mangler seriøst billetter

Forside Fora AGF mangler seriøst billetter

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      zamunda
      Bruger

Sad i møde da billetsalget gik igang, og har derfor misset 1 forsøg på billeter. Vi er en gruppe på 14 personer, herunder børn, der meget gerne vil sidde sammen. Hvis nogen sidder og har kendskab til 14 sammenhængende billetter, så giv endelig besked. Hvis nogen har 9 sammenhængende billetter, så giv også gerne besked.
      Biletterne ønskes med busbilletter.
      Mange tak

Moballe
      Bruger

http://dbu.billetten.dk/show/index/showid/124807#

Hvis du er hurtig, så kan dette muligvis hjælpe dig.

Boyter
      Bruger

Har 5 billetter til nedre c, hvis det hjælper

Gill
      Bruger

Hej Zamunda. Vi har købt 10 sammenhængende billetter til C øvre, men det lykkedes os at få fat i billetter til D-tribunen, så de ti billetter til Øvre C er til salg. Skriv en indbakke besked til mig, og så kan vi finde ud af det hurtigst muligt.

Ps. der er desværre ikke inkluderet bus med billetterne

Bindegal
      Bruger

UDSOLGT. Alle billetter er nu afsat.POKALFINALE BILLETTER – AGF AFSNIT C7Ved en fejl/misforståelse, fik vi indkøbt…

Gepostet von Mads Qvist am Dienstag, 26. April 2016

Ham her har 18 sammenhængede pladser til salg. Skriv tilbage for kontaktoplysninger. Dog uden bus.

petersen100
      Bruger

Kig nærmere på denne side: http://www.karkon.dk – billet inkl. buskørsel til kr. 645,-. C7 nederst del – bedre bliver det ikke. Opsamling i Randers, Aarhus m.v.

zamunda
      Bruger

Har nu fået mine billetter inklusive bus, perfekt, men har købt 5 billetter til stadion, jeg nu skal af med. Biletterne er til a11 og sælges til købsprisen på 250 kr pr billet

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?