Martin Hansen

Forside Fora AGF Martin Hansen

Viser 2 svartråde
  • Forfatter
      dechbo
      Bruger

Ved godt at Dn har sagt at der ikke skal skiftes det store ud i vinter pausen. Men jeg gad altså godt at vi fik ham her på mål.
      Mener faktisk ikke at det er helt urealistisk. Leje for resten af sæsonen med købsklausul hvis vi bliver oppe. Han gider jo nok ikke spille 1. division.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/martin-hansen-vraget-i-fc-ingolstadt

Her er lidt stats på ham

https://www.transfermarkt.co.uk/martin-hansen/profil/spieler/45601

Synes at vi mangler stabilitet på målmandsposten.
      Vi mangler en der ikke nødvendigvis har vilde spidskompetancer men som bare leverer en stabil præstation hver gang og som man kan stole på. Også ved dødbolde (ikke mindst)

Mener klart at det ville give en stabilitet vi mangler hvis vi fik en målmand der udstråler sikkerhed.

Så er det mindre vigtigt at han kan hive en super reaktion ud af ærmet som ser godt ud på TV.

På mål har AGF to nogenlunde lige målmand der efter min mening har et rimeligt niveau efter danske forhold.

AGF har ingen brugbar venstreback. Kanstrup har fejlet stort og man en nødt til at have Duncan med for at klare de defensive hovedstød han ikke magter og på højre back har man en spiller i nogle kampe, og i andre kampe går han ud og efterlader de 10 andre tilbage.

Jeg har svært ved at se at målmandsposten er blandt de 20 – 40 mest presserende udfordringer for klubben.

zcml
      Bruger

Så gerne at man skippede Jovanovic af igen, da jeg absolut ikke ser ham som værende god nok. Og Steffen er ikke længere andet end en god reserve, men pt. ser jeg ham som 1. valg i mangel på bedre.

Martin Hansen har jeg ikke set noget til siden han forlod dansk fodbold, og kan faktisk ikke huske hvor god han var dengang, men hvis Transfermarkt vurderer hans markedspris til £1.08 mill. så kan han ikke være helt dårlig.
      Dog tvivler jeg på et køb vil være aktuelt for os, hvis Ingolstadt kræver noget i den størrelse. Det vil i hvert fald kræve et godt salg af Jovanovic.

Som Thomas Senior er inde på, så er der mere presserende udfordringer end målmandsposten, omend måske ikke helt så mange!

Viser 2 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?