Logo til Hattrick.org hold

Forside Fora Off-Topic Logo til Hattrick.org hold

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      carpe_diem82
      Bruger

Jeg ved godt, at det ikke lægger ret meget op til debat det her emne, men jeg har flere gange set, at der herinde er flere, som er gode til at lave logoer og den slags, så håbede på lidt hjælp til at få lavet et logo til et nyt Hattrick.org hold, så jeg håber det er i orden at oprette denne tråd.

Grunden til, at jeg forsøger mig herinde er, at mit hold hedder The AGF Allstars (Hold id:1502796)

[i]Farver[/i]
      Marineblå / hvid / rød

[i]Idéer/baggrund for holdet[/i]
      I logoet må der meget gerne være AGF's logo, eller AGF med gotisk skrift.
      På sigt skal holdet have tilgang af en flok gamle AGF stjerner (Når de kommer til salg).

Ellers er det helt op til din fantasi, som helt sikkert er meget bedre end min egen 😉

Håber, at der er en herinde, som vil hjælpe mig 😀

freand400
      Bruger

godt nok ikk lige topic det her men, i hattrick spiller man da kun en kamp om ugen ikk? synes det er lidt for lidt…
      jeg fortrækker selv virtualmanager.com (ca. 95% af brugerne er danske(dansk managerspil)) der spiller man 30 kampe på en uge plus cup og træningskampe

nettohunden
      Bruger

@carpe_diem82

Jeg ved at du har været med i nogen år efterhånden, så du ved vel osse at du kan melde dig ind i et logoforbund og få dem til at lave det til dig ikk?

Hvorfor vil du iøvrigt lave et nyt hold?

Mvh Marius øltapper (hold-id: 199153)

nettohunden
      Bruger

@freand

Der blir spillet to kampe om ugen. En friendly/cup-kamp og en ligakamp. Synes det er meget passende – og synes ihvertfald at de 30 du siger der blir spillet i virtualmanager.com er ALT for meget…

carpe_diem82
      Bruger

@Nettohunden

Jo jeg var med i flere år, men gik træt i det for et års tid siden, fordi det efterhånden kun handlede om at holde lønnen nede, og lukkede dengang mit hold, og er så startet forfra nu, og er også med i det forbund derinde, men der er vist ikke ret mange, der laver logoer derinde mere, idet der ingen respons har været på det, selvom forspørgelsen har lagt derinde siden d.27/2.

Men måske folk derinde bare ikke kan lide AGF, hvilket gør det mere oplagt at forsøge herinde 😉

nettohunden
      Bruger

Der er mere end et logoforbund – måske du skulle prøve et andet…

freand400
      Bruger

@nettohunden
      det syntes jeg ikke, det er lidt merre spændene og man skal altid have et hold klar.
      men 2 kampe om ugen er det ikk lidt for lidt? det bliver da kedeligt vis man kun skal spille søndag og onsdag(jeg tror det er sådan)

Jenz
      Bruger

Som næsten alt andet findes der jo ikke en objektiv sandhed om det, freand400. Det må være op til den enkelte at finde ud af hvorvidt to eller halvtreds kampe om ugen er passende.

jacob_d
      Bruger

Virtualmanager3´<3

dvdl
      Bruger

Personligt spiller jeg trophymanager, 3 kampe om ugen, lækker grafik, aktivt forum og mange muligheder.

Hvis i ikke har prøvet det så synes jeg i skulle tjekke det ud, det er i hvert fald min personlige favorit.

http://www.trophymanager.com/index.php?ref=10367

Viser 9 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?