Manglende varme hos FCN

Forside Fora AGF Manglende varme hos FCN

Viser 22 svartråde
  • Forfatter
      smd
      Bruger

Hvordan kan de blive ved med at få dispensation – er det ikke normalt kun det første år i Suppen den gælder?

DBU får bare nogle gode rødvin og et par rejser til Mallorca af og til, og så er det ingen problem;)

Kaad
      Bruger

Fatter det godt nok heller ikke, tror også som Bjorn siger, det er noget med noget rødvin og nogle eksklusive Mallorca rejser engag hver anden månede.. [lol]
      et eller andet må de vel gøre for det..

Det kan der være gode chancer for Yalla, ja.. Desværre. B)
      Jeg er enig i, at det er noget underligt noget, at de får dispensation hvert år, men de må give nogle meget gode ting i stedet for! 😉

m selmer
      Bruger

skal man så også tabe hvis man bare glemmer at tænde varmen i banen :k

Kaad
      Bruger

m selmer skrev:
      skal man så også tabe hvis man bare glemmer at tænde varmen i banen :k

Ja det skal man, det er jo logisk at varmen skal tændes når frosten kommer.. alt andet er godt dumt!!
      og den klap smiley? er den ikke lidt fejl placeret?? forstår den ihvertfald ikke!!

Brunsgaard
      Bruger

@kaad

Det er nok fordi at vi selv var skyld i, at en Superligakamp blev aflyst for et år siden, fordi vi havde glemt at tænde for varmen, og samtidig havde vandet græsset.

Kaad
      Bruger

@ Brunsgaard

Ja kan godt huske det, men det var da også dumt og fuldstændig hjernedødt af dem der gjorde det.. jeg syntes stadig det skulle koste en skrivebords sejr til det modsatte hold.. vi burde være så prof i dk at alle Superliga hold SKULLE have varme i banen, syntes det er helt hen i vejret at år efter år bliver kampe aflyst pga frost i banen ..

Stauning
      Bruger

FCN har en aftale med DBU om at de skal spille i Parken hvis sne/frost forhindrer dem i at spille i Farum.

Fanoe
      Bruger

Skrivebords sejr er noget af det mest latterlige der findes. Der er ingen ære i at vinde uden kamp så hellere få kampen flyttet og få mulighed for at vinde rigtigt.. Det er klamt når der går politik bold. AD føj.

St-Pauli
      Bruger

Det er da langt ude i den gode gamle hamp, at man skal tvinge evt. ressource svage klubber til at bruge penge på varme i banen. [think]

Aros4ever
      Bruger

St-Pauli skrev:
      Det er da langt ude i den gode gamle hamp, at man skal tvinge evt. ressource svage klubber til at bruge penge på varme i banen. [think]

Hvis de er ressource svage burde de måske ikke spille i superligaen, og så kan de jo også et års dispentation, inden de rykker ned igen pga. manglende ressourcer. Forstår egentlig ikk helt dit indæg, er det ironisk ment…nå fuck det forstår ikk helt hvad du mener…

St-Pauli
      Bruger

Aros4ever skrev:

St-Pauli skrev:

Hvis de er ressource svage burde de måske ikke spille i superligaen, og så kan de jo også et års dispentation, inden de rykker ned igen pga. manglende ressourcer. Forstår egentlig ikk helt dit indæg, er det ironisk ment…nå fuck det forstår ikk helt hvad du mener…

Nu handler fodbold staidig lidt om at spille fodbold – så der kan da godt være fodboldhold med ikke så mange økonomiske ressourcer.

Man kan da ikke tvinge de små hold til at grave hele banen op og ligge varme ned i den.

henoch
      Bruger

Jeg tror ikke, at FCN ejer deres stadion. Det er vist Rudersdal Kommune, der ejer stadion og ikke vil bekoste en opvarmning. Det er faktisk heller ikke totalt urimeligt. Det er ret voldsomme beløb man taler om. Det er efter min mening bedre, at vi fodboldtilskuere må finde os i en aflyst eller udsat kamp en gang imellem, end at kommunen ikke har råd til at vedligeholde skoler eller passe de gamle.

jake81
      Bruger

hvad så hvis fck selv skal spille pågældende dag, hvor spiller de så. Hvis kampen ikke kan spilles ifarum pga. frost burde modstanderholdet bare få hjemmebane i stedet for. så kunne det da være de fik taet sig sammen og fik varme i banen.

17almighty
      Bruger

Var det i øvrigt ikke mod FCN, at vi glemte at tænde for varmen i banen?

Emil_G
      Bruger

@17almighty
      Jo 🙂
      Grunden til de har udskudt det er udelukkende, at de vil have hævn når de utallige AGF-fans kommer til Farum Park, hvorefter kampen bliver aflyst 😀

sartor
      Bruger

ØHHHH Nu ejer AGF/Århus Elite heller ikke NrgI Park, så hvad mener du med det????[think]

De skal vel bare betale for leje og brugsomkostninger ligesom os.

sartor
      Bruger

UPS Glemte at citere
      Jeg henvender mig til dette.

henoch skrev:
      Jeg tror ikke, at FCN ejer deres stadion. Det er vist Rudersdal Kommune, der ejer stadion og ikke vil bekoste en opvarmning. Det er faktisk heller ikke totalt urimeligt. Det er ret voldsomme beløb man taler om. Det er efter min mening bedre, at vi fodboldtilskuere må finde os i en aflyst eller udsat kamp en gang imellem, end at kommunen ikke har råd til at vedligeholde skoler eller passe de gamle.

jj
      Bruger

Er det ikke noget med at det koster en bondegård at tænde for varmen og at det skal gøres 2-3 uger før en kamp, hvis det er om efteråret. Normalt vil det kun have betydning for en eller to kampe i efteråret, mens det er supersmart om foråret?

Ellers kunne man jo bare indrette turneringen efter at de rigtige store kulbber havde hjemmebane i de sidste kampe, mens de små provinsklubber så kunne spille på udebane 🙂

Lars Elstrup
      Bruger

Lorte FCN

Truelsen
      Bruger

@ henoch:

Problemet ligger jo ikke så meget i, at en enkelt kamp bliver aflyst hvert år. Problemet ligger i, at udeholdets fans rejser hele vejen til modstanderholdets hjemby, hvilket i det her tilfælde er årets længste away for os. Kunne man afgøre dagen før, hvorvidt kampen skulle flyttes eller gennemføres, ville problemet være knapt så stort. Men når man har brugt det meste af sin dag på at køre i bus til Farum og se fodbold en kold mandag aften i december, er det jo ikke specielt fedt, at man får at vide derovre, at kampen desværre ikke kan gennemføres.

Jeg er faktisk enig i, at det i så fald burde koste et skrivebordsnederlag, selvom det er lidt fesent.

ingen varme i banen BURDE koste tab af point 3 første 9 anden og 15 3 gang. så kan de lære det fcn ( eller hvem det nu er))

Viser 22 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?