fbpx

Lyngby-AGF

Forside Fora AGF Lyngby-AGF

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      vieri
      Bruger

En rigtig vigtig kamp efter min mening. En kamp der med en AGF sejr kan sikre os et hul på 16 point til nedrykningsstregen og dermed næsten endegyldigt lukke ned for al nedrykningssnak i denne sæson.

Jeg forventer en sejr og jeg mener også at vi er et klart bedre hold end Lyngby både på banen og på trænerbænken. Det bliver dog ingen let kamp mod et Lyngby hold der kæmper for livet allerede , men med vores stærke defensiv og vores evne til at straffe hold med hurtige omstillinger , så tror jeg på en to måls sejr til de Hviiee . 🙂

grind88
      Bruger

presset er i hvert fald på lyngby, hvis de vil være heldige og overleve et år mere.

HD
      Bruger

Lyngby får da stryg! Det [i]SKAL[/i] de have!
      Hvis vi skal ligge i den sjove ende og blive der, er vi nødt til at vise at vi ikke kun kan spille op med de store, men også vinde overlegent over de små.
      Jeg siger ikke at det bliver en 5-0 sejr, men både resultatet og spillet på banen burde give et klart indtryk af at VI BLIVER og Lyngby må et smut i den triste række.
      Ingen nemme omveje! Hårdt arbejde og fight til stregen! FØLG VILJEN!!

Guffe
      Bruger

Vieri skrev:
      "En rigtig vigtig kamp efter min mening. En kamp der med en AGF sejr kan sikre os et hul på 16 point til nedrykningsstregen og dermed næsten endegyldigt lukke ned for al nedrykningssnak i denne sæson. "

Lad mig ydmygst minde dig om at vi havde 19 (læs; nitten!!!!!!) point til Randers under stregen da de hentede os for to år siden. Godt så. Men med en sejr ser det rigtig godt ud, bevares 🙂

1977
      Bruger

Guffe skrev:
      Vieri skrev:
      "En rigtig vigtig kamp efter min mening. En kamp der med en AGF sejr kan sikre os et hul på 16 point til nedrykningsstregen og dermed næsten endegyldigt lukke ned for al nedrykningssnak i denne sæson. "

Lad mig ydmygst minde dig om at vi havde 19 (læs; nitten!!!!!!) point til Randers under stregen da de hentede os for to år siden. Godt så. Men med en sejr ser det rigtig godt ud, bevares 🙂

GYS… havde lige glemt hvor katastrofalt vi fejlede sidst, vi var i ligaen!

vieri
      Bruger

Guffe skrev:
      Vieri skrev:

Bemærk at jeg skrev næsten endegyldigt 😉

Agadez
      Bruger

Håber på en rolig 0-2. Men 3 point, og jeg er glad.

vieri
      Bruger

3 point til AGF idag jeg kan mærke de er på vej 😉 .

vieri
      Bruger

Vi burde have vundet idag . Vi havde fortjent at vinde idag . Og det på trods af at vi var tvunget til mange ændringer i startopstillingen . Især i de sidste 30 min sidder vi tungt på kampen og skal vel score 1 eller 2 mål yderligere i den periode.

Willow
      Bruger

vieri skrev:
      En rigtig vigtig kamp efter min mening. En kamp der med en AGF sejr kan sikre os et hul på 16 point til nedrykningsstregen og dermed næsten endegyldigt lukke ned for al nedrykningssnak i denne sæson.

Jeg forventer en sejr og jeg mener også at vi er et klart bedre hold end Lyngby både på banen og på trænerbænken. Det bliver dog ingen let kamp mod et Lyngby hold der kæmper for livet allerede , men med vores stærke defensiv og vores evne til at straffe hold med hurtige omstillinger , så tror jeg på en to måls sejr til de Hviiee . 🙂

Håber denne kamp kan lukke for jubeloptimismen igen. Sidst vi var i suppen havde vi 19 point ned til stregen ved vinterpausen….værd at tænke over..

Ceres
      Bruger

Willow skrev:
      Håber denne kamp kan lukke for jubeloptimismen igen. Sidst vi var i suppen havde vi 19 point ned til stregen ved vinterpausen….værd at tænke over..

Jeg må indrømme, at jeg er blevet endnu mere "jubeloptimist" efter en udekamp som den her, hvor vi mangler 3 af de normale startere (+ reserver) i forvaret, mangler 3 på midtbanen og stiller med en tilsyneladende syg/halvsløj Larsen på toppen, men alligevel henter et fortjent point og vel også burde have fået alle 3, når man ser på spillet og målchancerne (2 inden for rammen til Lyngby og 8 til os)…
      http://www.football-lineups.com/match/107128/

Havde det været sidst vi var i Superligaen, så ville det jo typisk være en kamp som denne vi taber, uanset skadessituationen… men nu får vi et resultat, selv når vi har mange skader, og/eller ikke spiller specielt godt….

… og jeg vil lige tilføje, at Hjalte er en stor positiv overraskelse, når man tænker på hvor længe han har været skadet og hvor rusten han egentlig burde være.
      .

Gunner Lind
      Bruger

Desuden vores egen skyld, at vi ikke får mere med fra den kamp. Jeg er stor fan af PS, men at sætte MJ i midterforsvaret, mener jeg grænser til det amatøragtige. Vi har tre profiler ude, og så vælger man at neutralisere vores vigtigste spiller ved at placere ham i en uvant position. Jeg forstår godt at man vil have både Hjalte, MJ og Sloth i spil, men så kunne man have droppet Kierkeskov på backen og have smidt Sloth ud på fløjen i stedet.

Ceres
      Bruger

Gunner Lind skrev:
      Desuden vores egen skyld, at vi ikke får mere med fra den kamp. Jeg er stor fan af PS, men at sætte MJ i midterforsvaret, mener jeg grænser til det amatøragtige. Vi har tre profiler ude, og så vælger man at neutralisere vores vigtigste spiller ved at placere ham i en uvant position. Jeg forstår godt at man vil have både Hjalte, MJ og Sloth i spil, men så kunne man have droppet Kierkeskov på backen og have smidt Sloth ud på fløjen i stedet.

Øh… hvem ville du så bruge i midterforsvaret ?, når Håland og Howard var ude og Kure også var for skadet til at spille… jeg ved ikke rigtigt med Anders Nielsen, men han er åbenbart vejet og fundet for let til den position, så alternativet ville have været Lucena og Sorin i midterforsvaret, med Anders Nielsen som højre back…

Hvad angår venstre back/midtbane, så var der vel ingen grund til større kritik af den disposition, da Eckersley vel gør det ok og endda får scoret et vigtigt mål.
      .

Gunner Lind
      Bruger

Nu er det mig stadigvæk en gåde, at AN, som spillede udemærket i sidste sæson i en af Suppens mest succesfulde forsvar, ikke er foretrukket, når vi er så skadeplagede, som tilfældet var i går – uanset om han er på vej ud eller ej. Ydermere vil jeg foretrække Lucena fremfor MJ i midterforsvaret, idet han besidder en del gode defensive kvaliteter og modsat mangler noget af det fremadrettede, som MJ giver os på midtbanen.

Kritikken er desuden ikke rettet mod hverken Adam eller MK, som jeg for begges vedkommende mener gjorde det udemærket i går.

Jeg forstår dog udemærket dine pointer Ceres:)

wc-kenno
      Bruger

Ja, jeg begriber heller ikke hvorfor, at Jørgensen skulle smides ned i forsvaret. Han har da klart sine spidskompetencer i det fremadrettede spil og det led vores angreb af i går..og så var Lyngby-spilleren der scorer deres mål helt sikkert blevet trukket offside, hvis ikke Jørgensen var fortsat efter ham! Eller er jeg helt gal på den?
      For mig ser det ud som om alle forsvarsspillerne helt klart går efter at trække offsiden pånær Jørgensen.

Men det der nok gør det allermest mærkeligt, er, at træneren vælger MJ i forsvaret netop mog ligaens bundprop. Vi fik masser af plads på midten, men savnede især noget kreativt!!

Ceres
      Bruger

Det forstår jeg nu ikke helt ?, Sloth og Hjalte er da begge mere offensivt indstillet end MJ…. og vi så da gode løb ind i feltet af Hjalte, som jo også var meget tæt på at få scoret et mål.
      .

wc-kenno
      Bruger

Jamen, så lad mig omformulere det en smule. Igår savnede vi (jeg) en kreativ midtbanespiller, som kunne fodre vores angribere med nogle gode bolde.

Steen6372
      Bruger

Det lidt interessante med MJ i midterforsvaret er, at det måske kunne forlænge hans karriere, hvis han kom derned at spille f.eks. fra næste sæson. Kunne samtidig give plads til både Kasper P. og Hjalte på den centrale midtbane.

Man kunne i hvert fald godt forestille sig at den løsning vil blive afprøvet nogle gange i forårets løb. Det vil i hvert fald være ærgerligt at skulle smide en af de tre på bænken. Samtidig har vi jo Casper Sloth som vi også gerne vil give spilletid.

Lige nu er der dog ingen tvivl om, at Martins bedste plads er den centrale midtbane.

Agadez
      Bruger

Forstår godt folk er lidt utilfredse med kampen, men jeg synes ikke vi skal male fanden på væggen. Som det allerede er nævnt, så bør vi stå med 3 point med de chancer og spilovertag vi har, men nogen gangen er det bare stolpe ud. Se blot på FCM, der fik uafgjort mod Køge selvom de var ligeså dominerende som vi var mod Lyngby.

Det koncept PS har inkorporeret gør, at Lyngby næsten ingen chancer får, og det er vores egen skyld vi ikke vandt. Nu er vi ubesejrede i 9 kampe (!), og har Køge hjemme på søndag som meget gerne skulle kaste 3 point af sig, og forhåbentlig med flere af vores profiler tilbage på banen 🙂

Ceres
      Bruger

Jeg forstår til gengæld slet kke den negative stemning omkring Lyngby kampen… på grund af skader, stiller vi i en tilsyneladene håbløs opstilling, som alligevel giver et sikkert point på udebane, og endda burde have givet alle 3 points… det er da ualmindelig positivt, og noget der bør få forventningerne til at stige.
      .

Agadez
      Bruger

Helt enig.

vieri
      Bruger

Ceres skrev:
      Jeg forstår til gengæld slet kke den negative stemning omkring Lyngby kampen… på grund af skader, stiller vi i en tilsyneladene håbløs opstilling, som alligevel giver et sikkert point på udebane, og endda burde have givet alle 3 points… det er da ualmindelig positivt, og noget der bør få forventningerne til at stige.
      .

Helt enig .

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.