Mads Jørgensen

Forside Fora AGF Mads Jørgensen

Viser 201 svartråde
  • Forfatter
      Holst
      Bruger

Mads jørgensen er røget på u truppen i brøndby og skal væk fra klubben. Hvad med at få ham hjem til agf, så ham og brormand kan ende med at spille sammen??:k

Meloveyou
      Bruger

Ja, han skal hjem nu, inden en anden klub snupper ham for øjnene af os

Thomas K
      Bruger

Med hans skades historie, så synes jeg ikke han er interessant. Han har vel ret beset ikke spillet en kamp i over et år. Jeg tror han vil kræve alt for lang tid, at få i form, og så ville han kun kunne bringe noget til holdet i ca. 2/3 af sæsonen. Når det er sagt, så har Ove P tidligere taget en chance med Barslund, der også havde store problemer med skader.

Holst
      Bruger

mads har haft mange skader, men han er en rigtig agf ér.. han er dygtig har erfaring, og kan spille på den offensive midtbane:k det kan rigtig godt bruge

Holst skrev:
      mads har haft mange skader, men han er en rigtig agf ér.. han er dygtig har erfaring, og kan spille på den offensive midtbane:k det kan rigtig godt bruge

Lidt svært at bruge en spiller, der er meget skadet, ikk?

Vi har også haft svært ved at bruge Foldgast nogle gange, selvom han både kan spille back, kant og angriber…fordi han var skadet;)

SeeS
      Bruger

Synes Mads har haft chancerne uden at slå til. Et køb af ham vil desværre ikke brige os ud af fortidens sump med skadede spillere med store lønninger der alligevel ikke briger os frem i tabellen.

MEN

Jan Kristiansen overvejer skifte i følge bold.dk. Det vil være langt mere interessant som en forstærkning af vores venstreside. Her mener jeg GF skal finde den store lønchek frem og signe:
      1. en spiller der kender trænernen og hans system
      2. kan forstærke os på den plads hvor vi har størst problemer venstre midt
      3. Han er den midtbanespiller der scorer ca. 10 mål/sæson som vi mangler
      4. Han er transferfri til sommer
      5. Han er dansker og nem at integrere i truppen
      6. han vil være en top 3 spiller på den position i superligaen og det er vel der vi hører hjemme!!

Kort sagt er der nogen grunde til ikke at signe ham?

RasmusT
      Admin

Jan Kristiansen og Bechmann, to tidligere topscorer under Ove P.. Det kunne være guld..

@Sees

Jeg er helt enig. Krølle ville være en fantastisk spiller at få til klubben. Men problemet er, som med så mange andre spillere, der ville være fantastiske. Kan vi signe ham?

For. er det som du selv siger, han er kendt i systemet og han kender træneren.
      Imod. Ja alt andet. Han er landsholdaktuel, vi er et bundhold og realistisk set, er vi det nok i hvertfald en 2-3 år mere.
      Han er for god. Jeg vil næsten garentere at klubber som Muh, Tanken og FuCK, vil tage kassen frem, hvis Krølle bliver ledig.

Men realistisk set. Pænt urealistisk. Lidt som at snakke om at vi kan ente Søren Larsen hjem.

Men igen, jeg krydser fingre. Mirakler er sket før. Uden at lyve… jeg har set julemanden.

TommyJay
      Bruger

Godt indlæg kosmiske_maane, jeg er enig mht. Krølle.

tilbage til topic: Mads Jørgensen har stadig en håndfuld år tilbage i sig som fodboldspiller, han er 79'er ligesom Budtz og Valencia. Jeg ser ingen grund til at han ikke kunne komme tilbage i form. Hvis Brøndby vil forære os ham (næsten) gratis – og han ikke forlange boksen i løn, hilser jeg ham hjertens gerne velkommen tilbage til Fredensvang. Her er vel en unik chance for at få karrieren tilbage på ret køl. Man kunne evt. tilbyde en kort kontrakt (som VB har gjort med Arrieta) med option på forlængelse hvis alt går vel. Så kan man blot gå og håbe på at drømmen om 2xJørgensen tilbage i hvidt går i opfyldelse.

marss glarss
      Bruger

Ja det ville være fedt at hente Jan, men tror han hans tanker er langt væk fra AGF desværre..

SeeS
      Bruger

Mads Jørgensen skal på en grundløn svarende til SU + kampbonus hvis han skal på kontrakt i GF!!!!!!!

If u play we pay

Off topic… @ kosmiske_maane, marss glarss, TommyJay jeg er da tilbøjelig til at være enig… men overvej lige engang hvor den tankegang fører os hen i løbet af de næste tre år!! Ingen steder.

Vi er nød til at signe spillere på hylden lige over det niveau vi er på nu og betale kassen for det. Her mener jeg JK er en så sikker investering at netop han kunne være kandidat til at være den første spiller vi henter på næste hylde. (frem for en svensker ol. der flopper og dræner kassen for lønkroner uden sportsligt udbytte) JK kender desunden OP og Lucena tror det trækker lidt også.

Målet må være at være besat med top 3 spillere på 5-7 pladser suppleret med talenter. Det når vi ikke med den tankegang – GF er en attraktiv klub i DK med sportsligt potentiale, fedt stadion og tilskuere, er lønnen ok kommer han, måske bare i et par år inden han tager ud igen.

jagthornet
      Bruger

Vi skal ikke bruge penge på Mads "glasben" Jørgensen!!!!!!!!!

Kasper
      Bruger

Spiller han for samme løn som Pleidrup – som sikkert ikke får boksen – så ville jeg gerne forsvare at hente ham "hjem". Han satte skår i mit hjerte, da han skiftede til BIF, men desværre må vi acceptere, at boldspillere ofte ikke tænker med hjertet….
      Jeg tror fortsat på, at Mads Jørgensen har evnerne til at spille i Suppen, hvilket han altid viser, når han ikke er skadet. Skriv en 1-årig kontrakt med ham og prøv ham af…. skadesspøgelserne over Fredensvang synes jo væ, så man kunne håbe, at vi kunne hente en spiller billigt, der faktisk også kan forstærke vores hold…

Sylvester
      Bruger

ja tror også han vil kunne genoplive sin fodbold-karriere i AGF!

agfgas
      Bruger

Det positive ved Ove er at, næsten ingen af vores spillere har været skadet under Ove, vi har den laveste skadesfrekvens i mange år. Så hvis vi henter Mads kan det være at vi kan undgå alle de skader ???

måske men det vil jo naturligvis kræve at han går langt ned i løn, evt en præstationsløn i forhold til hans mange tidligere skader

Prinz
      Bruger

Mads Jørgensen er ligesom vores gamle kending Jeffrey AVben en glasfigur med meget skrøbelige ben. Derfor: Brug de få penge vi har til en spiller der kan spille stort set ALLE kampene for os.

Nu må i sgu stoppe en spiller der har valgt norsk fodbold, og brøndby fremfor AGF og er mere skadet end folle NO WAY !!!!

Jeg synes man skal hive en Mads Jørgensen, tilbage indtil Valencia er faldet rigtig ti,l og vis han gør det godt så er det jo kun godt…

Synes egenligt det er lidt underligt.. i mange år er Mads Jørgensen blevet hadet og kaldt "Judas". Men ligepludselig da han bliver degraderet, vil alle have ham tilbage og på forhånd har tilgivet ham for alt, hvad han har gjort. Tvivler godt nok på at han er en rigtig GF'er, nu hvor han engang sagde han var "BIF'er".. Synes godt nok det er lidt dobbeltmoralsk.. !

Jeg tror ikke han vil blive lukket ind i varmen på Fredensvang[think] Han er mere skadet end klar. Det er ellers drøn ærgeligt, for han er en god fodboldspiller.

JeppeRC
      Bruger

han er sq da ikke judas. Han gav agf en mio selvom han var gratis…

NiMB
      Bruger

jeg har hørt fra en meget pålidelig kilde at Mads Jørgensen allerede for en måned siden var i dialog med AGF ang. en lejeaftale fra januar. Det kan selvfølgelig været sket meget på 1 måned, men det ser ud til at Mads Jørgensen spiller i GF fra meget snart.

iRass
      Bruger

Det vil da være helt optimalt, hvis vi kan leje MJ resten af sæsonen.
      Går ud fra, at han så vil være gratis til sommer, og så kan man jo tage den derfra.
      Jeg mener ihvertfald, at han fortjener en chance

Damme
      Bruger

Holst skrev:
      Mads jørgensen er røget på u truppen i brøndby og skal væk fra klubben. Hvad med at få ham hjem til agf, så ham og brormand kan ende med at spille sammen??:k

Han er helt sikkert en god spiller at have – når han ikke er skadet, som flere også pointere.

Men en mand som er tung på løn-vognen skal vel starte inde. Han kan ikke spiller venstre fløj – sådan er min opfattelse af ham efterhånden i BIF kampene hvor han har været med.

Centralt gætter jeg heller ikke på succes. Vil klart hellere have Kari og Lucena til at styre det derinde, da Jørgensen ikke kan forsvare.

Så er højre fløjen det mest oplagte bud, men White har gjort det glimrende i første halvdel af sæsonen.

Han vil have for meget i løn (går jeg udfra efter de luksus tilstande i BIF) til at sidde på bænken – når han ikke er skadet.

Så nej, lad ham sejle i sin egen sø. Held og lykke herfra skal det lyde pga. sin baggrund, men jeg håber ikke han bliver købt hjem.

Holst
      Bruger

Han kan styrke på hele midtbanen, og på baggrund af hans mange skader, og manglende spilletid, kunne det tænkes at han var billigere i løn, hvis han bare øjnede en chance for at få lov at spille bold..

Han er i hvid i hjertet.. han kan bruges

Meloveyou
      Bruger

Holst skrev:
      Han kan styrke på hele midtbanen, og på baggrund af hans mange skader, og manglende spilletid, kunne det tænkes at han var billigere i løn, hvis han bare øjnede en chance for at få lov at spille bold..

Han er i hvid i hjertet.. han kan bruges

Hvid i hjertet? Derfor han spiller i gult???

Holst
      Bruger

Han kan flytte fra agf kvit og frit, men nægter at flytte til brønby med mindre de betaler 1. mill til agf. det synes jeg fandme er at tænke på sin klub. Ja derfor siger jeg han er hvid i hjertet.

Undre mig desuden over hvordan det kan være at alle siger han er for dyr i løn. han har ikke spillet et stykke tid. været skadet og trænger til at komme igang igen. Tror ikke han forlanger kæmpe løninger, og tror at med dem måde han forlod agf på, ved at agf ikke har råd til mega lønninger, så hvis han skulle komme, sku det være for at komme hjem[think]

Det er sku da godt nok ufatteligt, som folk har misforstået den 1 mill, som Mads Jørgen i følge jer gav AGF. For det første så blev den 1 mill givet til AGF, så Brøndby kunne bruge ham i de kommende UEFA cup kampe. AGF skulle blot lae være med at bruge Mads J i Toto cuppen. Det var Brøndby, der gav AGF en nill og ikke Mads J

RasmusT
      Admin

Man kan aldrig være hvid i hjertet, så længe man er en af de aller største og mest elskede spillere i AGF som Mads Jørgensen var det, og så vælge at skifte til Brøndby og så endda direkte fra AGF!!

Når det så er sagt, betyder det nu ikk for mig at man ALDIG kan komme hjem, men man skal da helt sikkert gøre sig fortjent til at trække den hvide trøje over hovedet igen..

Kass2k
      Bruger

Og nu ser det ud til at han kommer jhem…Spiller han egentlig venstre- eller højrefløj? Pleidrup gør det jo virkelig godt på venstrefløjen, og på højrefløj har vi både Valencia og White….
      Vil han overhovedet være en forstærkning af holdet?

Måske skulle vi gemme pengene til sommer og bruge dem på et klassekøb frem for en hyppigt skadet spiller.

@Kass2k
      Det er nu ikke ligefrem vanvittigt mange kampe at Pleidrup har gjort det "virkeligt godt" Han har spillet enorm ringe, men har gjort det O.K de sidste par kampe!

SeeS
      Bruger

Mads er en lottokupon, jeg tvivler på at han kan løfte AGF nogen steder.

BSN skal kigge på spillere på næste hylde – den der er lidt højere oppe ellers bliver vi hængende lige omkring stregen til evig tid. På den hylde ligger bla. Jan K og Tommy B

White4ever
      Bruger

Enig med SeeS

Hvis Agf vil væk fra stregen skal man ikke bruge penge på en mads jørgensen , men spillere som vil gå direkte ind på holdet som en forstærkning, der kunne der være tale om nemlig Tommi B og Jan K.

Gem hellere de penge fra Mads J. til en klassespiller i stedet for 2 af hans klasse

Big D
      Bruger

@ Holst + fluesvampen:

Den million figurerede kun i diverse tabloid aviser samt på diverse fan-fora, ALDRIG i noget klub-regnskab, så den er stadig tvivlsom!!!

@ Holst.
      Hvid i hjertet =
      Leon, der altid har sagt han vil tilbage.
      Lind, der klipper græs.
      Tøffe (say no more).
      osv osv.
      Judas =
      Brdr. Løb-langt-væk-når-chancen-byder-sig Jørgensen.
      Duncan Bundbæ-er-en-hjerteklub Ølvom.
      osv osv

På det ledelsesmæssige plan må man håbe at Martin får mere held med AGF end med Risskov Rejser. Hans business talent viste sig vel kun da han fik de 3 transferfrie uger i Juli indføjet i sin kontrakt, som gjorde han kunne skride gratis til Italien.
      På det spillemæssige plan må man stille spørgsmåls tegn ved Mads. Er det skader, indstilling eller noget helt tredje der får ham degraderet i Bundbæ? Er det skader eller indstilling, den er gal med, hvad skal vi så med ham? Skylder vi ham noget? Er der andre ting i spil kunne man – objektivt – overveje ham på en præstations-betinget kontrakt.
      Subjektivt?
      Aldrig aldrig Jørgensen mer'!

jagthornet
      Bruger

Kære hr. nimb vi savner en kilde!!!!!!!!

Ceres
      Bruger

SeeS skrev:
      Mads er en lottokupon, jeg tvivler på at han kan løfte AGF nogen steder.

Det er muligvis en slags lottokupon… men med sidegevinst, forstået på den måde at man ved at skrive kontrakt med Mads også sender et positivt signal til hele familien Jørgensen, hvilket måske kan få Martin til hurtigere at vende næsen hjem fra Italien for at slutte karrieren af i AGF sammen med sin bror…
      .

Holst
      Bruger

Hvorfor er der ingen der tror på mads jørgensen kan gøre en forskel på holdet. Tildligere landshold, flere ophold i udlandet, sku mere en mange af spillerne i agf kan prale af.

Og spørgsmålet om hvad han vil koste. en kontrakt på et ½ år og en mulighed for at bevise han kan komme igen til fordoms styrke. Lykkes det er det en gevindst og lykkes det ikke, så har vi givet en AGF`ER chancen, og måske er det dumt at bruge de penge, men måske er det noget der er råd til og måske score han 20 mål i foråret B)

Ceres
      Bruger

fluesvamp homse skrev:
      Det er sku da godt nok ufatteligt, som folk har misforstået den 1 mill, som Mads Jørgen i følge jer gav AGF. For det første så blev den 1 mill givet til AGF, så Brøndby kunne bruge ham i de kommende UEFA cup kampe. AGF skulle blot lae være med at bruge Mads J i Toto cuppen. Det var Brøndby, der gav AGF en nill og ikke Mads J

Det er så heller ikke korrekt, for jeg ved tilfældigvis med sikkerhed, at den million AGF fik, var direkte skrevet ind i den kontrakt han fik med Brøndby, på den måde at Brøndby skulle have millionen tilbage i det tilfælde at Mads forlod Brøndby igen… hvilket så var nødvendigt da Mads skrev under med Italenske Ancona…

Desværre for Mads blev han skadet og Ancona nægtede derefter at betale pengene, hvilket gjorde at selv om Mads kunne forlade Ancona kvit og frit, så skulle en eventuel interesseret klub betale den 1 million som stadigvæk var et skyldigt beløb ifølge kontrakten… AGF havde ikke umiddelbart råd til at betale på det tidspunkt og Brøndby nægtede af principielle grunde at "eftergive" Mads den skyldige million. derfor endte det med at han på det tidspunkt hverken kom til BIF eller AGF, men han i sidste øjeblik skiftede til Norske Stabæk som var parat til at betale pengene…
      .

carpe_diem82
      Bruger

@Christian186

Så stop dog med at skrive herinde, når du ikke har andet at bidrage med, det her er dit 13. indlæg, hvor du skriver det!

Big D
      Bruger

Hej Frederiksen!

Ad. 1
      De stolte traditioner og den stolte historie er, som du også siger, netop noget af det der har båret os fans igennem de sidste 8 – 10 års kontinuerlige nedtur, kulminerende med nedrykningen til første div. Vi vender tilbage! Vi vil igen blive store! Vi har historien! I den forbindelse skal også nævnes at vi, som fans, ofte har urealistiske forventninger til de spillere, ledere og trænere der er i klubben: De må da mindst være lige så stolte, ansvarsbevidste og hvide i hjertet som os?! Nej, selvfølgeligt ikke, men netop den "brist" hos de ansatte – at de netop er ansatte – gør det dels meget følelsesbetonet for fansene når man føler en af vores "kæle-spillere" ikke lever op til sit ansvar dels gør det os vrede når de viser at det er vigtigere for dem at tjene flere penge end at forblive en loyal "medarbejder". Vi tror – og gør dem – til mere end de er, og den slags vil altid skuffe.

Ad. 2
      Hvilke spillere har AGF brændt ind i hjertet? Ja, det er et godt spørgsmål. Jeg nævnte tidligere nogle eksempler, men istedet for at diskutere hvem der er "rigtig" AGF'er kunne det måske være mere interessant at spørge hvorfor der ikke er flere? Peter Møller og Duncan er to eksempler på spillere der er kommet til BIF – uden at kende klubben ellers – og alligevel erklære det som deres hjerteklub. Graulund (Oh Skræk!!!) sagde faktisk også engang noget lignende… Hvorfor er BIF en hjerteklub for spillerne, når AGF ikke er?

Ad. 3
      Ja, jeg brugte Judas symbolikken til at beskrive forræderi. Hvorfor? Jeg forstår godt at Martin J syntes det var vigtigt at tjene penge, opfylde sine sportslige ambitioner samt komme ud at rejse med sit job – hvem vil ikke gerne det? Men det var ikke uagtsomt manddrab han begik, men derimod mord: Han fik indskrevet muligheden for at rejse transferfrit i en periode på 3 uger i Juli måned i sin kontrakt. Dumt af AGF? JA!!! Usympatisk af Martin? JA!!! Som sagt, jeg forstår godt han gjorde det, men jeg finder det meget lidt sympatisk. Han rejste fra et hold der indenfor de sidste par år havde vundet pokalen, vundet medaljer i ligaen og var på vej frem, med ham som en bærende kraft. At han så stikker af – uden at klubben får nogen benefits (læs: Betaling) for ham, på baggrund af en klausul han selv har fået indføjet i sin kontrakt… Føj da! Ja, han er ofte på stadion. Ja, han har investeret penge i klubben. Ja, nu hvor han har penge i klubben vil han naturligt nok kun "hjem" til AGF. Men hvor er han så? Har vi brug for ham nu eller når han slet ikke spiller for Fiorentina mere? Han spiller højre back dernede for pokker!!!!!! Put your money where your mouth is! Unfair?

Ad. 4
      Hvem der er AGF-mand eller ej bevises bedst gennem handling, ikke så meget gennem ord: BSN har sagt og vist det, noget der vist kom bag på de fleste efter det hav af klubber manden har repræsenteret. Graulund tog turen med ned i første…. Flot! Folk som Lucena, Madsen, Valencia, Grahn osv. er jo spillere vi har købt som forstærkninger til vores hold. Viser de sig at være penge-liderlige kommer det ikke som en overraskelse, vel? Men folk som Leon, Duncan, Martin og Mads J., eller Tøffe er jo for hulen fodboldmæssigt opdraget hos AGF. AGF har lært dem at spille på det højeste niveau i Danmark. AGF har chancet med dem og ladet dem spille som unge spillere. AGF har skabt dem, rent fodboldmæssigt. Som man husker sin første kæreste, sit første kys, sit første kn.ld, så husker man også hvor man blev udlært, hvor man lærte spillets regler og hvor man fejrede sine første triumfer. Den slags avler kærlighed og for mig handler kærlighed også om troskab…

med venlig hilsen og stærke tømmermænd

Dan

HJEM nu.. vi kan få ham gratis og er en glimrende spiller, også selvom der er risiko for skader, så kan vi j glæde s ver han ik har kostet noget..

Kass2k
      Bruger

Jeg er helt enig i at Jørgensen-brødrene hører til blandt de hvide! Der er ikke noget "Judas" der! Og hvis Mads Jørgensen vil tilbage så er der ikke noget problem i det. Spørgsmålet er bare – Er han god nok? Er vi stadig i den position at vi køber spillere der ikke er gode nok til Brøndby, frem for at købe reele forstærkninger?

AGF-86
      Bruger

Kunne godt forestille mig at han godt kunne blomstre op igen og især under Ove, som er god til vise spillerne trykhed og udnytte deres forcer.

Jeg er enig med AGF-86! Tror bestemt også Mads Jørgensen kunne være en scoop…. en mand der – tror jeg bestemt – er hvid i hjertet samt har en teknik vi bestemt kan bruge! Samtidig er en fit Mads Jørgensen en klasse spiller i suppen, så kom BSN!!! :k:k
      Velkommen hjem Mads!!

Lylle
      Bruger

nej tak til lotto-kuponer ! ..

vi skal simpelthen ikke at have sådan et glasben til klubben .. han er jo mere skadet end klar ! ..
      og ja .. han er sikkert hvid inden i osv, men nej tak !

Prinz
      Bruger

Mads Jørgensen siger nu jf. Bold.dk (06-01-2008) at han gerne vil til AGF. Han har dog bare ikke endnu hørt fra de hviiee.

Er BSN med i Dubai ?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78154

Prinz
      Bruger

OK takker SF for dette belyste indlæg. (det er ikke alle der sidder på Mtac hele tiden og ser ALLE nyheder) 😉

Er BSN i Dubai eller i DK ? (synes ikke jeg kunne læse det i dit indlæg)

Razai
      Bruger

Det er så plat at høre folk kalde tidligere GF'ere for Judas. Som vi har ligget og rodet de sidste ti år, er det kun fantastisk, når vi kan producere spillere, der er gode nok til Brøndby, til FCK eller til udlandske klubber.

Når vi om nogle år ligger side om side med Brøndby, AAB og FCK i topstriden skal jeg nok råbe Judas efter den første, der skifter til en af de nævnte, fordi han kan få mere i løn. Men før det er jeg bare lykkelig for at vi har opfostret dygtige foboldspillere, som har været ude i andre klubber og kan bringe nogle anderledes erfaringer tilbage til Fredensvang.

Go Martin Jørgensen, Go Graulund, Go Tøfting, Go Mads Jørgensen, Go Duncan, Go Foldgast, Go Leon, Go Tullberg…

Kass2k
      Bruger

Trykker på enig-knappen Razai…

zcml
      Bruger

Razai skrev:
      Når vi om nogle år ligger side om side med Brøndby, AAB og FCK

Brøndby er da i gang med samme nedtur, som vi endlig er på vej ud af, så når vi om nogle år ligger i toppen, så ligger brøndby stadig i bunden;)

Ps. Man har da lov at håbe!

kristjan
      Bruger

Hvis vi starter med at leje ham i foråret for at se ham an, altså hvad skader ang

Big D
      Bruger

@ Frederiksen:

Møller: Han fortrød nok også mange gange at han erklærede BIF for sin hjerteklub, men det gjorde han altså. At han endte med at spille for de falske hvide beviser blot at så længe han fik penge var han ligeglad… Lækker mand, der, eller hva'?

Duncan: Stadig hvid indeni? Selvfølgeligt skal han give sin nuværende klub loyalitet, men derfor behøver han vel ikke erklære den sin kærlighed?!

Graulund: Ja, han kæmper for GF. Ja, han er nok blevet "omvendt". Men han har nu ikke sagt at AGF er hans hjerteklub…

Angående Martin (og Mads) Jørgensens forræderi:
      Pengegrisk er som det er. Sportslige ambitioner er som det er. Men Martin forlod klubben da han selv fik indskrevet føromtalte klausul i kontrakten, hvilket for mig, virker velovervejet og ikke særligt klub-venligt. Var han – eller Mads – blevet solgt, så er det en forretning og dér må vi bøje os for økonomien. Leon, Tullberg osv. osv. blev jo solgt for gode penge, fair nok, AGF disponerer ikke altid lige klogt, men der var dog penge at hente her. Men det var Martin selv der ville have en smutvej i kontrakten. Han har tænkt på sig selv – og kun sig selv – i den forbindelse. Det er her jeg efterlyser lidt mere klub-ånd. Se f.eks. Gerrard, Per Nielsen eller Del Piero…

@ Razai:
      Da Martin OG Mads forlod AGF gik det faktisk ikke så dårligt endda. Faktisk er vi nogle der mener at AGFs deroute først for alvor begyndte da Mads rejste. At vi kan producere spillere til FCK og BIF gør dig glad?! Ja, men så skal vi da nok blive mestre, hvis bare vi sælger alle esserne til vores direkte liga konkurrenter?! Ææææhhhhh… Forklaring på logik udbedes?!

Brink182
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78416

BSN vil snakke med ham, og Martin kommer næste sommer – yes sir :k

Anonym

BSN udtaler at mads er et emne !

og dermed også Martin… Ej det kunne være godt !

Anonym

hehe..der var en der var hurtigere end mig 🙂

Brink182
      Bruger

@Slojder: Sløve padde! 😉

Men for satan hvor lyder det godt i mine ører [lol]

Anonym

ja, det er fantastisk !

Ceres
      Bruger

Slojder skrev:
      BSN udtaler at mads er et emne !

og dermed også Martin… Ej det kunne være godt !

Som jeg har skrevet før (også i denne tråd), så er Mads J muligvis en slags lottokupon på grund af de mange skader, men det er en "lottokupon" med sidegevinst, fordi det måske giver os en bedre mulighed for at hente Martin J hurtigere tilbage til AGF.
      .

Ceres
      Bruger

…I øvrigt er det tåbeligt at skulle høre på at Martin har svigtet klubben…

Martin har naturligvis tjernt masser af penge ved at rejse til Italien, men han er også blandt de investorer der har postet en hel del penge i AGF og nu kan han så krone en lang karriere ved at vende tilbage for at slutte af i AGF sammen med sin bror…
      .

Anonym

nu lader det jo til at Martin vælger AGF uanset om Mads er i klubben eller ej, og jeg tror ikke han kommer hjem hurtigere af den grund. Han har jo selv sagt at han vil spille sin kontrakt ud.. Men kunne da være dejligt !

@Big D.

Bare lidt velkendt facts til dig.
      Steven Gerrard har lige så meget klub ånd som Anelka. Da han skulle forhandle kontrakt med Liverpool. Valgte han offentligt at gå ud og sige at han ville til Chelsea, da Liverpool ikke ville gøre ham til Englands bedst lønnet spiller. Da Liverpool så går ud og giver ham de 150k pund om ugen han vil have. melder manden ud at han aldrig kunne forlade klubben… Sjovt som den rigtige løn kan købe klub ånd.

Big D
      Bruger

@ Månen

I de interviews jeg så mens "konflikten" verserede mellem Gerrard og LFC, sagde Gerrard på BBC at pengene ikke var spørgsmålet, men at han tvivlede på om LFC ville / kunne købe spillere der var gode nok til at vinde en titel med. Måske har du hørt noget andet, men det var altså hvad han sagde på BBC.

Underligt at folk – der er fans af AGF – er ligeglad med om de spillere vi har på kontrakt har klubhjerte?!

Fint med begrebet klubånd, men det er vel i bund og grund ikke anderledes end i det øvrige erhvervsliv.

Du kan godt have varme følelser for din arbejdsplads, men står der en anden virksomhed og lover dig endnu bedre vilkår og bedre løn………….. Hvad gør du så ?

RasmusT
      Admin

Hvid af hjerte skrev:
      Fint med begrebet klubånd, men det er vel i bund og grund ikke anderledes end i det øvrige erhvervsliv.

Du kan godt have varme følelser for din arbejdsplads, men står der en anden virksomhed og lover dig endnu bedre vilkår og bedre løn………….. Hvad gør du så ?

At være prof fodboldspiller kan OVERHOVEDET ikke sammenlignes, med et normalt arbejde.. Det at være fodbold spiller er virkelig følelses betonet da klubberne har fans der har følelser for KLUBBEN og tildels spillerne og spillet.. Er der en spiller der skifter fra AGF til Brøndby føler jeg mig ramt.. jeg kan blive ked af det, glad, sur osv af fodbold og over spillerne der har noget med min klub at gøre.. Det er bestemt ikke det samme som et kvickly – Føtex forhold..

@Money-Thomsen

Ja det er sandt at fans har de følelser du omtaler.
      Er selv en af den slags.

Men nu var det jo ikke os fans jeg snakkede om, men spillerne.
      Uanset hvor meget klubfølelse en spiller har slår han til når der kommer et rigtig godt tilbud.

Er du eksempelvis sur på Leon Andreasen fordi han tog til tysk fodbold istedet for at blive i klubben ?
      Kan du ikke godt lide Graulund selvom han har en fortid i Brøndby ?

Big D
      Bruger

@ hvid af hjerte

Sammenligningen mellem det almindelige arbejdsmarked og livet som fodboldspiller er ikke så ligetil, vel? Men OK, hvis vi skal følge den tanke, hvorfor ser vi så ikke spillere med en klausul mod at arbejde for en direkte konkurrent på markedet? Tror du spillerne vil gå med til det? Jeg har en klausul i min kontrakt ang. mit næste arbejde, mine kunder etc. etc.

Angående dit konkrete spørgsmål, så HAR jeg fået tilbudt andet job hos en konkurrent, med bedre løn, men takkede nej: Jeg TROR mere på det firma hvor jeg er! Jeg kender til det andet firma og ved at det er en narr.v der kører det. Jeg tror på at min "karriere" får det bedre hvor jeg er… Guld KAN købes for dyrt! Spørg evt. Tullberg eller Mads Junker?

Klubånd, mayn! Hvor er 'en henne?!?

RasmusT
      Admin

Hvid af hjerte skrev:

@Money-Thomsen

Ja det er sandt at fans har de følelser du omtaler.
      Er selv en af den slags.

Men nu var det jo ikke os fans jeg snakkede om, men spillerne.
      Uanset hvor meget klubfølelse en spiller har slår han til når der kommer et rigtig godt tilbud.

Er du eksempelvis sur på Leon Andreasen fordi han tog til tysk fodbold istedet for at blive i klubben ?
      Kan du ikke godt lide Graulund selvom han har en fortid i Brøndby ?

Leon kunne have skiftet til Brøndby, men valgte, bl.a. grundet sit hvide hjerte at skifte til Tyskland, han erklære med jævne mellemrum sin kærlighed til GF, og jeg er ikke nervøs for han nogensinde trækker i en anden dansk klub trøje..

Jeg har ikke noget imod vores spillere skifter klub, men når de mest populære spillere skifter til fx Brøndby, der er AGF's hadeklub nummer 1, så har jeg sgu noget imod dem..

Fordi en spiller som Graulund kommer fra Brøndby betyder ikke han aldrig kan blive elsket.. Manden gør alt hvad han kan for at hjælpe min klub, han elsker min klub derfor elsker jeg ham.. Graulund tror jeg på, og han har bevist han er værdig til at bærer trøjen, i modsætning til en anden gammel BIF'er Thomas Lindrup der bare var penge grisk..

@Big D

Nu nævner du jo selv at du tror mere på den virksomhed du arbejder i end den hvor du fik tilbudt et andet job.
      At du så samtidig også synes at ejeren/chefen for den anden virksomhed er en nar har jo gjort din beslutning let 😉

Havde det derimod været et tilbud fra en virksomhed hvor du kunne se nogle udviklningsmuligheder havde du med stor sandsynlighed tænkt anderledes.

Klausuler for spillere er nok ikke så let når der er noget der hedder et transfermarked.
      Men jeg kan da sagtens følge dine tanker.

@Money-Thomsen

Jeg har det på nøjagtig samme måde.
      har det svært med eksempelvis Duncans skifte til Brøndby.

jeg kan dog alligevel godt forstå hvorfor spillere skifter.
      At være professionel fodboldspiller er en karriere…… en karriere der skal plejes for at nå så langt som muligt.
      Skulle det kunne lade sig gøre at bevare den gode gamle klubånd skal vi vist vende tilbage til amatørfodbold.

Du kan da sagtens sammenligne det at være prof fodboldspiller med et ganske almindeligt job når det kommer til at skifte arbejde.

Argumentet med at fansene bliver oprørte er jo i princippet bedøvende ligegyldigt for spilleren. Det er jo ikke hans problem.

Hvis en virksomhed kommer og tilbyder mig det dobbelte i løn for det samme job så er jeg da skredet… Det handler om at leve og man vil jo gerne leve bedre end man allerede gør. Sådan er alle jo. Osse fodboldsspillere!

AGFan2006
      Bruger

mads jørgensen skal IKKE til AGF ! HE SUCKS !

AGFan2006
      Bruger

for mange herinde taenker med hjertet og ikke med hovedet, eller ihvertfald for meget med hjertet

Holst
      Bruger

At være AGF fan, handler vel om at følge en klub man holder af en man har følelser for, vi har vel alle spillere som vi synes hører til i AGF eller vi forbinder med at være AGF´er.. tag fx. Stig tøfting, Martin jørgensen, måske også mads jørgensen??[think]

Big D
      Bruger

@ AGFan 2006

Mener du seriøst, at man som AGF fan kan tænke med hovedet?!?! Jeg købte sq da ikke AGF aktier med hovedet. Jeg købte ikke sæsonkort til 1 div. med hovedet. Jeg støtter da ikke AGF med HOVEDET?!?! Det er da noget der bor i hjertet!!!

Og det er derfor det er så skuffende når spillere jeg har set blive klækket, vokse og have success på stadion rejser til fordel for en direkte liga konkurrent. Jeg er bedøvende ligeglad med om de rejser til Norge, Tyskland eller Øvre Volta, god vind, held og lykke med karrieren, måske ses vi igen. Men når de skifter til en direkte liga-konkurrent, så f.ck dem! Hvis deres klub-følelse er så lav, så syntes jeg bare de skulle blive væk.

Ja da, potentialet for at blive solgt til udlandet er så meget større i FCK eller Bundbæ, så derfor… Næ, det er det faktisk ikke! Masser af provinsklubber får spillere hentet til udlandet, for i modsætning til Morten "Boring Boring" Olsen er udenlandske agenter ikke bange for at tage til hverken Århus, Randers, Viborg eller Odense.

Så hvorfor skifte?

For at spille i en af de store europæiske turneringer? Chancen for at din egen klub kvalificerer sig f.eks. via pokalen, er alt andet lige bedre hvis du bliver – når du nu er så dygtig en spiller – end hvis du rejser.

For at udvikle sig sportsligt? Ja, man kan sige at man på et tidspunkt har brug for nye trænere, medspillere eller omgivelser for at udvikle sig, men hvorfor så ikke prøve lykken i udlandet?

For at spille med spillere på et højere niveau? Igen, hvorfor så ikke prøve en klub i udlandet?

Duncan har alt andet lige stor success i Bundbæ, men ellers er der mange eksempler på spillere der IKKE klarer sig særligt godt ved et skifte Danske klubber imellem:
      Thomas Røll (SIF til FCK), Silberbauer (AaB til FCK) eller Martin Ericsson (AaB til Bundbæ).

Så hvorfor skifte? Er det bare pengene????

Det virker lidt som prostitution i mine øjne…

Big D
      Bruger

Det virker heldigvis heller ikke som Ove er kriller for at få Mads J tilbage….

http://jp.dk/indland/aar/agf/article1230527.ece

:k

Anonym

Er Stig Troefting hvid i hjertet naar han nu valgte at spille for den stoerste lokalfjende – Randers, eller er det ogsaa ok ? Han kunne jo bare have valgt en klub i 1 division eller udlandet ? Var det ikke AGF selv der sagde ja til at saelge Duncan til Broendby – er det ikke at goere klubben en tjeneste (plus han kom til at spille i en klub der havde Danmarks fodboldikon som traener). Det er maaske ikke iorden ? Vi kan vist alle blive enige om at Dioh er et scoop ift. Tullberg. Havde Tullberg faaet tilbudt en kontrakt fra Fck for 7,5 mill. til AGF skulle han saa ikke vaere smuttet ? Havde det saa ikke vaeret godt for AGF ? Jeg synes sgu det er noget fis med at fordi en spiller smutter fra AGF for at fremme sin karriere at man saa doemmes til Judas. Klubben har langt hen af vejen selv vaeret med til at saelge en spiller, og ikke mindst har klubben selv valgt at ende med en transferfri spiller hvis denne ikke forlaenger – man kunne have valgt at saelge lang tid foer ! Det naeste bliver sgu at Lumb ogsaa er Judas fordi han ikke forlaenger sin kontrakt og vi derfor bliver noedsaget til at saelge !

Python
      Bruger

En spillers karriere er jo også noget kortere end i de fleste andre erhverv, så på den måde bliver de jo også nødt til at få noget ud af den, mens de spiller. Når det er sagt, så hader jeg også når gf'ere skifter til andre danske klubber – især brøndby. Der er bare flere faktorer der spiller ind, end et modsætningsforhold mellem pengegrisk og klubfølelse…

I forhold til Mads J. JA, for helvede da! Hvis han ikke koster kassen, kunne gf være klubben hvor han fik gang i karrieren igen. Husker ham fra den gang han spillede her. så smukt, så smukt. Få ham, for hans skyld, og tag så den med Martin til sommer! 😉

zcml
      Bruger

@ Slojder

Nu var det jo ikke 100% Stigs eget valg, at han skulle ende i Randers. Han kunne self. ha' besindet sig, og undgået en fyreseddel, men derefter tror jeg Randers var det bedste bud på en ny klub han fik.
      Stig ville ikke til Randers, han var nød til det, eller stoppe karrieren.

Overhovedet ingen bad feelings herfra over skiftet til hestene.
      Hans skifte til OB, og da han løb fra en aftale om et skifte fra Tyskland er en anden sag, men han er jo også mange gange kommet hjem igen og hjulpet de hviie, så det er mere eller mindre tilgivet. Og for mig vil Tøffe altid være en af de største GF'ere fra min tid som fan, bl.a. sammen med 2 der kun har været det i få år, men til gengæld hurtigt fik klubben helt ind i hjertet, nemli; Brian Steen Nielsen og Peter Graulund.

nlg
      Bruger

Jeg har hørt fra pålidelig kilde, at Mads Jørgensen var til lægecheck igår, så det er kun et spørgsmål om tid, før end han præsenteres i den hvide trøje igen. Velkommen hjem Mads.En gang hvid altid hvid.:k:k:k

Meloveyou
      Bruger

Ja klart han bliver en forstærkning:k:k:k

AGFan2006
      Bruger

hvis vi rykker ned, gir jeg mads skylden…

Big D skrev:
      Det virker heldigvis heller ikke som Ove er kriller for at få Mads J tilbage….

http://jp.dk/indland/aar/agf/article1230527.ece

Den må du vist forklare lidt nærmere.

Måske har vi bare forskellige opfattelser af Mads'es kvaliteter. I min verden er han en af de bedste midtbanespillere i superligaen når han er klar. Det kræver selvfølgelig også at han er klar men det må kontrakten jo skrues sammen efter. Dette kan man enten gøre i form af præstationer før høj løn eller med en kort kontrakt til at starte med. Mon ikke Mads også snart har lært af fortiden og ikke vil være urimelig hvis det lige pludselig går godt, han trænger vist til noget stabilitet i karrieren og nogle år på samme hold.

Big D
      Bruger

@ Martin Stranger

Jeg går ud fra, at når Ove gerne vil have en spiller af høj kvalitet, så mener han vel en der spiller?! Det er LÆNGE siden Mads har været fast mand nogen som helst steder, hvorfor hans faktiske niveau er svært at vurdere. Langtids- / ofte-skadede spillere er jo ikke bare et gamble m.h.t. om de bliver skadede igen, men det er også spørgsmålet om de kan komme tilbage til deres tidligere niveau. Som jeg læser hvad Ove siger, leder han efter en spiller der SPILLER – og som fast mand – et eller andet sted.

Med hensyn til Mads – og nu skal jeg nok lade være med at vifte mere med den røde klud der står "Judas" på – så ER det altså noget af en chance med ham: Han bliver jo skadet gang på gang, ikke bare een voldsom skade, men skader der kommer igen, samt nye skader. Martin har også haft tendens til glasben. Noget helt andet er, at Ove og BSN virker som om de er meget fokuserede på mentaliteten i truppen og om den svinger godt. Hvordan Mads passer ind her er selvfølgeligt et åbent spørgsmål, men med storebror som en af pengemændene bag klubben… (Gæt selv resten!) Vil det styrke truppen eller…?

Altid hvid

Dan

Efter rygterne, så er Ove vist på min linie med hensyn til hvor god Mads kan være. Heldigvis har vi jo idag en træner, der netop er kendt for at holde spillere skadesfri og kunne stille med næsten samme hold hver gagn.

Jeg gider slet ikke diskutere det med judas, det har jeg aldrig fattet noget af kunne være et emne. Det må vist snart være en vandrehistorie som trænger til at blive glemt.

Hvis du læser hvad jeg skriver, så skal han jo også på en præstationskontrakt eller en kort kontrakt for at se om han kan komme i omdrejninger igen.
      Synd for ham men det er ikke blevet til meget spilletid de sidste par år, det er jo heller ikke nemt hvis han var klar allerede i efteråret men bare ikke kom på hold. Alligevel har han mange superligakampe på cv'et og har samtidig spillet i andre ligaer. Han trænger til at vise benene kan holde og han kan være på samme hold i flere år, derfor er det oplagt både for ham og GF.

Netop mentaliteten bør være vurderet, både klubben og BSN kender vel spilleren og mon ikke Ove har fulgt ham løbende. Så det bør heller ikke være et problem.

Umiddelbart vil min vurdering være at han kan slå alle vores offensive midtbanespillere af holdet, såsnart han er i omdrejninger igen. Det er noget helt andet med de defensive men der kan han også bruges.

Bare lige for at ligge det på plads!!!!!!
      Mads kommer til GF.
      Hvordan ved jeg så det.
      Har idag skrevet under på en lejekontrakt på lejlighed i Ryomgård. Som Mads selv ejer, Dog var det " the boss of de grå busser der stod for det. Faren Morten Jørgensen.
      Om i så er for eller imod. SÅ KOMMER MADS TIL GF.
      Personligt synes jeg det er verdensklasse.
      Men det akal vi jo "ryom drenge" vel mene.

JeppeRC
      Bruger

klasse

Anonym

zcml skrev:
      @ Slojder

Nu var det jo ikke 100% Stigs eget valg, at han skulle ende i Randers. Han kunne self. ha' besindet sig, og undgået en fyreseddel, men derefter tror jeg Randers var det bedste bud på en ny klub han fik.
      Stig
      ville ikke til Randers, han var nød til det, eller stoppe karrieren.

Overhovedet ingen bad feelings herfra over skiftet til hestene.
      Hans skifte til OB, og da han løb fra en aftale om et skifte fra Tyskland er en anden sag, men han er jo også mange gange kommet hjem igen og hjulpet de hviie, så det er mere eller mindre tilgivet. Og for mig vil Tøffe altid være en af de største GF'ere fra min tid som fan, bl.a. sammen med 2 der kun har været det i få år, men til gengæld hurtigt fik klubben helt ind i hjertet, nemli; Brian Steen Nielsen og Peter Graulund.

Nu var det jo også mest ment som en provokation. At du nævner at Tøffe er tilgivet fordi han returnere til AGF, er måske pointen i det hele. Eller er det kun Tøffe der kan få lov til at returene og blive tilgivet ? Burde den dør ikke være åben for alle – også Mads, Martin og Duncan. Man kan vel ikke bebrejde nogen for at stræbe langt i deres karriere – som er så kort at de skal tænke med hovedet for at kunne sikre deres livsinctjening da de færeste vel formår at tage en uddannelse ved siden af.

Vi kunne også lave en klubkasse hvor alle "utilfredse fans" kunne smide hele deres månedsløn i således at AGF kunne holde lidt længere på deres bedste spillere ved at tilbyde dem "Chelsea"/FCK kontrakter…

Velkommen tilbage Mads

zcml
      Bruger

@ Slojder

Jo, selvfølgelig!

Mads skal da være velkommen tilbage, og det samme gælder Duncan, hvis han vender hjem på et tidspunkt.
      Har aldrig gidet det judas-halløj, men var noget skuffet over at de skiftede til BIF. Især Duncans måde at skifte på var ikke helt (i øvrigt det samme nummer John Jensen lavede, da skiftede til SIF), men det har jo også været ris til egen røv. De har ikke fået opfyldt den drøm om udlandet de håbede på at kontrakterne med Brøndby ville føre med sig.
      Mads kom godt nok til udlandet, men det var ikke med succes. Og Duncan er da heller ikke nogen ubetinget succes i Brøndby.

Anonym

@zcml

Jeg var da også enormt træt af at Kurt valgte at sælge Duncan ! Men sådan var det nu engang ! Tilbudet Kurt ikke kunne afslå kom, og jeg tror egentlig Duncan selv var klar til at kæmpe sæsonen ud. Men kan han tillade sg at afslå et økonomisk godt tilbud – for såvel Duncan, som AGF og Kurt ? Desuden havde Brøndby på daværende tidspunkt en fantastisk træner i form af Laudrup, og havde i allerhøjeste grad bevidst sit udviklingspotentialle ved at skabe spillere som Agger, Elmander og Kahlenberg – ikke noget AGF havde gjort det store i en årrække udover Leon ! Jeg kan godt forstå Duncan, selvom jeg da er træt af at han ikke kunne blive i AGF. At skiftet så senere skulle vise sig at være rigtig dårligt – Laudrup skred og klubben er i mega krise er så en helt anden ting…
      Men godt vi er enige 😉 Mads kom tilbage !

Big D
      Bruger

@ Martin Stranger

Nu var det jo netop et spørgsmål om Mads' evner som fodboldspiller der var oppe at vende – ihverttilfælde var det hvad min kommentar drejede sig om – og jeg syntes da også at du har ret i at Mads VAR en dygtig fodboldspiller, men om han ER det, det er der da for hulen ingen der ved?! Anden holds kampe, javel, men der er altså forskel på anden division øst og Suppen! Mads har ikke spillet på højt niveau længe, og derfor syntes jeg at BSN og Oves kommentarer om en høj-kvalitets spiller virker som møntet på en anden end Mads. Det ville vel også være dumt som køber at prise varen for meget?! Men ifølge Ryom-mafiaen ta'r jeg nok fejl. 😉

Hvis nu Mads er så pisse-go' hvorfor kunne han så ikke komme på hold i Bundbæ?! Guderne skal da vide at de har manglet klasse her i efteråret?! Jeg ved godt at man indimellem bare ikke kan få en spiller til at fungere i en klub og at i tilfældet Bundbæ har været en hel masse mudder i kulissen, men hvis manden er 1) pisse go' eller 2) Go' for moralen på holdet, hvorfor vil Bundbæ så af med ham?!

Til sidst vil jeg gerne sige, at jeg IKKE syntes – og det vil jeg gerne have lov at stå fast på – at det er en go' ide at gå tilbage til en fuser!

Hvid

Big D
      Bruger

…og så lige en til "hvid i hjertet" debatten:

http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=7238

og en til:

http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=7237

er det OK at nævne klubånd nu????

morten b
      Bruger

@big d  en grund til at han ikke kan komme på holdet kan også være træneren, han har sendt mange af de faste under laudrup ud i kulden, hvad grunden til så er må guderne vide[lol]

diablo
      Bruger

morten b skrev:
      @big d en grund til at han ikke kan komme på holdet kan også være træneren, han har sendt mange af de faste under laudrup ud i kulden, hvad grunden til så er må guderne vide[lol]

Ja helt korrekt som Morten B også nævner med træneren.

Grunden er vel egentlig meget enkel, mht hvorfor, de faste under Laudrup røg ud i kulden. Hovedsagligt skete der vel bare det som der altid sker når der kommer en ny træner til i en klub, at den nye træner til dels har nogen spillere i tankerne som han mener kan gøre en forskel, og så er der også det moment at en træner bliver vurderet på hvilke gode spillere han har hevet til klubben og, hvilken forskel de har gjort resultat mæssigt. – Og her hitter det jo ikke hvis det er forgængerens spillere der skaber holdets "succes".At uerfarne Anders Bjerregård så også skulle hjælpe med at finde de "rigtige" spillere gør det kun endnu mere sjovt [lol]. I Køhlerts tilfælde har de beslutninger han har taget virkeligt været fatale for holdet og klubben [lol]. For egentlig stod han i den (meget heldige) situation at have overtaget et hold der var godt nok til at spille med om DM og havde spillet om medaljer før, men han valgte at skifte den bærende stamme ud og fjerne alt kontuitet, med nogen middelmådige spillere han til dels selv havde trænet og formet på klubbens ungdomshold plus Anders Bjerregårds scouting eller noget [shock], samt nogen besynderlige lykkeriddere fra fjerne egne på globussen.Resultatet blev at holdet blev kraftigt forringet med dårligere spillere end da Køhlert tog over samt at moralen på de "bærende" spillerer blev dårlig – Hvem sagde Per Nielsen [think], Hvilket forståligt kun kunne skabe splid, og yderligere forringede integrationen af de nye lykkeriddere og skabe den kaos vi har set de sidste par år. Tak for en god griner Brøndby :k

Diablo.

Anonym

@diablo,
      Jeg vil nu mene at en del af Koehlerts dispositioner har vaeret ok ! Nedturen startede sgu med Meulensteen der da for alvor smadrede holdet (isaer med Bjerregaard Jr.) med fejlindkoeb osv. Koehlerts start har da heller ikke vaeret imponerende (og da slet ikke i denne saeson), men holdet har immervaek kun tabt 1 kamp i de sidste 8. At de saa alligevel ligger og roder rundt med os i bunden af suppen er saa en anden sag ! Vi overhaler dem i denne saeson tror jeg !

Er der nogen der har insiderviden omkring hvad staus er på et eventuelt Mads Jørgensen køb ?

Todi
      Bruger

Min kollega har en ven der er ansat ved tipsbladet, og han siger agf signer med mads evt. i dag, og at GF skal slippe en mil. til brøndby, ligesom vi sku ha dengang med klausulen…men håber ikke det passer, da det er for meget at smide en million efter ham….

nlg
      Bruger

At vi skal give 1 mill. for Mads Jørgensen tror jeg ikke på. Han har en aftale som løber 6 måneder mere. Han er en rimelig stor omkostning for Brøndby, så hvis de kan spare noget af hans løn de næste 6 mdr. så er de meget glade. En ting er jeg dog enig i og det er at vi signer Mads Jørgensen i denne uge, men han koster os nada, da vi helt sikkert kun lejer ham frem til sommerferien. Så dan skal det også være.:k:k:k

raulzidan
      Bruger

Tror på BSN og OP ved hvad de gør, så er helt tryg ved den beslutning deer bliver taget omkring Mads J. ´Synes selv han er en god spiller og OP har jo selv sagt de var efter ham for et ½ år siden. Han er ikke bleven dyrere siden, så tror på han er en god signing.:k
      At han ikke er i betragtning til Brøndbys hold, siger vel mere om det der forgår i Bby for tiden end det gør om Mads J, det er jo også set mange andre steder at en ny træner kommer til og der skal nye spillere til.
      Mener også at have læst et sted at Mads J. ikke har været skadet det sidste ½ år, så stoler på BSN og OP, hvilket det tyder på der er rigtig mange herinde der ikke gør.[think]

Jeg håber at BSN griner Bjerregaard jr. direkte ind i fjæset og siger "Glem det, taber" hvis de forlanger så meget som en 25 øre for ham!

At slippe for at betale hans løn må være betaling nok for dem, og hvis vi skal lægge noget for ham, og gør det, så bliver jeg sgu gal:D

Flo4ever-10
      Bruger

Rastapopoulos@ : Så er vi enige :p :p

Helt sikkert vi skal sku ikke give noget for Mads J , kun den løn han skal have , og den kan da ikke være ret stor B)

manyooAGF
      Bruger

Den der historie med millionen er en and af format. Da Mads Jørgensen ved et af sine to foregående skifte, fandt ud af at den ville forfølge ham ved alle eventuelle fremtidige skifte, så gik han ind og lagde den selv. Han har således fået sat den berygtede million ud af spillet once and for all.

Jeg tror personligt, at BSN og Mads J's agent, skal finde ud af en løsning der er gældende fra til sommer. Hvad nu hvis han spiller godt i et halvt år? Hvad nu hvis han er ren gøgl og skadet konstant?

Ikke desto mindre skal der være en forhåndsaftale omkring en kontrakt gældende fra til sommer…

agf_eren
      Bruger

Hvorfor er det så godt at Mads J kommer tilbage?

Jeg kan ikke ud på stående fod se, hvor han skulle gå ind og forstærke truppen (må indrømme jeg ikke har set ham spille i meget lang tid, men det må tolker jeg ikke som det bedste :S), og jeg mener ikke vi behøver flere spillere til at styrke bredden. Vi har mange talenter klar til at slå til, og specielt på fløjpladsen har vi næsten spillere til tre hold.

At han også er lavet af glas er og ikke har spillet topfodbold i jeg ved ikke hvor lang tid, gør det ikke ligefrem til et sikrere køb.

agfgas
      Bruger

Det blir nok ihvertfald ikke idag som jeg synes jeg så nogen skrive tidligere på dagen at vi henter Mads. måske i morgen eller tja aldrig, det kan jo være det er Martin istedet vi henter 😀

Mooffe
      Bruger

Så gå ned i løn!

happysvans
      Bruger

Ja… Så gå ned i løn!!!!

AGF-86
      Bruger

Hvordan kan det være har ikke er skiftet endnu??
      Er det ved at løbe ud i sandet??
      Hvad tror i??

Bergmania2
      Bruger

Sad lige med samme tanke… Syntes vitterligt det er ved at være tid til vi skal have et eller to forstærkninger…

Wombatten
      Bruger

Jeg kan ikke rigtig se hvad vi skal med Mads. Han har ikke bevist noget længe, og vi er godt besat på fløjene. Jeg tror personligt på at Valencia viser noget i foråret. Han kunne være en god back-up, men ikke mere i mine øjne.
      Og jeg kan heller ikke se det kæmpe store behov alle har for forstærkninger? Selvfølgelig er der steder hvor vi kan forbedre os, og mener da også vi mangler en angriber, men udover det synes jeg troppen er stærk nok til at overleve. Viborg panikkøber, præcis som os før i tiden. Lyngby køber slet ingenting. Så hellere få spillet det her hold bedre sammen!

shazo
      Bruger

ØH!? Hvems plads skal han tage?? forstækning ville jeg næppe kalde ham…

Lylle
      Bruger

kan slet ikke huske hvordan mads spiller ? .. i hvor mange kampe har han spillet fra start i forhold til hvor mange han har siddet uden for med en skade ? [think] ..

lad os da endelig håbe at det er i AGF at Mads får bugt med alle de skide skader.

AGFan2006
      Bruger

jeg gir mads skylden hvis vi rykker ned

Prinz
      Bruger

Nogen der har hørt noget nyt i Mads Jørgensen sagen. Det er jo lukketid den 31.01.2008 [shock]

Prinz skrev:
      Nogen der har hørt noget nyt i Mads Jørgensen sagen. Det er jo lukketid den 31.01.2008 [shock]

Bare rolig, vi skal nok nå det. I øvrigt går der jo først penge ind på torsdag;)

Detlefs
      Bruger

Det ville være dejligt at få bette Jørgensen tilbage til Århus. AGF har brug for nogle hurtige folk som kan hjælpe Graulund med indlæg, og lignede. Peter Graulund ville få mere ud af det, som topangriber. Bette Jørgensen og White på fløjene og Lucena og Kari på midten. Det kan kun blive godt. og nu hvor Olof er på vej tilbage, så kan det ikke gå helt galt. Glæder mig til at se holdet spille igen 😀

Tror efterhånden ikke på han kommer 🙁

Skoven
      Bruger

Rastapopoulos skrev:

Prinz skrev:

Bare rolig, vi skal nok nå det. I øvrigt går der jo først penge ind på torsdag;)

Yes yes – gammel klassiker med penge ind på torsdag! :k

Personligt er jeg også så godt som sikker på at han kommer. Men det bliver spændende at se om vi der tror således får ret. 😉

Den tykke maler skrev:
      Tror efterhånden ikke på han kommer 🙁

Frygter lidt det samme

grind88
      Bruger

De plejer at klare de der handler i allersidste sekund. Intet er vel afgjort endnu.

Bergmania2
      Bruger

Jeg tror han kommer.. i morgen skriver de :k :k :k

AGF-86
      Bruger

Brian Steen har vel is i maven som sædvanligt. for at få den rette pris og løn. Og der vel egentligt heller ikke grund til andet, for det er jo ikke lige frem et [i]MUST BUY[/i] :|:|

Flo4ever-10
      Bruger

Jeg tror ikke han er den eneste der kommer her i vinter pausen , så ville jeg i hvert fald blive overasket….

AGFan2006
      Bruger

han må enlig gerne komme, så har vi en erstatning for white der bliver solgt for en halv bondegård til sommmer:k

Lylle
      Bruger

tror efterhånden ikke at der kommer nogen i pausen .. men jeg har heller aldrig haft is i maven som BSN B)

Prinz
      Bruger

Mads Jørgensen til Slagelse…. LOL [lol]

Bergmania2
      Bruger

Så bliver jeg ked af det :S

Kom nu med den forstærkning!

Hmm gad vide om de spiller kort om Jørgensens kontrakt[think][think]

agfgas
      Bruger

Mads eller forstadsbøsserne har forlangt formeget iforhold til hvad BSN vil betale – det scenarie kunne sagtens blive til virkelighed, men lad os nu krydse fingre for at BSN ikke fucker up, og henter Mads til bare en ca løn af hvad han får nu, får det er han sg ikke værd pt pga manglende spilletid/skader

Hvis jeg var BSN, så ville jeg da heller ikke bare slå til.

Bunby vil ikke bruge ham men skal betale hans løn det næste halve år, ergo må de slippe nogle slanter eller holde ham på en forhøjet bistand indtil sommer hvor han bliver transferfri!!
      Ergo skal de næsten holde ham skadesløs rent lønmæssigt, for vi vil ikke give nær den samme løn som de har gjort (og deres høje løn ville jo gælde et halvt år mere). De vil jo helst heller ikke have en sur spiller gående, så er det vel bedre at få ham ud af vagten med det samme.

agfgas
      Bruger

tja ham elanga tingen, fik da lov at gå rundt i ret lang tid før han røg til horsens, og han fik også en relativ høj løn, så af princip tror jeg ledelsen sagtens vil kunne leve med at have mads gående på høj løn det sidste halve år.

morten b
      Bruger

tro ikke de kunne komme af med ham elanga

Kass2k
      Bruger

Så er der en uge tilbage at handle i…henter vi overhovedet nogen? Jeg syntes ikke transfermarkedet har været helt vildt aktivt her i pausen…

Lylle
      Bruger

tja ham elanga tingen, fik da lov at gå rundt i ret lang tid før han røg til horsens, og han fik også en relativ høj løn, så af princip tror jeg ledelsen sagtens vil kunne leve med at have mads gående på høj løn det sidste halve år.

det lyder sku næsten som en agf-ting B)

jeg tror sku ikke på at mads kommer mere.. Har heller ikke på fornemmelsen at der er noget i klubben der ser det som et must

Ved godt at det ikke helt hører hjemme under denne debat, men nogen som ved hvad der blev af den unge angriber, som vi skulle leje.
      Tror heller ikke på at Mads kommer hjem i dette vindue.

Tror efterhånden heller ikke på noen nye ansigter [shock]

Flo4ever-10
      Bruger

Nej der skal snart ske noget [shock]

HB
      Bruger

Jeg kan ikke se der er brug for forstærkninger lige nu. Slet ikke folk der skal bruge tid til at spille sig i form eller ikke kan gå lige ind på holdet.
      Husk den måde vi sluttede af på i efteråret, det vil være synd at ødelægge den gode stemning der bør være på holdet. Olof vender tilbage efter skadespausen. Angrebet har fungeret med Graulund som bærende kraft. Vi mangler bare Williams 20% bedre. Så lad de unge presse de to i front.

HB skrev:
      Jeg kan ikke se der er brug for forstærkninger lige nu. Slet ikke folk der skal bruge tid til at spille sig i form eller ikke kan gå lige ind på holdet.
      Husk den måde vi sluttede af på i efteråret, det vil være synd at ødelægge den gode stemning der bør være på holdet. Olof vender tilbage efter skadespausen. Angrebet har fungeret med Graulund som bærende kraft. Vi mangler bare Williams 20% bedre. Så lad de unge presse de to i front.

En Mads Jørgensen i storform vil nu aldrig gøre noget. Jeg mener stadig han var blandt dk's bedste i sin tid. Håber han kan komme hjem og vise lidt af de samme takter, for så kan han slå alle vores nuværende spillere af på fløjene og kandidere kraftigt til central midt eller 2 angriber (Graulund kan jo også bruge pauser indimellem).
      Endnu en Agf-spiller der ikke var for heldig i Bundby, kan de ikke snart lære det og blive hjemme[lol]

AGF-86
      Bruger

Kan White ikke spille i venstre??? Mener så godt at en MJ i form kan slå Pleidrup af…;)

Anonym

White kan godt spille venstre med hans foretrukne position er klart højre. Der er stadig nogle dage til vinduet lukker, så jeg vil endnu ikke udelukke at Mads bliver præsenteret snart, men jeg begynder dog at tvivle. Er det ikke noget mtac burde undersøge ? Ring til BSN – og spørg hvorledes lægetjekket gik, eller til Mads. Nogle må sgu da vide hvordan landet ligger !

Gfihjertet
      Bruger

Så skulle den være sikker! Ifølge de rygter jeg har hørt, er AGF og Mads Jørgensen nået til enighed, og han vil blive præsentert inden trnsfervinduet lukker om 4 dage

jkjaers
      Bruger

Gfihjertet skrev:
      Så skulle den være sikker! Ifølge de rygter jeg har hørt, er AGF og Mads Jørgensen nået til enighed, og han vil blive præsentert inden trnsfervinduet lukker om 4 dage

Er det noget du siger for at holde dig vågen, eller hvor har du den påstand fra?

Gfihjertet
      Bruger

Lovet ikke at fortælle det videre! Så er det jo også mig, der står med håret i postkassen, hvis ikke det bliver aktuelt

Bergmania2
      Bruger

Ja lige præcis… Men du må have hørt det fra noget…

AND?

Meloveyou
      Bruger

Bergmania skrev:
      Ja lige præcis… Men du må have hørt det fra noget…

AND?

Haha han modsiger sig selv i de to indlæg..

Bergmania2
      Bruger

Nemlig 😀 bare en lille dreng?:P :p

agfgas
      Bruger

[lol] tror også lige jeg vil smide et rygte. er sikker på at vi inden transfervinduet henter en ny forsyning trænningsveste, det er et klassekøb *GG*

Gfihjertet
      Bruger

Jeps, nærmer mig de 3…

Men retorik kan også være en svær ting! Men prøv alligevel

En and, det er det måske, det er op til folk selv at bedømme! Men jeg stoler nu selv på det!

Flo4ever-10
      Bruger

:k :k :k Så ligner det endelig noget 😀

Jenz
      Bruger

Test.

(Kan ikke skrive kommentarer til nyheder, så tester lige om jeg kan kommentere her)

Doc
      Bruger

Den tykke maler skrev:
      http://www.toendergade.dk

Hahaaha… verdensklasse!

MRJ
      Bruger

Jenz skrev:
      Test.

(Kan ikke skrive kommentarer til nyheder, så tester lige om jeg kan kommentere her)

Der kunne ikke skrives flere kommentarer, da databasen ikke tillod flere.

Jeg har nu rettet dette, og det burde være muligt igen at kommentere på nyhederne.

KingZamunda
      Bruger

Jeg har her i eftermiddag hørt fra en person ansat i AGF, at Mads Jørgensen bliver præsenteret på et pressemøde nu her på fredag.

Desuden skulle BSN arbejde meget hårdt på at få en ny angriber til klubben på en lejekontrakt. Der skulle være flere muligheder i spil, men intet konkret endnu..

Tro mig eller ej….

2006
      Bruger

Jeg tror dig, for har selv fået det samme at vide. Ihvertfald det med Mads J.

kristjan
      Bruger

Damn jeg håber de begge går hjem!
      Ser gerne lidt mere bredde/konkurrence om pladserne på kanterne, og angrebet!

2006
      Bruger

Ja, for skulle Grauhunden misse flere kampe, ser det skidt ud 😮

Bergmania2
      Bruger

KingZamunda skrev:
      Jeg har her i eftermiddag hørt fra en person ansat i AGF, at Mads Jørgensen bliver præsenteret på et pressemøde nu her på fredag.

Desuden skulle BSN arbejde meget hårdt på at få en ny angriber til klubben på en lejekontrakt. Der skulle være flere muligheder i spil, men intet konkret endnu..

Tro mig eller ej….

Ja det bliver spændende…

Han skal være købt inden torsdag aften kl 00…

Så vi ved det inden imorgen aften…
      Håber virkelig på et fremlagende angrebstalent!

Herfra håbes også på en klasseangriber! MEN… jeg har sagt det før men gentager gerne mig selv; hvis vi skal give plads til at andre klubber bruger vores hold til at udvikle og udstille deres talenter, SKAL SKAL SKAL vi have en eller anden form for fordelagtig forkøbsret… ellers underminerer vi den gode udvikling, AGF er inde i!!!

agfgas
      Bruger

2006 : hvaså basse, kan give mig nogle saftige detaljer angående hvad du har hørt i det private ? *g*

Anonym

@SteffenAndreasen, klasseangriberen kommer næppe i dette vindue – hvor fanden har du fået den idé når man har købt dioh for +5 mill., og har en Graulund i sin bedste alder. Desuden har Ove P. og BSN udtalt at man ikke ønsker at udvikle – præcis som du skriver – for andre klubber, i det hele taget tegne lejeaftaler, så derfor tror jeg heller ikke at man vil gøre det uden en forkøbsret. Det skulle da lige være hvis man kunne få en lejeaftale med en gammel ræv der alligevel skulle til at gå på pension. Så rolig nu!

Bergmania2
      Bruger

Fuck jeg håber Mads J kommer…

Men det tyder fandme ikke på det…. 🙁

Big D
      Bruger

Status (som jeg har forstået det)

Glasben havde – udefinerede – problemer med at bestå sit lægetjek.

Bundbæ og GF er i princippet enige om overgangen, men GF vil ikke betale hele Lille Js løn i foråret.

BSN forsøger at skaffe os den bedste deal, men Bundbæ er jo presset på alle fronter i øjeblikket, så de er nok ikke de nemmeste at bide skeer med.

Jeg tror at hvis IKKE Bundbæ accepterer BSNs krav om at de betaler noget af hans løn, så må Glasben indstille sig på anden division øst i foråret. Men den sag bli'r nok rettet når J mafiaen holder sit indtog…

Glem nu den kegle og kom videre! Der er tonsvis af gode spillere / store talenter der bare drømmer om at skyde os til tops. Hvilken plads skulle J desuden spille? Skal han slå Lumb / Valencia / Plejdrup / White af? Eller Kari? I don't think so!

Gå ALDRIG tilbage til en fuser!!!

Hvidt halløj

@ sjojder

..øhhh… ingen grund til at bande! KingZamunda nævner at der arbejdes hårdt på at tilknytte en fysisk stærk angriber 4-5 indlæg højere oppe… så det er såmænd derfra jeg har det. Hold your horses :-/

Jeg er enig i at Dioh og Gravlund er den foretrukne duo, men der gives jo ingen garantier for at de ikke bliver skadede, og forhåbentlig tages der højde for denne situation mere indflydelsesrige steder end der hvor du sidder og bander…[think]

En forårs sæson hvor Gravlund bliver skadet og nogle af Viborgs lykkeriddere slår til (mest bekymret for Bertholt og SUV, men ikke såå bekymret generelt ) ville blive lidt for skrøbelig og riscikabel…

Struck
      Bruger

@Big D.

Øhh ja. En Mads Jørgensen i topform kan uden nogen som helst problemer slå Jeffre Auburn 2.version, superligaens mest anonyme spiller, Lars Pleidrup og manden der kun kan løbe ligeud, Jeremiah White af.

Derudover scorer han i topform lige så mange mål som de tre tilsammen.

RasmusT
      Admin

Bergmania skrev:
      Fuck jeg håber Mads J kommer…

Det gør jeg også.. Altså jeg håber Mads Junker kommer:P.. Det er vidst på tide han vender næsen hjem af ligesom Due har gjort..

Stev
      Bruger

Mads Jørgensen er i hus!

Jeg er ikke en person der kommer med mange rygter, men trust me on this one. "Det sker" skriver min kilde, som kender Mads.

tussefar
      Bruger

@Stev.
      Surprice.. 😉

@TH
      .
      Ja det betyder han HAR skrevet under,BS vil bare holde os alle lidt hen……..:D

Visti2
      Bruger

Det er ikke for at være negativ – men jeg hopper efterhånden ikke på flere rygter – jeg hopper kun på fakta:D

C5
      Bruger
      Bergmania2
      Bruger

Velkommen hjem Knægt ! 😀 :k :k :k :k :k :k :k

kristjan
      Bruger

YES!

Stev
      Bruger

Told you so.;)

Bergmania2
      Bruger

PERMANENT?? HVAD FANDEN HAR DU SÅ LAVET BSN??

Brøndby ville af med ham gratis, og de betaler jo ikke engang løn siden det er permanent???

Har BSN forhandlet med angriber???? 😀

salling
      Bruger

Men, ska der ikke have været prssemøde.

salling
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79214

I får da også lige den her:k

Troede sku ikke han kom hjem

Daddy
      Bruger

bliver spændene. uanset hvordan man vender og drejer den, er Mads jørgensen en lottokupon, men en af dem der kilder i skridtet!:D

Lithium
      Bruger
      fladmose
      Bruger

Velkommen hjem, Mads :K:K

Dehviii
      Bruger

Dejligt at se Mads Jørgensen i den hvide trøje igen. Jeg har nu altid kunnet lide ham som spiller og håber at han kan tilføre midtbanen nogle offentsive kvaliteter. Lige nu kan jeg ikke se hvordan midtbanen skal se ud, men det er heldigvis Ove p´s problem.

Hvis vi ser på de andre konkurrenter i bunden, så ville jeg mene at vi står stærkest. Vi har en mere sammenspillet trup og har holdt på vores spillere.

Viborg får meget svært ved at få spillet holdet sammen. Det har længe været en svingdør, dog var jeg ikke helt tilfreds med deres to nye spillere idag, da jeg synes at de har gjort det ok i Randers. Men det bliver godt nok svært for to urutinerede trænere at få styr på den sammenbragte flok. Det minder meget om vores sidste tid i superligaen med masser af nye spillere og uro i ledelsen. Det bliver rigtigt dejligt at undgå at møde Viborg 3 gange om året [lol]

Lyngby ser ud til at have givet op. De har mistet flere spillere og Rune P er skadet. Jeg tror på at de vil forsøge at spille noget offentsivt bold og derved udstille Beckmann og Aabech bedst muligt, så de i det mindste kan tjene lidt penge.

C
      Bruger

Så er han tilbage hvor han hører til. Dejlig at få det på plads.

Håber bare han er ovre sit vokseværk…

Andre Jensen
      Bruger

*suk* 🙁

Kan hverken se hvad vi skal bruge Martins lillebror til på det menneskelige plan og på det fodboldmæssige plan, hvor jeg synes det er længe siden han har imponeret.

Gfihjertet
      Bruger

Bergmania
      [i]"Nemlig bare en lille dreng? "[/i]

Meloveyou
      [i]"Haha han modsiger sig selv i de to indlæg.."[/i]

Hmm, hvad kan jeg sige?

Bergmania2
      Bruger

Gfihjertet skrev:
      Bergmania
      [i]"Nemlig bare en lille dreng? "[/i]

Meloveyou
      [i]"Haha han modsiger sig selv i de to indlæg.."[/i]

Hmm, hvad kan jeg sige?

Luk dog ægget… Jeg er 22, ældre end dig?

Men **** det, Mads Jørgensen velkommen 🙂

RasmusT
      Admin

Nu når Mads Jørgensen er kommet hjem, og endda fået nummer 10 på ryggen, skal vi så ikke lige lade ham vise at han fortjener at bære en så smuk trøje, inden folk savler alt alt for meget over ham??

Jeg er selv ret positiv over signingen af Jørgensen, men for søren da, han har noget at bevise for at gøre sig fortjent til at trække trøjen over hovedet igen..

Daddy
      Bruger

hørt! Mads jørgensen har virkelig noget at bevise. Syntes nogle gange den her klub, og dens fans mangler lidt stolthed! Har folk glemt, at manden skred da det gik værst, og tog til brøndby? Og så får han gud-hjælpe-mig nummer 10. Ud over det håber jeg selvfølgelig, at han slår igennem. Syntes måske bare folk skal komme lidt ned på jorden. Det kan godt være han udtaler "AGF har altid været min klub", men det er næsten hån imod ægte GFere som graulund og Leon, der har udvist klubhjerte af rang, også i svære tider!

Gfihjertet
      Bruger

Bergmania:
      [i]Luk dog ægget… Jeg er 22, ældre end dig? [/i]

Nej det er du ikke! Men det var der vist ingen tvivl om!

zcml
      Bruger

Dehviii skrev:
      Dejligt at se Mads Jørgensen i den hvide trøje igen. Jeg har nu altid kunnet lide ham som spiller og håber at han kan tilføre midtbanen nogle offentsive kvaliteter. Lige nu kan jeg ikke se hvordan midtbanen skal se ud, men det er heldigvis Ove p´s problem.

Hvis Mads skal gøre sig forhåbninger om fast spilletid, må det blive som venstre fløj. Han skal dælme gøre det godt, hvis han skal slå Lucena, Kári eller White af holdet. Og da de har været nogle af holdets vigtigste spillere (sammen med Budtz og især Graulund), så ser jeg ingen grund til at sætte dem på bænken.

Jeg er alligevel glad for at Mads er kommet hjem, for selv om jeg syn's at vores midtbanen har gjort det godt, så er den, ud over White, for defensiv, og der kommer især for få mål fra den kæde.
      Her er mads en mere direkte spiller end dem vi har. Og en god joker at kunne sende på banen, hvis der skal satses mere fremad.

At give nr. 10 til en lejesvend, der skal bevise at han er værd at satse på permanent, er nok lidt i overkanten IMO, men Mads er den rette type til at bære den. Ja, jeg mener nr. 10 skal bæres af en kreatør, om det så være en central midt, fløj eller spillende angriber (Dioh f.eks.), ligesom nr. 11 skal bæres af en angriber.
      Har godt nok ladet mig fortælle, at nr. 11 tidligere var til fløjen, men i den tid jeg har været med, har den været forbundet med angrebet. Og hvis man ser rent nummerisk på det, så er det også logisk (Nr. 1 til målmanden og så videre op).

Bergmania2
      Bruger

*Tag en tudekiks* I stedet for at svine andre til…

Syntes bare dine personlige angreb er latterlige, uanset din alder…

Todi
      Bruger

Troede egentlig de gemte nr. 10, til MARTIN jørgensen kom hjem…var det ikke hans nr. dengang han huserede på fredensvang…?
      Eller er jeg helt gal på den…?
      Men super fedt at de har signet ham! Tror han bliver SÅ klasse…!

Flembo
      Bruger

Så er han i klubben!:k

kristjan
      Bruger

Jeg skal ud og have den nye trøje (kommer der ik sådan en) med mads på ryggen! VELKOMMEN TILBAGE

Damme
      Bruger

Er sku glad for at han er kommet hjem til Århus, men han kan ikke leve længe på at han tidligere er hvid i min verden – lad spillet på banen tale for sig selv.

Andkrogh
      Bruger

Nogen der ved hvilket nummer han faar?

Andre Jensen
      Bruger

AndKrogh, prøv at læs nogle få indlæg op 😉

Mads J. bliver aldrig tilgivet Brøndbyskiftet i min verden, og jeg håber at White og Lucena vil spille så godt, at der slet ikke bliver brug for at tænke på Martins lillebror i start 11.

agfgas
      Bruger

For min skyld kan vi godt sælge White, den lille ……. han har ingen taktisk sans eller overblik for spillet, ok han har spillet nogle få gode kampe, men mest af alt er han kendt for som fløj for ikke at holde sin kant, samt at skyde fra 40 meter i en kontra hvor vi er 4 imod 3… Håber han gør det så godt for landsholdet at vi får ham solgt hurtigts muligt, så hellere martin mikkelsen, eller Vibe eller en af de andre unge talenter end det f…….

ForeverAgf17
      Bruger

tager du pis på os Agfgas? han har været en af vores klart bedste i denne sæson.!

agfgas
      Bruger

til foreverAGF…. NEJ det har været Graulund og Lucena og Budtz, og til dels Kari og Steffen men White er ikke i nærheden af at nå derop hvor de har været i efteråret, selv pleidrup er med sin instilling, fight og gåpåmod langt mere værdifuld end white har været !!!.. Kan jo kun håbe sålænge vi skal trækkes med ham at ove lærer ham et par tricks så han kan blive en habil suppe liga spiller

grind88
      Bruger

det er noget sludder. white er en dynamo på et hold, som ind imellem mangler offensive, udfordrende spillere. han er lynhurtig, teknisk dygtig og øver sig konstant på at blive en bedre holdspiller. fatter ikke din hårde kritik…

Hamborg
      Bruger

zcml skrev:

Dehviii skrev:
      Har godt nok ladet mig fortælle, at nr. 11 tidligere var til fløjen, men i den tid jeg har været med, har den været forbundet med angrebet. Og hvis man ser rent nummerisk på det, så er det også logisk (Nr. 1 til målmanden og så videre op).

Opstillingen i gamle dage [lol][think]
      1. Målmand
      2.Venstre back
      3. Højre back
      4. Stopper
      5. Venstre half back
      6. Højre half back
      7. Venstre wing
      8. Venstre inder wing
      9. Centerforward
      10. Højre inder wing
      11. Højre wing

Nå men det er sku mange år siden at virkede på den måde[lol]:D:k:k
      [i][/i]VELKOMMEN HJEM MADS.

Lylle
      Bruger

det er noget sludder. white er en dynamo på et hold, som ind imellem mangler offensive, udfordrende spillere. han er lynhurtig, teknisk dygtig og øver sig konstant på at blive en bedre holdspiller. fatter ikke din hårde kritik…

hamrer lige enig-knappen ned her.. han har tilføjet meget af det som vi i stor grad før har manglet på holdet :k

Big D
      Bruger

@ hamborg

Hvor har du lært at spille bold?!?! I 1972 hed det:

1. Målmand
      2. Højre Back
      3. Venstre Back
      4. Center Back
      5. Stopper
      6. Højre inner wing
      7. Højre wing
      8. venstre inner wing
      9. Center Forward
      10. Forward
      11. venstre wing

Sådan er det bare….

😉

PS: Hvor har jeg lagt mine tudekiks? Vi får se, bette J, vi får se… *Enig med daddy og money, som altid i J spørgsmålet.*

Viser 201 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?