Mascha Vang: AGF's trøje er flottest!

Forside Fora AGF Mascha Vang: AGF's trøje er flottest!

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      jgm88
      Bruger

http://ekstrabladet.dk/gallerier/sport/article984835.ece

Ja vi får som de eneste 6 ud af 6 stjerner for vores trøje, fra den hotte Mascha fra ekstrabladet 😀 ..gik ellers lige og troede hun ikke var mere intelligent end en knappenål..

[i]Brøndby. 1 af 6 stjerner. Hvor er det ærgerligt, at en af Danmark mest ophøjede klubber skal trækkes med verdens grimmeste farver. Gul og blå er forbeholdt stive svenskere på landlov i Helsingør. Hvem har i sin tid tænk sig frem til den øjebæ? Det er så grimt, at jeg får lyst til at kaste op på bordet foran mig – Add add.[/i]

Hvor må man dog give hende ret 🙂

Luke2000
      Bruger

Det er billede nr 12 så slipper i for at se igennem 11 billeders lort.

Startek
      Bruger
      Harboe
      Bruger

Nu er det ikke Mascha Vang som fortæller om billeder, men modediktatoren som vores gode bøsseven Jim Lyngvild kalder sig.
      Det med at kalde Jim for hende er måske rigtig nok, men hvor har han ret med vores trøje. Bravo Bravo Jim!

For ca. 4 år siden blev det sagt at vi havde den grimmeste og Brøndby havde den bedste. Viser bare at mode er 100% tilfældigt. [Der var en italiensk mode-nisse i Onside)

Skal man se lidt upartisk på det, så vil jeg sige at FCN's er godt lavet.

cv
      Bruger

Beklager, men det er ikke Macha Vang der synes at vores trøje er den flotteste, det er modeguruen Jim Lyngvild.

http://www.agffodbold.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5196

Fanoe
      Bruger

jgm88 skrev:
      http://ekstrabladet.dk/gallerier/sport/article984835.ece

Ja vi får som de eneste 6 ud af 6 stjerner for vores trøje, fra den hotte Mascha fra ekstrabladet 😀 ..gik ellers lige og troede hun ikke var mere intelligent end en knappenål..

Syntes nu ikke hun er særlig hot. Hun ligner mere en 39årig single mor til 2 der er blevet kørt ned at en sminkebil fra Matas, der derefter er trillet tilbage igen for at finde ud af om det virkelig var et nyt vejbumb på istedgade.

Jacobsen
      Bruger

Lujer mæ J !

zcml
      Bruger

Christian Mosgaard skrev:
      For ca. 4 år siden blev det sagt at vi havde den grimmeste og Brøndby havde den bedste. Viser bare at mode er 100% tilfældigt. [Der var en italiensk mode-nisse i Onside)

Er nu ret sikker på, at det var OBs, der "vandt".

zcml skrev:

Christian Mosgaard skrev:

Er nu ret sikker på, at det var OBs, der "vandt".

Jeg mener også at det var OB, der i sin tid vandt, men nu er vores trøje også blevet væsentligt flottere siden da.

AGF Horsens
      Bruger

[i]Syntes nu ikke hun er særlig hot. Hun ligner mere en 39årig single mor til 2 der er blevet kørt ned at en sminkebil fra Matas, der derefter er trillet tilbage igen for at finde ud af om det virkelig var et nyt vejbumb på istedgade.[/i]

[think]

[img]http://www.michaelbang.com/images/bahamas-bw.jpg[/img]

Fanoe
      Bruger

alle kan da lave en flot krop. Men når hun ikke har ansigtet med sig, hjælper det jo ikke en meter.

Lars Elstrup
      Bruger

Jeg ku sgu godt….. tage hende med på stadion!

fladmose
      Bruger

Lars Elstrup skrev:
      Jeg ku sgu godt….. tage hende med på stadion!

Yeah, me too B)

Jacobsen
      Bruger

Ingen kællinger på stadion ! 😉

fladmose
      Bruger

@Jacobsen: Jo da, jo flere damer, jo bedere spillere(altså dem på banen)[lol]

Kan godt være det var OB's der vandt. Det er efterhånden lidt tid siden. Men han var i hvert fald liderlig efter Bundbys trøje.

Og så hadede han AGF's og Køges.

Og er det for resten ikke bedøvende ligegyldigt om hun er lækker eller ej?

Angående hende på billede. Man kan jo altid slukke lyset;)

Lylle
      Bruger

Viser bare at mode er 100% tilfældigt

haha, det vil jeg nu ikke sige.. at en "modeguru" ikke har forstand på fodboldtrøjer er så en anden sag

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.