Live streaming paa soendag

Forside Fora AGF Live streaming paa soendag

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      koust
      Bruger

Hej alle sammen

Jeg sidder lige nu i Peru, og vil doedsens gerne se GF vinde paa soendag.
      Jeg har proevet at finde en maade at se kampen paa, men det virker ikke til at kunne lade sig goere.

Jeg ville derfor hoere om en af jer eventuelt ved om kampen bliver live streamet nogen steder… Det virker ikke til at TV2sport goer det, idet kampen jo vises paa 3+. Ved I en eventuelt om en af betting-siderne goer det?

Hjaelp!!!!!!

Baum2k
      Bruger

uden at vide noget helt bestemt, så kan jeg huske et eller andet om at Tv2 Sport streamede en eller anden kamp. Så prøv at søg på det inde på Tv2. Det kan jo være de streamer den. Måske også Sputnik!

kasperfp
      Bruger

Den er programsat på http://www.myp2p.eu/.
      Der er ikke lagt links ud endnu, men det kommer der sikkert på dagen. Og hvis du vil forberede dig lidt, så du er klar til kampstart, så download TVU-player, da du sansynligvis skal bruge den til at streame kampen:-)

Cornincrap
      Bruger

Jeg synes det er utroligt så få gange vi bliver vist på 3+, københavneri!

Groggster
      Bruger

Gør som kasperfp siger. Hent TVU-player, installér det, find kampen på http://www.myp2p.eu under Live Sports (øverst) -> Fodbold (Football). Så klikker du ind på kampen og bruger et af de to links, der er derinde. (Helst det øverste / det med flest stjerner).

Så åbner computeren selv TVU-player og forbinder til kampen.

Mads Mygind
      Bruger

Ogsaa jeg er i Peru og sidder i forvejen paa nettet to gange om dagen og laeser optakt til kampen paa soendag.

Jeg proever ogsaa den side I skriver om, det virker ok ligetil. Har lige oprettet en profil.

Har I proevet denne side og set Superliga der, eller hvordan?

Og til dig som ogsaa er i Peru, er du i Lima, saa kan vi jo lave en AGFlejr paa en netcafe?

Groggster
      Bruger

Mads Mygind skrev:
      Ogsaa jeg er i Peru og sidder i forvejen paa nettet to gange om dagen og laeser optakt til kampen paa soendag.

Jeg proever ogsaa den side I skriver om, det virker ok ligetil. Har lige oprettet en profil.

Har I proevet denne side og set Superliga der, eller hvordan?

Og til dig som ogsaa er i Peru, er du i Lima, saa kan vi jo lave en AGFlejr paa en netcafe?

Ja, jeg har prøvet det nogle gange med superligakampe. Det plejer at fungere helt upåklageligt.

koust
      Bruger

Hej MadsMygind

Er desvaerre i Cuzco…

Men tak for hjaelpen, nu er min soendag reddet [lol]

:k :k Kom saa de hvii'e :k :k

carpe_diem82
      Bruger

Sidder i udlandet, og har brugt det med stor succes fra Italien, Spanien, Finland og England indtil videre :o)

P.S. Er der en AGF "lejr" i nærheden af Heathrow (Eller London)?

Jorgensen
      Bruger

Så kan jeg lige afsløre at jeg holder AGF "lejr" i München hvis der er andre på de kanter.

Det er utroligt med alle de internationale fans AGF har…

Mads Mygind
      Bruger

Hvor er det SYGT fedt, hvis det virkelig virker, havde ellers affundet mig med det brutale faktum, at jeg skulle undvaere AGF i to maaeneder, udover hjemmesidebesoeg osv.

God kamp til jer der sidder foran skaermene omkring i verden.

Og Cuzco besoeger jeg paa mandag, kom til Lima, der er meget varmere!

kasperfp
      Bruger

Det virker fint! Bruger det ofte til at se både dansk og internationalt sport, da jeg ikke har kabel-TV:-)

Kvaliteten er ikke altid i top men det er til at holde ud fremfor helt at undvære! Kanalen hedder forøvrigt sikkert "Danish Delight" men bare tryk på linket alligevel, så starter TVU-player op automatisk og streamer kampen!

God kamp:-)

Kan altså ikke se kampen at programsat derinde, er det rigtigt?

kasperfp
      Bruger
      kasperfp
      Bruger

Der er endnu ikke kommet links… Vil tro de kommer en times tid inden kampstart! Det plejer de;-)

j-AGF
      Bruger
Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?