aldrig været så uforudsigelig som i år.

Jeg troede aldrig jeg skulle sige det her:
      Men fuck hvor ville jeg elske Brøndby hvis de vinder på søndag og vi selv hiver en sejre hjem på et næsten fuldt Århus Stadion

DJ2
      Bruger

@Slojder……scandicbookmakers.com……odds 1,25……så smid en tusse og du tjener 250 kr….hvis IKKE så har du et sas ligahold næste år!! I´m all in….

Messi
      Bruger

AGF vinder 5-0 over OB.

Brøndby vinder 5-0 over Randers

FCK vinder 5-0 over Sønderjyske

AGF's trup, ledelse, træner, samt hunden på gaden i Århus erklærer at næste år vinder AGF VM for klubhold

Messi
      Bruger

Rettelse

AGF vinder 5-0 over OB

Randers slår Brøndby

FCK spiller uafgjort mod SE

AGF's trup, ledelse, træner, samt hunden på gaden i Århus erklærer at næste år vinder AGF VM for klubhold

lurifax
      Bruger

Messi skrev:
      næste år vinder AGF VM for klubhold

Det virker usandsynligt, selvom der ikke er nogen tvivl om, at vores start-ellever er på højde med Barcelonas.

Viser 25 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.