fbpx

Lumb Farvel?

Forside Fora AGF Lumb Farvel?

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
      Fanoe
      Bruger

Er der hold i rygterne om et farvel til Lumb til sommer?

Og hvis jeg husker rigtigt så udløber hans kontrakt. Hvilket vil betyde endnu en stor spiller væk uden vi får noget for ham.

LuckyStrike
      Bruger

Hans kontrakt løber ikke ud til sommer

Alsgaard
      Bruger

En spiller som Lumb er altid eftertragtet. Offensivt tænkende og angrebsivrig back, der samtidig er venstrebenet. Flere udenlandske klubber var da også ude efter ham i det just lukkede transfervindue, men han valgte selv, efter sigende, at blive i AGF. Heldigvis!

grind88
      Bruger

Spørgsmålet er om han bliver solgt til fx udinese eller ajax eller om han forlænger med AGF snart. Hvis han forlænger er det nok fordi han ikke føler sig 100% klar til udlandseventyret endnu.

carpe_diem82
      Bruger

Tror han rejser til sommer, hvis en klub som f.eks. Ajax kommer med det rigtige bud til AGF (gæt: mindst 2mio. euro)

Og ellers har AGF kontrakt med ham til 01/07/2010, så bare rolig

er du sikker på at det er helt til 2010? troede at det kun var til 01-07-09….

men hvis det er sandt er det jo perfekt, det sikrer os at han får tid til at udvikle sig uden vi behøver at bekymre os om fritransfer

Lylle
      Bruger

Og ellers har AGF kontrakt med ham til 01/07/2010, så bare rolig

puha .. så er vi da i det mindste sikret lidt pebernødder hvis han smutter

Fanoe
      Bruger

Ja var helt bange for de lavede sådan en Thorninger igen.

Eller det kommer nok til at hedde en Esbjerg Zimling.

Fonnesbaek
      Bruger

Jeg mener altså det er i sommeren '09 han har kontrakudløb.
      Men ja det ville være meget ærgelidt hvis endnu et stort talent smuttede uden at vi for en krone for ham. Men jeg tror desværre Lumb bliver solgt til sommer, men så tjener AGF jo også en del på knægten.

AGF-86
      Bruger
      kanonkuglen
      Bruger

Udinese har jeg også hørt har haft interesse..

nlg
      Bruger

Lumb har rigtig nok kontraktudløb 1. juli 2010. Brian Steen har udtalt at man vil sælge ham til sommer, hvis ikke det lykkedes at få hans kontrakt forlænget, da hans pris vil være noget højere til sommer end til vinter. Arnasson har også udløb 1. juli 2010. Han vil også blive solgt til sommer, hvis ikke hans kontrakt bliver forlænget. Det giver mindst 40 mill. i kassen til nye spillere, så vi skal nok klare os.:k:k:k

carpe_diem82
      Bruger

Ja som linket viser, så er det 2010. Misforståelsen opstod i og med, at Lumb sagde til Stiften, at hans kontrakt udløb sommeren 2009.

Dette var dog Lumb, som ikke selv havde helt styr på hans egen kontrakt, og det tog langtid for pressen, at opdage fejlen efterfølgende, da de jo alle skriver af efter hinanden, uden at tjekke facts [think]

Kan godt forstå hvis han vil til udlandet. Men jeg syntes virkelig om han ikke skal overveje det igen. Jeg ville personligt være en profil i Suppen end jeg ville være indskifter i serie A. Jeg er af den holdning at de fleste talenter gør sig selv en tjeneste ved at tage en sæson mere end deres ego siger de skal! 🙂

zcml
      Bruger

Vil han til udlandet allerede til sommer, så vil jeg foreslå ham, at han højst vælger en middelstor Hollandsk klub, Heerenveen kunne være et godt bud.

Vælger han en større klub, tror jeg ikke han skal regne med ret meget spilletid. Så "flyvefærdig" er han trods alt ikke endnu.

Andre lande er self. også en mulighed, men jeg tror at den Hollandske liga passer meget godt til ham.

Det kan du have ret i. Jeg mener bare ikke, at den Hollandske liga er så stort et "step-up" mere Det kan næsten lige så godt betale sig, at blive lidt længere i DK i en klub hvor han er sikker på spilletid.

zcml
      Bruger

Anders Nielsen skrev:
      Det kan du have ret i. Jeg mener bare ikke, at den Hollandske liga er så stort et "step-up" mere Det kan næsten lige så godt betale sig, at blive lidt længere i DK i en klub hvor han er sikker på spilletid.

Der er jeg sådan set enig, men den hollandske liga skaber stadig mange talenter, der ender i store klubber, og lønnen er sikkert også bedre.

Skal han tænke rent sportsligt, så syn's jeg han skal blive i Danmark et par år endnu!

Thomas K
      Bruger

Michael Lumb er et stort stort talent, og potentielt kommende landsholdsspiler, selvom han nok møder hård konkurrence fra hhv. Timmi Johansen og Per Weirauch.

Venstre back er altid en plads hvor der er mangel på gode spillere, og kommer der en klub og tilbyder AGF 2 mill Euro, er der ingen tvivl om, at de skal slå til. – Håber for Lumb's udvikling det bliver eksempelvis AZ Alkmaar

Tror også Kari Arnason bliver svært at holde på til sommer, ligesom jeg tror Budtz vil kunne tiltrække interesse fra diverse klubber såfremt han ellers kommer sig over sin skade.

Hvis de tre spillere bliver solgt, for ca 25 mill samlet, så bliver det interessant at se hvem AGF henter istedet. I midterforsvaret er vi godt dækkede ind, men ingen tvivl om, at vi p åden defensive midtbane behøver en virkelig god erstatning. På venstreback bliver det spændende at følge Martin Mikkelsen, omend jeg tror AGF vil prøve at hente en lidt mere rutineret spiller.

LuckyStrike
      Bruger

http://tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=146746
      Det er godt nok dårlig journalistik.
      For det første skriver de at hans kontrakt løber ud til sommer, derudover skriver de i overskriften at han er 19 hvorefter at skrive i første linje af artiklen at han er 20.
      Dumme dumme tipsblad

spritten
      Bruger

jeg syntes simpelthen ikke martin mikkelsen har klasse nok til at overtage lumbs plads på venstre bak han kun spillet 2 kampe i superligaen de skal hellere finde en decideret venstre bak med klasse og rutine

Fanoe
      Bruger

Vent nu og se hvad der sker. Martin Mikkelsen har stadig et halvt år at udvikle sig i. Og med et par indhop og måske et par kampe, kan han jo vise sig værdig.

Lumb har jo heller ikke altid været fast mand på venstre back.

Viser 20 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.