Lumb til udlandet

Forside Fora AGF Lumb til udlandet

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      Leone
      Bruger

På sin første skadesfri dag længe vælger manden at melde ud at han gerne vil videre til udlandet. Skulle han nu ikke lige betale lidt tilbage, før han melder noget sådan ud?
      Han burde have spillet sig op på niveau igen, før han tænker noget i retning af udlandet. Lige nu er han jo intet værd, og kan smutte for en slik…

Keano
      Bruger

Måske Lumb lige skulle se om han kommer i samme omdrejninger igen, men jo salgsprospekt er han, men spis nu lige brød til.

Kanibalen
      Bruger

Måske Lumb blev direkte spurgt om, hvordan han så udsigterne til er udlandseventyr?

Kim L
      Bruger

EJ FOR FANDEN DA!!

Hvad helvede ligner det, at en Danske Superliga spiller, gerne vil til udlandet!?!?!?

FØJ!!

ironi KAN forekomme!!!!

mkj
      Bruger

At Lumben gerne vil til udlandet og er god nok til det er ingen hemmelighed. Det er dog nok ikke lige tidspunktet. Han var mere værd i vinter, så jeg håber de venter et halvt år som minimum med at sælge ham.

Lige nu må vores største salgsobjekt være Jakob Poulsen. Hold kæft hvor spiller han godt. En træners drøm – og en som altid yder 100%. AGF's bedste indkøb i dette årtusinde, som kommentatorerne også var inde på i går. Han må vores DK's bedste alsidige fløj. Forrygende god offensiv og rigtig god defensiv også. Han spil i denne sæson og specielt på det seneste vil sende ham til udlandet igen. Hvis den mand ikke udtages til Svensker kampen forstår jeg intet.

Dioh og Davit er også to spillere, som de udenlandske opkøbere vil spejde efter. Davit var godt gemt væk under Ove P, men lige nu blomstrer han. Han er mærkelig at se på, men en meget komplet spiller. Rimelig hurtig, teknisk, hovedstødsstærk, fighter mm.

Leone
      Bruger

Kim L – en lille del af befolkningen vælger notorisk at misforstå alt…
      Alle vil naturligvis gerne til udlandet, men på sin første skadesfri dag, klær det ingen at melde ud, at man er parat til udlandet.
      Jeg siger jo heller ikke til chefen at jeg er klar til at komme videre den første dag efter orloven – det vil jo ligesom sende nogle forkerte signaler – det må du kunne se….

Nu er jeg ret sikker på at Lumb blev spurgt direkte om et udlandseventyr og så vil det jo virker forkert, hvis han siger " Nej for helved, udlandet, det er sgu ikke noget jeg gider"- Det er da helt igennem okay at han siger hvad han gør.

Balstrup
      Bruger

Dioh og Davit er også to spillere, som de udenlandske opkøbere vil spejde efter. Davit var godt gemt væk under Ove P, men lige nu blomstrer han. Han er mærkelig at se på, men en meget komplet spiller. Rimelig hurtig, teknisk, hovedstødsstærk, fighter mm.

Davit er mange ting, men hans hurtighed kan da kun beskrives som groteskt langsom, han bliver løbet op i 80% af hans udbrud af langsomme forsvarsspillere… Jo han er god men hurtig det er han fanme ikke! Jeg tror Ove P med en kasse øl i hænderne kan løbe hurtigere end Davit.
      Måske vi skulle samle ind til noget spurt-træning?? :k:k:k:k

Unknown99
      Bruger

Balstrup skrev:

Davit er mange ting, men hans hurtighed kan da kun beskrives som groteskt langsom, han bliver løbet op i 80% af hans udbrud af langsomme forsvarsspillere… Jo han er god men hurtig det er han fanme ikke! Jeg tror Ove P med en kasse øl i hænderne kan løbe hurtigere end Davit.
      Måske vi skulle samle ind til noget spurt-træning?? :k:k:k:k

øhh kiggede du væk da han løb fra søren reiks? eller da han løb forbi 3 esbjerg forsvarer? altså han er lidt utypisk at se på…. for mig minder han mig om peter crouch… 😀

Martin123
      Bruger

Balstrup

Er du helt væk?? Vær venlig at tage seriøst stilling til dette spørgsmål

Han er ikke nogen Carl Lewis, men når han gang på gang kommer forbi og på kant af forsvarsspillerne (med bold), så kan han sku da ikke være så langsom, som du siger!!

Synes ikke han er komplet, men det virker for mig som om, der er et kæmpe og meget bredt potentiale! Utrolig spændende!

Balstrup
      Bruger

Jeg siger da overhovedet ikke han ikke har potentiale… Jeg siger bare han er langsom! Du kan finde jeg ved ikke hvor mange sekvenser hvor han i fuld speed ikke kan løbe en bold op… At han kommer forbi alle mulige spillere har noget at gøre med den måde han bruger sin fysik på og ikke hans acceleration

lurifax
      Bruger

Balstrup skrev:
      Jeg siger da overhovedet ikke han ikke har potentiale… Jeg siger bare han er langsom! Du kan finde jeg ved ikke hvor mange sekvenser hvor han i fuld speed ikke kan løbe en bold op… At han kommer forbi alle mulige spillere har noget at gøre med den måde han bruger sin fysik på og ikke hans acceleration

Begge kommentatorer i gårsdagens kamp roste flere gange Davit for hans hurtighed.

mkj
      Bruger

Takker for opbakningen mht. Davits speed. Han er bestemt ikke langsom. Ingen White – men bestemt ikke langsom.

Var det egentlig ikke tæt på han overhovedet ikke fik kontrakt? Mon ikke han snart er fast mand på Georgiens a hold?

Han har været en stor oplevelse i foråret.

Martin123
      Bruger

Jeg giver dig ret i, at han bruger sin fysik fint, men han kan sku da ikke rive dem alle sammen i deres skuldre og så komme foran tre mand på den bekostning. Han må da kunne løbe lidt, vil du ikke mene det.

Et godt råd herfra: Se på de folk han overhaler og lad være med at bedømme ham ud fra, at hans løbestil ser lidt alternativ ud;)

Bubber
      Bruger

Nævn for gudsskyld ikke Peter Crouch …
      Det har så dårlig en virkning på min dag…
      NÆVN KANU! …

Kanu … KANU!! … KANUUUUU!!!…

Agent_1908
      Bruger

Køb Timmi fra OB i stedet for. Han er gratis her til sommer, og tror han er god når han er skadesfri!

zcml
      Bruger

Det er vel ikke den store overraskelse, at Lumb føler sig klar til udlandet. Og var han ikke blevet skadet, så havde jeg også forventet, at han røg afsted i kommende transfervindue.

Nu syn's jeg dog lige at han skal give den et halvt år til. Så tror jeg både prisen bliver bedre, samt den helt rigtige klub, hvor han får masser af spilletid, dukker op.

Hvad angår en afløser, så har jeg tænkt lidt på Kevin Conboy. Hans dødbolde er da godt nok helt vildt giftige (ok. igår havde han så også lige et par svipsere, men generelt).
      Jeg kom dog fra det igen, da jeg kom til at tænke over, at han i spillet ikee er nogen specielt prangende back. Og vi kan jo ikke ha' en spiller med bare fordi han er god til at sparke. Det er jo ikke amerikansk fodbold.

Timmi Johansen kunne derimod godt være et bud. Ung lovende back.

Han har dog vist for nyligt udtalt at han gerne vil blive i OB fremfor at skulle tilbage til Heerenveen, men mon ikke han er villig til at vælge AGF og spilletid fremfor OB, hvor han ikke spiller "what so ever"!
      Og umiddelbart vil de også hellere rykke Ruud over i venstre side, som reserve for Chris Sørensen.

Håber stadig på Heath Pearce, hvis han har kunnet holde sit niveau på Hansas 2. holdt, men ellers kunne Timmi være et godt bud. En spiller man kan udvikle og måske senere få en god skilling for.

Agadez
      Bruger

Jeg sad lige og gjorde mig en tanke her i dag om, hvem vi måske skulle hente til klubben når Lumb siger farvel på et tidspunkt. Hvad synes I om Jesper Juelsgård Kristensen fra FCM? Han er en af deres egne talenter og har en alder på blot 20, men har gjort det rigtig godt de gange han er kommet ind. Han er bare lidt ude i kulden da Christopher Poulsen (forståeligt nok) holder ham ude da han betragtes som fast mand hver gang. Jeg er sikker på han nok skal blive bedre med alderen. Måske ER kunne se sig et snit til lokke ham til Fredensvang med et løfte om fast spilletid? Noget en ung gut på hans alder ihærdigt søger. Hvad siger I andre? [think]

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.