fbpx

Martin Svensson

Forside Fora AGF Martin Svensson

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
      mikkel11
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/Svensson-skuffet-over-Silkeborgs-udspil
      Talentfuld offensivspiller, der vil kunne tilføre lidt nyt til angrebsspillet hos de hviiie. hvad siger i? er det aktuelt?

Superskurk
      Bruger

Ja ja ja ja ja!!! 😀

Har meget meget længe set Martin Svensson som en perfekt spiller at få til AGF! Tror han har et kolosalt potentiale, og ville være en super super spiller at få ind !! En arbejdssom spiller som har sine forcer i sin hurtighed og sine indlæg – Svensson og Stephan P på hver sin fløj ville være ultimativt i mine øjne

Utzon
      Bruger

Har foreslået ham og Sivebæk mange gange de seneste par år, men der er ikke rigtig nogen der har kendt ham. Jeg har altid set et kæmpe lys i ham, selvom Troels Bech har været bange for at bruge ham. Han har nogle vilde udfordringer, godt skud + indlæg, og så er han alsidig på midtbanen. Jeg er dog usikker på om han gider til AGF, så længe vi ikke er sikret oprykning. Men ellers er han en ideel signing.

Agadez
      Bruger

Seriøst en klassespiller. Ville være guld at have på kanten. Agressiv i sit spil, hurtig og skudstærk.

FHT176
      Bruger

Klassespiller er måske så meget sagt – så ville han nok være mere fast i Silkeborg! Men han har helt sikkert talent og potentiale, og alt andet lige er det sjovere at spille i AGF end i SIF, også selv om det i en overgangsperiode hedder 1.division, se bare Eckersley. Så selvfølgelig er det muligt at tiltrække spillere af den kaliber. Svensson og flere andre med kontraktudløb, fx Lasse Rise og Alexander Fischer, bør være emner BSN kigger på hvis de ikke forlænger og vi har luft i lønbudgettet til den tid.

ulse2
      Bruger

Svenson lyder fin hvis vi kan få fingre i ham. Men det hjælper altså ikke at have kanon fløjspillere med klasse indlæg og gyldne driblinger hvis vi ikke har en angriber der kan proppe dem ind. Sad og kiggede lidt på den norske liga og første div, og faldt over et par spændende spillere. bla kim ojo fra nybergsund i adecola ligaen. Kender ikke videre til ham udover han er transferfri fra nytår og har scoret 12 kasser i 24 kampe på et middelmådigt hold. 192 høj 22 år gammel og har desuden været til prøvetræing i fcm og 1860 munchen. ved ikke om dette er manden men kunne være dejligt hvis vi kunne finde en usleben diamant.

MrLarsen86
      Bruger

Baba Collins er transferfri..

Sivebæk, Svensson og Baba Collins.. Det kunne give god og talentfuld bredde..

jonasmp
      Bruger

ulse skrev:
      Svenson lyder fin hvis vi kan få fingre i ham. Men det hjælper altså ikke at have kanon fløjspillere med klasse indlæg og gyldne driblinger hvis vi ikke har en angriber der kan proppe dem ind. Sad og kiggede lidt på den norske liga og første div, og faldt over et par spændende spillere. bla kim ojo fra nybergsund i adecola ligaen. Kender ikke videre til ham udover han er transferfri fra nytår og har scoret 12 kasser i 24 kampe på et middelmådigt hold. 192 høj 22 år gammel og har desuden været til prøvetræing i fcm og 1860 munchen. ved ikke om dette er manden men kunne være dejligt hvis vi kunne finde en usleben diamant.

Skal vi kigge nordpå, er der også et par gutter med et ganske interessant efternavn:

http://www.sogndalfotball.no/Alaget/Spelarstall/Spelarinfo/tabid/620/person/3365/mid/1437/Default.aspx
      http://www.sogndalfotball.no/Alaget/Spelarstall/Spelarinfo/tabid/620/person/1725/mid/1437/Default.aspx

Pingvinho
      Bruger

I så fald skulle Svensson så være en erstatning for Benny når han som forventet forsvinder?

Tror for så vidt det kunne være en ganske udmærket løsning ligesom Lasse Rise og Christian Sivebæk også ville være det selvom det fælles for dem alle er at de nok er fløjspillere på en mere traditionel måde end Benny som vi i dag har rigtig mange angreb til at gå igennem.

Er jeg dog den eneste der har tænkt på om ikke det var muligt at hente Emil Lyng hjem?
      Må indrømme at det er begrænset hvad jeg har set af kampe med ham (det begrænser sig til et par stykker for u-21) men her gjorde han det ganske udmærket og som jeg har forstået det er han en stor stærk type som også kan gøre sig som angriber. Nu har jeg ganske vist ikke nogen ide om hvad han i så fald vil koste hvis han da vil koste noget for så vidt jeg ved er han ikke på hold i Lille og mener at kunne huske at han udtalte i sommers at hvis ikke han kom på hold i denne sæson ville han søge væk. Så mon ikke man kunne finde en løsning såfremt han gerne vil hjem (kan selvfølgelig godt være han gerne vil blive i udlandet)
      Men er der nogle der ved om han reelt kan være en forstærkning eller om han bare var en god forretning da vi solgte ham?

Ellers kiggede jeg lidt på den svenske topscorerliste og faldt over ham her: http://www.transfermarkt.de/de/mattias-ranegie/profil/spieler_46477.html
      En stor angriber der alligevel har lavet en del mål for et ganske middelmådigt svensk hold

Og ellers hvad med Ken Ilsø eller Danny Olsen for der er vel ikke nogle af dem der for alvor kan komme på hold i FCM? Og så kan det godt være at Ilsø udtaler at han er fint tilfreds men han må alligevel have ambitioner om mere end at være reserve i FCM og selvom de ambitioner nok også er større end at være i AGF kan han vel ikke forvente de store tilbud lige nu.

Og ellers i FCM er der jo også ham Fagerberg der aldrig er slået igennem men som omvendt heller aldrig rigtig har fået chancen. Han har kontraktudløb til nytår næste år og alt andet lige må der jo i ham også ligge noget uforløst potentiale. og i øvrigt hvad så med ham Mads Albæk der har været udråbt til et stort talent på den centrale midt. Er han ikke kommet i overskud nu hvor de har fået JP og hvis de vil bruge ham som central midt. Ved godt at det måske ikke er lige der vi mangler spillere men Martin holder jo heller ikke evigt, eller skal vi i stedet satse på Sloth som central midt?

I forhold til Benny er der så nogle der ved om man kan omligge forskerordningen. For så den anden dag i nyhederne at man også kan være på forkserordning over fem år til 33% i skat. Kunne man i så fald omlægge den så Benny får et stort skattesmæk ved en evt. forlængelse (som klubben jo så kunne dække) eller kan man ikke det?

MrLarsen86
      Bruger

Når Esbjerg rykker ned, lukrerer vi på det og køber Tim Jansen.

Og derefter supplerer vi truppen med de billige og/eller transferfrie spillere som Sivebæk, Svenson og Collins..

CL here we come!

Sloth
      Bruger

Det blev sagt i Radiosporten at Martin Svensson kan få lov til at forlade SIF til nytår og starte på en frisk – Sikkert pga af dette her:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/silkeborg_if/article1656537.ece

Kunne han ikke være spændene? Tror Peter Sørensen og Jesper Sørensen vil kunne give ham den opbakning der skal til som Troels Bech ikke kan.

Sloth
      Bruger

NB. Han bor i Århus, så det er da lige til højrebenen (eller venstrebenet hvis man er Martin Svensson)

MartinHalse
      Bruger

Helt sikkert en spændende spiller, men har vi brug for flere talenter på kanten?? vi har lige skrevet med 2 som har deres forcer der.. og ja ved godt at Berg ikke holder evigt (desværre), men vores økonomi taget i betragtning så må der da være pladser på holdet som har mere brug for nye talenter

Sloth
      Bruger

Han er nu rimelig alsidig – han er også blevet brugt som 10´er på ungdomslandsholdet og enkelte gange hos SIF

Agadez
      Bruger

Fri transfer lyder lidt som et scoop. Jeg ved, at vi har hentet Osama og skrevet med Egbedi, men sidstnævnte tror jeg der går en rum tid før vi ser i start i kamp. Og med Stephans glasben in mente, så synes jeg det er en signing der er værd at overveje. Og som Sloth også noterer, så gør han sig også på andre pladser, hvilket giver PS gode muligheder. Og ja, han bor i Århus! Come on BSN, så er det nu.

Agadez
      Bruger

Det eneste der bekymrer mig en lille smule er, at han har haft problemer med sin disciplin gennem 3 år i SIF før de valgte at stoppe samarbejdet. Det var det jeg kunne læse mig til.. Og det gør man selvfølgelig nogen tanker om det er klart..

vieri
      Bruger

Massive disciplinære og personlige problemer i gennem lang tid , og vi har lige hentet 2 fløjspillere til fremtiden . Ihvertfald skal vi ikke skrive en kontrakt med Svensson før vi kommer helt til bunds i hans personlige og disciplinære problemer . Vil også mene at de tilbageværende lønkroner først og fremmest skal bruges på en ny angriber samt en højreback .

Bubber
      Bruger

Og så er han gennemført Herning ..

BergMania
      Bruger

Seriøst.. Prøv lige at styr jer, jer der vil have ham

Han er blevet fundet for let og for ustabil i Silkeborg, og de vil af med ham, gratis!.. Hvorfor tror i det ville blive bedre i AGF?

Kan seriøst ikke se hvad vi skal bruge en spiller til, der overhovedet ikke har mod til at leve et proffesionelt fodboldliv..

vieri
      Bruger

Svensson kan jo lige som de fleste andre jo ændre ting i sit liv , der gør at der kommer styr på tingene igen. Og kan han det så har han da spillemæssige kvaliteter vi godt kunne bruge.

Men problemerne har bare stået på så længe så AGF ihvertfald ikke skal skrive kontrakt med ham før vi er 100 % sikker på at han har fået løst sine personlige problemer .

Bubber
      Bruger

Og så er han bare gennemført Herning ..

Viser 20 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.