fbpx

Løvenkrands til AGF

Forside Fora AGF Løvenkrands til AGF

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      whopel
      Bruger

Peter løvenkrands er lige blevet skadet. Det ser ud til at være en meget alvorlig skade. Men hvad med at han bliver fit til sommer og så vender hjem til Danmark igen. Han får nok ikke sin kontrakt forlænget i Newcastle, og han er 32 år til den tid.

Hvad mener i? Løvenkrands til AGF?

Agadez
      Bruger

Jeg forudsiger en løntung spiller, der konstant bliver plaget af skader. Lidt for stort et sats i min bog. Det samme gælder hans niveau, hvor man ikke ved hvor han står. Jeg synes ikke det ville være optimalt.

Replay
      Bruger

whopel skrev:
      Peter løvenkrands
      er lige blevet skadet. Det ser ud til at være en meget alvorlig skade. Men hvad med at han bliver fit til sommer og så vender hjem til Danmark igen. Han får nok ikke sin kontrakt forlænget i Newcastle, og han er 32 år til den tid.

Hvad mener i? Løvenkrands til AGF?

Troede faktisk bare det var en joke, da jeg læste de første linjer, haha.

BergMania
      Bruger

Ja.. det troede jeg også, men kan se i replikboksen at whopel mener det..

Der er gået lidt for meget Football Manager i det her

Og, skal jeg være fodboldsaglig, såh

– For dyr i omkostninger
      – Vil blive i udlandet
      – Vi har rigeligt med angribere i AGF
      – Løvenkrands har ved gud gjort det godt, når han har fået chancen, men han er MEGET skadet, og det har vi ikke brug for, vi har rigeligt
      – Vi skal ikke til at træne ham op, ligesom det er set med Søren Larsen, vi skal have spillere som er klar fra dag 1!
      – Han ville ikke se godt ud i en AGF trøje

elnikkero
      Bruger

Jeg garanterer, at Løvenkrands ikke kommer til klubben. Jeg har kilder tæt på ham, og Danmark har umiddelbart ingen interesse for ham.

Agadez
      Bruger

Tak for info. Altid fedt når folk har lidt insider viden 🙂

elnikkero
      Bruger

Den kunne sgu lige så godt lukkes her. Han kommer højst sandsynligt ikke tilbage til Danmark. Hele familien er for det første fra det område, han bor i nu. Så regn med en klub i England eller Skotland.

Phnug
      Bruger

Har ellers hørt at han er blevet set ude på terp skovvej i sidste uge..

vieri
      Bruger

elnikkero skrev:
      Den kunne sgu lige så godt lukkes her. Han kommer højst sandsynligt ikke tilbage til Danmark. Hele familien er for det første fra det område, han bor i nu. Så regn med en klub i England eller Skotland.

Det tror jeg du har helt ret i .

Og skulle Danmark blive aktuelt så er jeg sikker på at København trækker væsentligt mere end Århus for Løvenkrands vedkommende .

Aarhus_1000
      Bruger

Syntes han ville passe perfekt. Løntung spiller, mange skader…det har vi da haft så mange gange før, så han passer da lige ind.

Viser 9 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.