Log in problemer

Forside Fora AGF Log in problemer

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      Hyldig
      Bruger

Hver gang jeg kommer ind på siden skal jeg logge ind i højre side af vinduet. Fair nok. Når jeg så trykker på en artikel og oprette indlæg nederst, står jeg som logget ud og jeg skal igen ud på forsiden for at logge ind.

Hvornår får I løst dette problem? Jeg kan ikke være den eneste..

FYI bruger jeg Firefox

Stivesen
      Bruger

Hyldig skrev:

FYI bruger jeg Firefox

Der har du problemet. Anskaf dig en mac og benyt dig af Safari – så virker lortet 🙂

@Stivesen: Forklar lige hvad problemet er med at bruge Firefox. Jeg har selv brugt den i årevis uden nogensinde at have problemer. Hvad gik dine dårlige erfaringer ud på?

@Hyldig
      : Måske et cookies-problem? Har din Firefox en app, der automatisk sletter cookies? Så skal MTAC undtages fra den app.

Fanoe
      Bruger

Troede at brugen af Mac var uddøende og folk endelig havde indset at de betalte overpris for et ringere produkt…

kasper1509
      Bruger

Jeg oplever samme problemer med firefox.. Jeg kan dog godt få den til at huske at jeg er logget ind.
      Men det sker også nogen gange at når jeg trykker på noget, så logger den mig ud, og så skal jeg logge på igen..

MRJ
      Bruger

Hej Hyldig, jeg har foretaget lidt ændringer. Opstår problemet stadig for dig?

@Fanoe: Mac er ikke ringere end pc, snarere tværtimod på nogle områder. F.eks. er styresystemet stadig mere brugervenligt end Windows.

Jeg var selv stor Mac-fan tidligere og arbejdede professionelt på Mac i mange år. Mit skifte til pc skyldtes først og fremmest, at jeg blev træt af den lukkede, inkompatible Mac-verden, der gør det unødvendig besværligt at kommunikere med andre platforme.

Jeg synes desuden, at den helt ukritiske, nærmest Scientology-agtige kulttilbedelse, der er opstået i visse Mac-kredse de senere år, er afskyelig. Den arrogante lukkethed, Apple udviser over for de journalister og politikere, der stiller spørgsmål til f.eks. dens viktoriansk snerpede censurpolitik, burde i stedet få alle til at forholde sig kritisk til virksomheden.

kasper1509
      Bruger

Phister
      Hvis man kigger på det hardware du kan få i en pc og sammenligner med en MAC så er en MAC jo over dobbelt så dyr, selvom den ikke har bedre hardware end en pc..

@Kasper: Dobbelt så dyr er nok en overdrivelse, men dyrere, ja. Man betaler godt for at få Apples design og logo på sit hardware, men det er der tilsyneladende mange, der gerne gør, på trods af de begrænsninger, der også følger med i den høje pris.

Schmidt
      Bruger

Det største problem med Mac er brugerne: http://www.youtube.com/watch?v=4Tq7yykR-DM

Nå ja on-topic, har samme problem med at jeg skal logge på hver gang, og jeg bruger chrome. Synes dog ikke det er et stort problem, bare et klik med musen 🙂

Hyldig
      Bruger

Stivesen skrev:

Hyldig skrev:

FYI bruger jeg Firefox

Der har du problemet. Anskaf dig en mac og benyt dig af Safari – så virker lortet 🙂

Jeg bruger firefox selvom det er mac 🙂

Og ja det ser umiddelbart ud til det har virket, så jeg fra forsiden er logget ind fra start. Tak for hjælpen!

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.