fbpx

Målsætning

Forside Fora AGF Målsætning

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      Notler
      Bruger

Nu er AGF komme med en [url=http://www.agffodbold.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5683]målsætning der lyder på top 8…

Var Dan. T ikke blevet skadet i vores sidste kamp havde jeg sagt at en plads omkring 6. pladsen skulle være vores mål…men nu hvor vores forsvar er så svækket som det er synes jeg det lyder meget fint…

Vi må se hva der sker til vinter ang forsvaret…

Men hva siger i andre, er det en fin målsætning eller er den helt hen i vejret??

nettohunden
      Bruger

Synes det er ok med ambationer. Ville være yderst tilfreds med en 8. plads efter weekendens kamp og dens følger…

nicky250
      Bruger

Håber på en 8 plads men det gør mig meget usikker at vi nu skal undvære Dan T i et helt år, det må bare ikke blive til nedrykning

Puskas8628
      Bruger

Den seneste kamp mod Nordsjælland og Dans skade gør, at det nok ikke er realistisk.

Flere spillere viste, at deres bundniveau er meget lavt. Og andenvalgene overrasker næsten aldrig positivt. De falder som regel igennem med store personlige fejl eller er meget nervøse/usikre. Og træneren er ikke i stand til at indgyde dem kampgejst eller tro på egne evner.

Så en plads mellem nr. 8 og 10 er vel det man kan håbe på. Men budgettet burde give bedre resultater.

Der skal desværre igen skiftes ud i næste transfervindue i midterforsvar og midt midtbane. Mindre kvantitet og mere kvalitet. Og en ny træner, hvis der ikke kommer bedre resultater i efteråret.

AGFRasmus2
      Bruger

siger det samme her som i den anden jeg tror på at vi kommer i top 7 , vi har fået et godt hold og vi har vist det i nogle af de kampe vi har både tabt og vundet mod ob og fck spillede vi godt 😀 og mod brøndby helt genialt 😀 så jeg vil ikk tro på vi kan være så afhængig af dan.t vi har andre gode forsvare 😀 men selvf trist meeen top 7 drenge :k

Puskas8628
      Bruger

Jeg har talt med mange (af gode grunde) skeptiske GF-tilhængere, der for mange gange har troet på nye tider.
      Men efter Brøndbykampen troede de/vi alligevel på, at det nu var et solidt midterhold, vi skulle til at følge i ligaen.

Men jeg er stadig dybt rystet over det lave bundniveau mod Nordsjælland. Det viste desværre, at GF endnu engang ikke er kommet længere i.f.t. bundniveau. Og det kan blive farligt i en sæson, hvor der ikke er deciderede selvskrevne nedrykningskandidater længere.

Jesboy
      Bruger

Det værste ved dan t skade er at Kures chancer for at starte inde er blevet endnu størrer hvilket er propertionel med tabte point og usikkerhed på hele holdet… Trist trist trist men sandt… 8 pladsen er optimalt hvis han starter i bare halvdelen af kampene….:(

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.