Leon Andreasen Homepage Survey

Forside Fora AGF Leon Andreasen Homepage Survey

Viser 25 svartråde
  • Forfatter
      Leon-Werder
      Bruger

Hello Boys and Girls!

I only want to write that on http://www.leon-andreasen.de.vu there is a survey and all Danish people visiting this page should take a vote.
      It is important. 😀 Thanks a lot.
      Oh, and Leon will read in it he told me on sunday

sibbe
      Bruger

Translate it plzzzzzzz

Don
      Bruger

Hej Drenge og Piger!

Jeg vil bare informere om at der på http://www.leon-andreasen.de.vu er en undersøgelse, og alle danskere der besøger siden skulle gå ind og stemme.

Det er vigtigt. 😀 Mange tak.
      Oh, og Leon vil læse det. Det fortalte han mig i søndags.

——-

Besøg den første tyske fanside af Leon Andreasen:
      http://www.leon-andreasen.de.vu/

jrc
      Bruger

Det er sgu' da imponerende, at en eller anden "finke", efter at Leon blot har været i klubben 1 måned, har strikket et fan-site sammen !! 😀
      Respekt !!!

Don
      Bruger

Hvis det er ELENDIGT, hvad er dit danske i din oversættelse så? :p

Hvor er den afstemning. Kan ikke finde den. Fatter heller ikke en bjælde tysk mere.

giver Bording ret. Den side er ikke køn, men fedt at der en om leon…

Don
      Bruger

Den er åbenbart blevet fjernet igen… Den stod med store fede røde bogstaver på forsiden. Det var såmen også bare en afstemning om der skulle være et forum på siden…

Edit: Kan så også se at det er oprettet nu… Med Mega aktivitet!

AF 3259
      Bruger

Først og fremmest er det fedt, at der allerede er taget initiativ til en fan side om Leon i Tyskland.. Respekt for det…

Om siden er lavet af en tysker…. det er i hvertfald en tysker der ejer siden, bosat i Lohfelden. Og det tysk der er skrevet på siden er sgu da fint hverdags tysk…

Personen har gjort sig umage med siden og det er det vigtigste, at det vidst nok er en pige der står bag, kan forklare at ikke alle er vilde med designet.

keep up the work Fraulein

Leon-Werder
      Bruger

Hey Guys 😉

I've another question.
      I need this song here in the video
      http://www.galehusetagf.dk/multimedia/film/studieteaser.wmv
      Some fans asked me if i have the whole song.
      Can somebody send this song to me?
      By the way: I'm also looking for some pictures of Leon or Leon with fans to make a little surpries for him on the website.
      Please could you all help me?
      Leon miss the AFG 🙂

Allanamin
      Bruger

Hej Gutter 😉

Jeg har et endnu et spørgsmål.
      I mangler sangen fra denne video http://www.galehusetagf.dk/multimedia/film/studieteaser.wmv
      Nogle fans har spurgt mig, om jeg havde hele sangen.
      Kan nogen sende mig hele sangen?
      Forresten leder jeg også efter nogle billeder af Leon eller Leon sammen med nogel fans. Det skal være en overraskelse til Leon på hans webside.
      Vil i venligst alle hjælpe mig?

Leon savner AGF:)

Maradona
      Bruger

–> Leon-Werder
      Do you need the entire video or just the song.
      I can't help you with the video, but if you just wan't the song, it's a track on the AGF Tribiute CD, called "More stars on the shirt"(Flere stjerner på trøjen), refering to the stars above the club logo on the shirt. You can proberbly buy the CD on Agf.co.dk, galehusetagf.dk or agf-fanclub.dk, or if you are lucke someone in here will send it to you.
      Best of luck

Nepper
      Bruger

Hvorfor kan folk ikke forstå engelsk 😮 – skandale

Hatte
      Bruger

ENIG vi lever i år 2005…hva sagde han??:D

Nepper
      Bruger

Er selvfølgelig ikke klar over hvor gamle folk er, men alligevel burde 9-10 kl. elever og opefter kunne forstå det han skriver…

d0nN
      Bruger

enig nepper.. Jeg forstår det glimrende – selvom jeg kun er tiendeklasseselev…

Jeg synes også det er skræmmende… Jeg er lige startet på HHX, men det er da utrolig let engelsk det hende tyskeren fyrer af… men det kan være folk er meget unge eller meget gamle..

selvom en elev som mig, der går i 2. klasse, kan være med :O

Maradona
      Bruger

1) Hvordan kan du gå i 2. klasse hvis du er født i 1988.
      2) Hvad med at focusere på at få sendt den sang til hende prøjseren.

Jeg tænkte også over punkt nr. 1 maradona.. men måske var Bjørn for umoden så han startede i bh.kl for 2½ år siden 😉
      Men med den sang der.. Jeg synes at hvis hun vil ha sangen ska hun købe CDen…ingen ulovligheder! Stik hende dit konto nummer og få hende til at overføre ne 200-300 kr… 🙂 Porto til tyskland er jo dyr 😀

Hatte
      Bruger

Jeg synes selv jeg stinker til engelsk, men i min klasse er der godt nok nogen de vil sgu ikke kunne klare sig i England eller i de andre engelsktalende lande såsom Itailen (jeg er heller ikke så god til Geografi:p)
      Selvom jeg ikke har fattet ret meget engelsk så forståer jeg det da godt.

Nu er Italien godt nok ikke engelsk talende, som du præsenterer det i den sammenhæng dér, Hatte 🙂

Faktisk er de mindre engelsk talende end os danskere, de bevæger sig i niveauet lige over Tyskland og Frankrig (prioteret rækkefølge) mht til at snakke engelsk.

@Maradona
      og WeAllFollowTheGF

Sagen er elementær, Watson. Jeg går bare i 2.G 😉
      WeAll-blah-blah…får dog et ½ point for hans beskrivelse af mig som umoden, det bekræfter min humor vist 😀

Maradona
      Bruger

så skal du jo ikke skrive 2. klasse, men det kan jo være det er dit eng er på 2. klasse niveau.

HAHA

Leon-Werder
      Bruger

Maradona skrev:
      –> Leon-Werder
      Do you need the entire video or just the song.
      I can't help you with the video, but if you just wan't the song, it's a track on the AGF Tribiute CD, called "More stars on the shirt"(Flere stjerner på trøjen), refering to the stars above the club logo on the shirt. You can proberbly buy the CD on Agf.co.dk, galehusetagf.dk or agf-fanclub.dk, or if you are lucke someone in here will send it to you.
      Best of luck

I need the video or the song. the most important thing is that the song is complete! 🙂

@the Rest

Ich verstehe hier kein Wort, ihr wollt mich ärgern! 😮

I give you all a tipp.
      To get information about Leon and Werder the matches live etc. go to http://www.werderglobal.com is a international communtity. We nee danish dynamite 😀 Maybe in a few days we have a chat with leon andreasen.

I want to thank all the people who sent me fotos 🙂 Very nice

@ Bjørn

Tak for det halve point… Alt luner i denne kolde tid…

Maradona

1.klasses engelsk er det hvertfald ikke 😉 (dobbeltbetydning, til dem der mener klokken er mange)

@WAFTGF

Så lidt, man bliver jo nødt til at forklare sig nogle gange 🙂

@Leon-Werder

Entschuldigung, aber es ist nur joken zwischen unser Däne 😀

Viser 25 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?