fbpx

Liverpool sejr med 7-0

Forside Fora AGF Liverpool sejr med 7-0

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      Christian
      Bruger

Hej 🙂

'The Reds' vandt på udebane 7-0 over Birmingham.

Hvad synes i om kampen ?

Den kamp var for vild.

Fantastisk måde at bryde statistiken på :k:k

Undskyld TTB, Men i blev udspillet TOTAL !

Bohne
      Bruger

Skal fanme love for i fik hul på bylden der…
      I har jo næsten scoret lige så mange mål i de sidste tre kampe som i hele resten af sæsonen

Et stort tillykke herfra i hvert fald, det varmer altid et gammelt Wolves hjerte at se Birmingham få så mange tæsk

@TTB

Jeg kan anbefale AS Roma. Dem er der, forholdsvis, god gang i. De har godt nok lige været nede i en mindre krise. Men NU, NU slår de til igen, og vupti og hovsasasa så har vi 3. pladsen 😀

Corsair
      Bruger

Bording jeg har ondt af dig, begge dine farvorithold er elendige

Liverpool var kun så stærke som Birmingham tillod dem… Og det var alligevel meget i betragtning af at Birmingham havde en off-dag, hvor alt der kunne gå gå galt, gik galt. Tebilys selvmål var symptomatisk. Det der overraskede mig ved Birmingham, var at selvom holdet var bagud 0-5 og 0-6 fortsatte spillerne med at løbe tilbage og forsøge at hente bolden igen.

Ellers gav kampen et frygteligt flash-back til AGF-udraderingen imod Esbjerg for en håndfuld år siden (jeps, 1-6 på hjemmebane)…

Christian
      Bruger

TTB, Lurer det ikke på en træner fyring ?

I klarer jer ikke for godt..

5-1 over Fullham, 3-1 over Newcastle, 7-0 over birmingham :k :k

Dejin
      Bruger

MEGA FEED KAMP….:k

En go dag at være liverpool fan på…:D

Livercool
      Bruger

I love that scoring feeling [grin]

agfgas
      Bruger

Vi havde nok kun vundet med max 3 kasser hvis ikke Birminghams målmand havde været kalastrofal dårlig – samt de stort set slog op i banen ved hvert eneste boldtab !! Men skide fedt for LFC og os fans !!! Nu venter der en FA Cup finale imod Chelsea medmindre Newcastle tager røven på alle i aften !!

Doc
      Bruger

Birmingham… kan der drages en parallel til Danmark? Snart har landets 2. største by ikke et fodboldhold i den bedste række… *suk* 🙁

Men hvor var det fantastisk at være LFC-fan i forgårs! :k

Hornbek
      Bruger

@Doc.. Nu har vi jo så ikke tabt 7-0 i MANGE år

Birmingham har dog heller aldrig været tophold
      – ikke så vidt jeg husker !

det var fanme en god kamp:k

Doc
      Bruger

Ok ok ok… Aston Villa er ikke et rigtigt hold, så det tæller ikke… WBA -West Bromwich Albions- er de fra Birmingham? -og er Wolves??

Anyways, der er sQ så meget jeg ikke ved…

Bohne
      Bruger

West Bromwich og Wolverhampton er forstæder til Birmingham, de ligger vel en 10 min kørsel fra Centrum, så jeg vil da mene de hører under Birmingham klubber…
      Kender nogle der bor i Wolverhampton, og de betegner det da i hvert fald som en del af Birmingham…
      Du vil vel også sige at eks. Brabrand er et Århus hold…. det vil jeg i hvert fald 🙂

Doc
      Bruger

Ja… men det er FREMAD IKKE! :@

zcml
      Bruger

Uanset om man kan lide dem eller ej, så er de lige så meget et Århus-hold som Brabrand, eller AGF for den sags skyld.

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.