Links til videoklip

Forside Fora Off-Topic Links til videoklip

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      isidore
      Bruger

Jeg vil hermed forespørge, om det ikke er muligt, at lave links'ene til videoklippene som det er sket på http://www.agf.co.dk som er sket med kampene mod VFF og Århus Fremad?

Jeg har tidligere haft problemer med at åbne foreverAGF.dk's videoklip via det link, der anvendes her på siden.

Jeg ved ikke om det er mig (fejl-40) eller Grønlands Hjemmestyres firewall der besværliggør det??:o Men det er ikke lykkedes her, mens det lykkedes uden problemer via AGF's hjemmeside.

(Tror måske det er fordi, det er en fil der hentes på AGF's hjemmeside, mens det er anderledes/gøres på en anden måde her på siden. Men jeg er slet ikke IT-mand, så hjælp ønskes)

Håber I kan ordne det således, at jeg kan nyde klippene med de hvide gutter her i Nuuk også!!?? På forhånd tak.

PS: Det var i øvrigt fantastisk dejligt at se gutterne "live" igen!!:)

isidore
      Bruger

Det vil jeg prøve!!!!

Mange tak for det hurtige svar!!!

:):)

MRJ
      Bruger

Hej isidore. DU ahr det formentlig ligesom mig: Når du trykker på linkene fra nyehderne her på siden, så downloader din computer klipene i browseren. Hvis dte så er en lang film, så kan det vare noget tid, inden den åbner et afspilningsprogram.

Det jeg plejer at gør er, at jeg trykker på linket (som er en php-adresse) hvorefter jeg kopier den nye adresse,d er kommer frem, når man åbner har åbnet linket (denne adresse slutter på wmv) så går jeg ind i et tilfældigt forum-indlæg og trykker på "nyt indlæg," hvorefter jeg så indsætter linket og så trykker jeg "se prøve," hvorefter jeg til sidst højre-klikker på linket og 'gemmer destination som…'

Det lyder måske lidt vanskeligt, men det tager ikke mere end 10 sek.

Jeg kan personligt ikke bare højreklikke på de links, som er nyhederne og så trykke "gem destination som…" da den så gemmer en internet-side (da det som sagt er en php-adresse)

Det bedste ville selvfølgelig være, at TTB og crew i nyhederne lagde det direkte link ud, som agf.co.dk gør frem for at linke til php-adressen 😉

Don
      Bruger

Ikke korrekt…

http://www.foreveragf.dk/news.php?readmore=3017

Hvis du f.eks. går ind her kan du sagtens højreklikke og gemme destinationen… Sådan har det altid været, såvidt jeg husker!

isidore
      Bruger

Jeg vil prøve mig frem næste gang.

Ellers må jeg konsultere de gode råd her i tråden!!!

Jeg takker i hvert fald!:)

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?